Caddyhome.be verhuist naar Delhaize.be

Caddyhome.be verhuist naar Delhaize.be

Klanten die hun boodschappen laten aan huis leveren via Caddyhome, worden voortaan doorgestuurd naar de webshop van Delhaize.be. Die webshop werd meteen aangepast en uitgebreid.

Nieuwe app

Volgens Delhaize krijgen klanten nu toegang tot een nog uitgebreider aanbod dan eerder bij Caddyhome. Op de online shop kunnen ze bovendien genieten van dezelfde prijzen en dezelfde promoties als in de fysieke vestigingen. Bovendien werd ook de app van Delhaize bijgewerkt, waardoor die nu gebruiksvriendelijker moet zijn. Delhaize hoopt dat zo nog meer klanten de stap zetten naar het online bestellen van hun dagelijkse boodschappen.

 

Klanten kunnen bij de online aankoop kiezen tussen levering aan huis of ophalen in een winkel naar keuze. Levering aan huis kost standaard 9,95 euro, maar indien de klant het product van de week aankoopt, daalt die kost naar 5,45 euro. De korting voor grote aankopen valt wel weg.

 

Gebruikers van Caddyhome die naar de website surfen, worden momenteel al doorgestuurd naar de site van Delhaize, waar ze de melding krijgen dat Caddyhome verdwijnt en dat ze een nieuwe account moeten maken bij Delhaize.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Neemt Unilever tonicmerk Fever-Tree over?

19/01/2018

Het tonicmerk Fever-Tree heeft een nieuwe bestuurder aangesteld: Kevin Havelock, hoofd van de afdeling frisdranken van Unilever. De benoeming leidt tot speculaties dat Unilever moederbedrijf Fevertree Drinks wil overnemen en stuwt het aandeel de hoogte in.

Filet Pur: Een haar in de plastieksoep

19/01/2018

Zijn retailers ruziemakers en bedriegers? Moeten energiedrankjes verboden worden? Staat Carrefour voor een sanering en wordt Delhaize zo Hollands als kaas? Alweer een bewogen week, zoals blijkt uit het plasticvrije overzicht van RetailDetail Food.

Colruyt en PepsiCo begraven de strijdbijl: weer Pepsi in de rekken

19/01/2018

Het vertrouwde assortiment van Pepsi en Lay’s komt weer in de rekken bij Colruyt. In november startte de keten een boycot tegen 29 producten van PepsiCo, omdat de merkproducent geen lagere prijzen wilde geven, maar de supermarktketen stopt daar nu mee.

Recordomzet voor BelOrta

19/01/2018

Groente- en fruitbedrijf BelOrta heeft in 2017 een recordomzet gehaald van 439 miljoen euro, een stijging van 7% ten opzichte van een jaar eerder. Het volume steeg met 2,5% en nadert de 500 miljoen kilogram.

Aldi Nord en Aldi Süd werken samen voor dierenwelzijn

18/01/2018

Aldi Nord en Aldi Süd slaan de handen in elkaar voor een unieke samenwerking: de discountbroers lanceren samen een eigen keurmerk voor dierenwelzijn. Het label Fair & Gut start enkel in Duitsland en voor gevogelteproducten, maar wordt later uitgebreid.

Hoe weinig suiker is te weinig? Rewe test de limieten met chocoladepudding

18/01/2018

Hoe weinig suiker kan een mens verdragen? Dat test de Duitse supermarktketen Rewe met een klantenbevraging. Het wil het suikergehalte in huismerkproducten verlagen, maar de consument beslist zelf hoeveel.

Back to top