Carrefour lanceert webshop voor non-food

Carrefour lanceert webshop voor non-food

Carrefour heeft een nieuwe webshop opgericht, waar het meer dan 15.000 non-foodproducten verkoopt. Op de webshop wordt het permanente assortiment uit de winkels verkocht, maar er zijn ook exclusieve online aanbiedingen.

Gratis retourneren

Klanten die het non-food assortiment van Carrefour willen bekijken, kunnen voortaan terecht op carrefour.eu/webshop. Daar vinden ze een uitgebreid assortiment, verdeeld over verschillende categorieën, zoals multimedia, klus- en tuinmateriaal, telecom, cultuur & entertainment, groot en klein elektro, sport, huisinrichting en babyspullen.

 

Bestellingen die voor 21u worden afgerond, worden de volgende dag thuis of in een Carrefour in de buurt geleverd. Bestellingen van meer dan 50 euro worden gratis aan huis gebracht, voor kleinere bestellingen rekent de Franse groep 2,5 euro verzendingskosten. Producten kunnen binnen dertig dagen gratis geretourneerd worden.

 

Ook in de webshop kunnen klanten punten verzamelen met hun Carrefour Bonus Card en er kan ook betaald worden met de gespaarde punten. Voor voedingsproducten kunnen klanten van de Franse supermarktketen nog steeds terecht op de webshop van drive.be.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Filet Pur: De millennial onder de mosselen

26/05/2017

Zelfs een zonnige brugdag houdt RetailDetail Food niet tegen om u een onversneden resumé aan te bieden van het FMCG-nieuws van de afgelopen week. Savoureer deze Filet Pur gerust op een terrasje bij een frisse cocktail of mocktail.  

"Harddiscount is sterke groeier op de biomarkt"

26/05/2017

Naar jaarlijkse gewoonte organiseren de sectororganisaties van de biologische landbouw begin juni een BioWeek om bio onder de aandacht te brengen en te promoten. We spraken met Marijke Van Ranst van BioForum.

Jumbo opent nieuw concept Foodmarkt City by Jumbo

24/05/2017

In Groningen is gisteren de eerste Foodmarkt City by Jumbo geopend, waar de ideeën van Jumbo en restaurantketen La Place voor het eerst worden samengebracht. In de supermarkt zijn dan ook heel wat maaltijdoplossingen te vinden.

Biologische supermarkt Sequoia bouwt aan duurzame groei

24/05/2017

Bio-pionier Sequoia werkt geduldig aan verdere expansie: één bijkomende winkel per jaar is de ambitie. De teller staat voorlopig op zes. Ook opent de retailer binnenkort een nieuwe food-webshop. 

Tecno in Mol-Rauw is voortaan Carrefour Express

24/05/2017

De vestiging van buurtwinkelketen Tecno in Mol-Rauw is gisteren heropend als een Carrefour Express. Die opening kadert in het overnameakkoord tussen Tecno en Carrefour, waarbij negen winkels van de keten in handen komen van Carrefour.

Lidl opent beachclub in Middelkerke

23/05/2017

Gedurende vier dagen laat Lidl de consumenten proeven van de zomer, in een pop-upwinkel aan het strand. Bovendien gaat de retailer nu ook van start op Instagram. 

Back to top