Bierplatform Beerwulf.com komt naar België | RetailDetail

Bierplatform Beerwulf.com komt naar België

Bierplatform Beerwulf.com komt naar België

Beerwulf, een online platform voor speciaalbieren, is voortaan ook te vinden in België. De website geeft elk van zijn 150 aangesloten brouwers een eigen pagina, waarop ze hun bieren aan een groter publiek kunnen aanbieden.

Heineken als grote investeerder

“De afgelopen maanden hebben we Beerwulf succesvol geïntroduceerd in Nederland. Er is hard gewerkt om een platform te bouwen waarbij de bierliefhebber centraal staat. Om de keuze zo makkelijk mogelijk te maken, bevat de gebruiksvriendelijke website allerlei handigheden. Informatieve blogs, uitgebreide smaakomschrijvingen, suggesties op basis van huidige voorkeuren en veel informatie over de brouwers”, aldus topman Hans Böhm.

 

Beerwulf biedt bieren aan tegen de adviesprijzen van de brouwers zelf en bestellingen voor 17u worden al de volgende dag aan huis geleverd. Daarbij wordt er wel 4,95 euro aan verzendingskosten gerekend, maar vanaf twaalf flesjes is de levering gratis. De bieren kunnen per fles gekocht worden, maar Beerwulf biedt ook een aantal pakketten aan, die zijn samengesteld op basis van momenten of bierstijlen.

 

Beerwulf.com werd begin dit jaar onder grote belangstelling gelanceerd en heeft met Heineken alvast een bekende investeerder als ruggensteun. Het doel van de webshop is om zo snel mogelijk internationaal uit te breiden en zo in Europa de grootste te worden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Binnenkort geen sigaretten meer in de supermarkt?

23/05/2018

Supermarkten moeten stoppen met de verkoop van sigaretten, vindt Waals minister van Volksgezondheid Greoli. In een nieuw anti-tabaksplan zet Wallonië vooral op preventie in, maar de minister vraagt om tabak ook uit de rekken te halen.

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Lidl opent restaurant voor blokkende studenten

22/05/2018

Lidl wil studenten in de ‘blok’ helpen om gezond te eten: de supermarktketen opent een pop-uprestaurant in Gent, dat 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 open is om studenten door de examenperiode te loodsen.

Carrefour genoodzaakt om honderden Dia-winkels te sluiten

22/05/2018

Carrefour vindt geen kopers voor honderden van zijn voormalige Dia-winkels in Frankrijk. Bijna 230 vestigingen zullen daardoor waarschijnlijk de deuren moeten sluiten. 

Carrefour en Tencent openen hightechwinkel in Shanghai

22/05/2018

In het zopas geopende winkelconcept ‘Le Marché’, het eerste resultaat van het recente partnership tussen Carrefour en Tencent, kunnen klanten betalen via gezichtsherkenning aan onbemande check-outs.

Carrefour geeft meer details over transformatieplan

22/05/2018

Gezondheid en digitalisering zijn speerpunten in de plannen van Carrefour Belgium. Binnenkort kunnen klanten e-commerce bestellingen afhalen of terugbrengen in alle Express buurtwinkels. In de hypermarkten maakt non-food plaats voor bio en horeca.