Belmio opent pop-up in Stadsfeestzaal | RetailDetail

Belmio opent pop-up in Stadsfeestzaal

Belmio opent pop-up in Stadsfeestzaal

Met de opening van een pop-upwinkel in de Antwerpse Stadsfeestzaal zet het Belgische merk Belmio de lancering van haar nieuwe aluminium koffiecapsules kracht bij. 

Belgisch alternatief

Belmio, een merk van het bedrijf Belmoca, lanceerde recent aluminium koffiecapsules, die compatibel zijn met koffiemachines van Nespresso. Ze worden geproduceerd in de Belmoca-fabriek in Londerzeel en vormen dus een Belgisch alternatief voor de bestaande koffiecapsules.

 

De tijdelijke winkel in Antwerpen is zowel een marketing- als een verkoopkanaal: hier kunnen shoppers de vijf blends proeven en desgewenst aankopen. 

 

De exclusieve distributeur voor Belmoca in de Benelux is Sip-Well, bekend als marktleider in waterkoelers in België.  Daarbij kiezen ze voor een selectieve distributie: de capsules zijn verkrijgbaar via de Belmio-webshop, in de betere elektrozaken en ook bij bakkers, chocolatiers en andere voedingsspeciaalzaken. Het aantal verkooppunten neemt nu snel toe. 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

“Minder verschillende tarieven voor statiegeld nodig”

24/05/2018

De tarieven voor statiegeld op leeggoed moeten eenvoudiger, bepleit het Vlaams Innovatieplatform voor de Logistiek. Het VIL roept op om het aantal statiegeldtarieven voor glazen flessen te herleiden tot drie tarieven voor losse flessen en drie tarieven voor bakken.

Multinationals gebuisd voor gezonde voeding

24/05/2018

Voedingsmultinationals leveren nog te weinig inspanningen om hun producten gezonder te maken, zegt de Access to Nutrition Foundation. Nestlé, Unilever en Danone behoren tot de besten van de klas.  

Binnenkort geen sigaretten meer in de supermarkt?

23/05/2018

Supermarkten moeten stoppen met de verkoop van sigaretten, vindt Waals minister van Volksgezondheid Greoli. In een nieuw anti-tabaksplan zet Wallonië vooral op preventie in, maar de minister vraagt om tabak ook uit de rekken te halen.

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Lidl opent restaurant voor blokkende studenten

22/05/2018

Lidl wil studenten in de ‘blok’ helpen om gezond te eten: de supermarktketen opent een pop-uprestaurant in Gent, dat 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 open is om studenten door de examenperiode te loodsen.

Carrefour genoodzaakt om honderden Dia-winkels te sluiten

22/05/2018

Carrefour vindt geen kopers voor honderden van zijn voormalige Dia-winkels in Frankrijk. Bijna 230 vestigingen zullen daardoor waarschijnlijk de deuren moeten sluiten.