Bezorgservice Jumbo eind dit jaar naar 100 locaties

Bezorgservice Jumbo eind dit jaar naar 100 locaties

Bezorgservice Jumbo eind dit jaar naar 100 locaties

Supermarktketen Jumbo blijft zijn bezorgservice voor online bestellingen tegen hoog tempo uitbreiden: nog dit jaar wil Jumbo dat de service beschikbaar is op honderd verschillende locaties.

Nieuwe app

Momenteel kunnen bijna alle Nederlanders hun boodschappen online bestellen via Jumbo.com of de app van Jumbo. Die kunnen ze dan afhalen in één van de 285 afhaalpunten. Op 85 locaties in Nederland worden boodschappen ook aan huis geleverd en eind dit jaar moeten dat dus honderd locaties zijn.

 

De nieuwe app moet er bovendien voor zorgen dat bestellingen sneller kunnen worden geplaatst. Dankzij de ingebouwde scanner moet een gebruiker enkel de streepjescode scannen om een product in het winkelmandje te plaatsen.

 

Reclame met Max Verstappen

“In onze nieuwe tv-commercial laten we met een knipoog zien dat we zo snel mogelijk bezorgen. Max Verstappen rijdt met zijn Formule 1-racewagen bij Jumbo-familie Frank en Maike voor om hun online bestelde boodschappen thuis af te leveren”, zegt CEO Frits van Eerd.

 

Om de online vraag te kunnen volgen, breidt Jumbo zijn e-fulfilmentcentrum in Den Bosch verder uit van 12.500 naar 36.700 m², om zo tot 50.000 bestellingen per week te kunnen verwerken.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Filet Pur: Snoep maar lekker verder!

18/05/2018

Hoe Colruyt zo goedkoop kan blijven, wat Albert Heijn bekokstooft in het versrayon, waarom Delhaize glutenvrij wordt en hoe vrolijk het er bij Aldi aan toe gaat? Dat verneemt u in het pittig gekruide weekoverzicht van RetailDetail Food.

Hoegaarden verhuist deel productie naar Vietnam en China

18/05/2018

Het witbier Hoegaarden groeit sterk in Azië, maar verliest zijn pluimen in Europa. AB InBev verhuist daarom een deel van de productie naar China en Vietnam: in de brouwerij in Hoegaarden zelf wordt twee dagen per week minder gebrouwen.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.

Coca-Cola blijft sterkste wereldmerk, lokale merken groeien

17/05/2018

Coca-Cola, Colgate en Maggi zijn wereldwijd de populairste FMCG-merken, blijkt uit een nieuw rapport van Kantar Worldpanel. Lokale merken knabbelen echter aan het marktaandeel van de grote jongens.