Carrefour breidt app uit | RetailDetail

Carrefour breidt app uit

Carrefour breidt app uit
Carrefour

Supermarktketen Carrefour heeft de mogelijkheden van zijn app uitgebreid met zes nieuwe functionaliteiten, waaronder een manier om kortingsbonnen automatisch te verwerken.

 

Automatische kortingsbonnen

In het oude systeem konden gebruikers van de app kortingsbonnen ook al via de app aan de kassa tonen, om zo hun kortingen te krijgen. Voortaan moet zelfs dat niet meer: zodra de Carrefour Bonus Card aan de kassa wordt gescand, worden kortingen die in de app geactiveerd zijn ook onmiddellijk verrekend aan de kassa. Ook de kortingsbon van 5 euro die de klant krijgt wanneer hij voldoende bonuspunten heeft verzameld, kan automatisch gegenereerd en geactiveerd worden via de app. Er worden ook meldingen gestuurd wanneer één van de 250 favoriete producten van de klant in promotie staat.

 

In de app kan ook de aankoopgeschiedenis bekeken worden en die kan gebruikt worden om online nieuwe bestellingen te plaatsen.

 

Eerder was het al mogelijk om via de app de Bonus Card te digitaliseren, een filiaal van Carrefour te zoeken of een factuur aan te vragen. Daarnaast bevat de app ook meer dan duizend recepten en de folders van Carrefour.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Filet Pur: Snoep maar lekker verder!

18/05/2018

Hoe Colruyt zo goedkoop kan blijven, wat Albert Heijn bekokstooft in het versrayon, waarom Delhaize glutenvrij wordt en hoe vrolijk het er bij Aldi aan toe gaat? Dat verneemt u in het pittig gekruide weekoverzicht van RetailDetail Food.

Hoegaarden verhuist deel productie naar Vietnam en China

18/05/2018

Het witbier Hoegaarden groeit sterk in Azië, maar verliest zijn pluimen in Europa. AB InBev verhuist daarom een deel van de productie naar China en Vietnam: in de brouwerij in Hoegaarden zelf wordt twee dagen per week minder gebrouwen.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.

Coca-Cola blijft sterkste wereldmerk, lokale merken groeien

17/05/2018

Coca-Cola, Colgate en Maggi zijn wereldwijd de populairste FMCG-merken, blijkt uit een nieuw rapport van Kantar Worldpanel. Lokale merken knabbelen echter aan het marktaandeel van de grote jongens.