Bakkerij Paul start met cateringformule en levering aan huis

Bakkerij Paul start met cateringformule en levering aan huis

Bakkerij Paul start met cateringformule en levering aan huis

De Franse keten Bakkerij Paul start in oktober met een eigen cateringservice in al zijn vestigingen. Daarnaast kunnen klanten in het centrum van Brussel hun cateringbestellingen ook aan huis laten leveren.

 

Later ook levering in andere vestigingen

Vanaf 4 oktober kunnen klanten bij Bakkerij Paul terecht voor cateringpakketten voor ontbijt of lunch. De ontbijtformule bestaat uit mini-koffiekoeken, terwijl er drie soorten lunchformules met broodjes zijn. De catering voor het ontbijt kost 25 euro en bevat 36 mini-ontbijtkoeken, terwijl de drie formules voor de lunch starten vanaf 45 euro en 16 belegde broodjes omvatten. Bestellingen moeten een dag op voorhand geplaatst worden.

 

Daarnaast zullen alle bestellingen die bij de vestiging aan de Emile Jacqmainlaan in Brussel worden geplaatst, in een straal van 12 kilometer aan huis of op kantoor geleverd worden.

 

“Gezien de centrale ligging van de vestiging kunnen we zo onmiddellijk de nieuwe cateringformule aanbieden aan heel wat bedrijven uit het centrum van Brussel. Op termijn hopen we deze service aan te bieden vanuit meerdere vestigingen, alsook vanuit Gent en Kortrijk”, zegt Stef Meulemans, CEO van Top Brands, dat de rechten heeft voor Paul op de Belgische markt.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Binnenkort geen sigaretten meer in de supermarkt?

23/05/2018

Supermarkten moeten stoppen met de verkoop van sigaretten, vindt Waals minister van Volksgezondheid Greoli. In een nieuw anti-tabaksplan zet Wallonië vooral op preventie in, maar de minister vraagt om tabak ook uit de rekken te halen.

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Lidl opent restaurant voor blokkende studenten

22/05/2018

Lidl wil studenten in de ‘blok’ helpen om gezond te eten: de supermarktketen opent een pop-uprestaurant in Gent, dat 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 open is om studenten door de examenperiode te loodsen.

Carrefour genoodzaakt om honderden Dia-winkels te sluiten

22/05/2018

Carrefour vindt geen kopers voor honderden van zijn voormalige Dia-winkels in Frankrijk. Bijna 230 vestigingen zullen daardoor waarschijnlijk de deuren moeten sluiten. 

Carrefour en Tencent openen hightechwinkel in Shanghai

22/05/2018

In het zopas geopende winkelconcept ‘Le Marché’, het eerste resultaat van het recente partnership tussen Carrefour en Tencent, kunnen klanten betalen via gezichtsherkenning aan onbemande check-outs.

De Nieuwstraat in Brussel kent magere jaren

22/05/2018

De Nieuwstraat in Brussel loopt de laatste jaren leeg: 10 procent van de winkelpanden in de duurste winkelstraat van België is ongebruikt, niet alleen sinds de terroristische aanslagen, maar ook door de concurrentie van The Mint en de renovatiewerken aan City 2.