Carrefour lanceert webshop voor non-food

Carrefour lanceert webshop voor non-food

Carrefour heeft een nieuwe webshop opgericht, waar het meer dan 15.000 non-foodproducten verkoopt. Op de webshop wordt het permanente assortiment uit de winkels verkocht, maar er zijn ook exclusieve online aanbiedingen.

Gratis retourneren

Klanten die het non-food assortiment van Carrefour willen bekijken, kunnen voortaan terecht op carrefour.eu/webshop. Daar vinden ze een uitgebreid assortiment, verdeeld over verschillende categorieën, zoals multimedia, klus- en tuinmateriaal, telecom, cultuur & entertainment, groot en klein elektro, sport, huisinrichting en babyspullen.

 

Bestellingen die voor 21u worden afgerond, worden de volgende dag thuis of in een Carrefour in de buurt geleverd. Bestellingen van meer dan 50 euro worden gratis aan huis gebracht, voor kleinere bestellingen rekent de Franse groep 2,5 euro verzendingskosten. Producten kunnen binnen dertig dagen gratis geretourneerd worden.

 

Ook in de webshop kunnen klanten punten verzamelen met hun Carrefour Bonus Card en er kan ook betaald worden met de gespaarde punten. Voor voedingsproducten kunnen klanten van de Franse supermarktketen nog steeds terecht op de webshop van drive.be.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Spar Good Food verbindt retail met horeca

22/09/2017

Beleving is essentieel voor het succes van de buurtwinkel. Spar Lambrechts bedacht daarom het onderscheidende concept Spar Good Food, dat een bruggetje legt richting buitenhuisconsumptie.

RetailDetail Food #22 staat online

22/09/2017

In het nieuwe nummer van RetailDetail Food maken we een stand van zaken op met enkele franchiseformules. Waar zijn ze momenteel mee bezig, bij Spar Colruyt Group, Lambrechts, Delhaize, Carrefour en Alvo?  

Passendale. Proef de traditie van bij ons.

22/09/2017

(publireportage) Passendale, een Belgische kaas, traditioneel bereid volgens een origineel recept. Elke Passendale bol wordt met de nodige zorg en vakkundigheid vervaardigd onder het wakend oog van onze kaasmeesters. 

Breaking: François-Melchior de Polignac weg bij Carrefour Belgium

22/09/2017

De redactie verneemt dat de CEO van Carrefour Belgium het bedrijf verlaat. Guillaume de Colonges, zopas benoemd tot directeur exécutif Europe du Nord et de l’Est, zal rechtstreeks de directie van Carrefour Belgium op zich nemen. 

Louis Delhaize lanceert huismerk ‘Louis’

22/09/2017

In het groeiende segment van buurtwinkels en petrolshops zet Delfood meer dan ooit in op differentiatie. Het nieuwe huismerk Louis wil een merk op mensenmaat zijn, met een uitgesproken Belgisch karakter. 

Zwak eerste kwartaal voor General Mills

21/09/2017

De Amerikaanse voedingsproducent General Mills, bekend van merken als Yoplait, Cheerios en Häagen-Dazs, heeft er een teleurstellend kwartaal op zitten. Zowel de omzet als de winst ging achteruit.

Back to top