Carrefour lanceert webshop voor non-food | RetailDetail

Carrefour lanceert webshop voor non-food

Carrefour lanceert webshop voor non-food

Carrefour heeft een nieuwe webshop opgericht, waar het meer dan 15.000 non-foodproducten verkoopt. Op de webshop wordt het permanente assortiment uit de winkels verkocht, maar er zijn ook exclusieve online aanbiedingen.

Gratis retourneren

Klanten die het non-food assortiment van Carrefour willen bekijken, kunnen voortaan terecht op carrefour.eu/webshop. Daar vinden ze een uitgebreid assortiment, verdeeld over verschillende categorieën, zoals multimedia, klus- en tuinmateriaal, telecom, cultuur & entertainment, groot en klein elektro, sport, huisinrichting en babyspullen.

 

Bestellingen die voor 21u worden afgerond, worden de volgende dag thuis of in een Carrefour in de buurt geleverd. Bestellingen van meer dan 50 euro worden gratis aan huis gebracht, voor kleinere bestellingen rekent de Franse groep 2,5 euro verzendingskosten. Producten kunnen binnen dertig dagen gratis geretourneerd worden.

 

Ook in de webshop kunnen klanten punten verzamelen met hun Carrefour Bonus Card en er kan ook betaald worden met de gespaarde punten. Voor voedingsproducten kunnen klanten van de Franse supermarktketen nog steeds terecht op de webshop van drive.be.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Mayonaisemerk Hellmann’s opent eigen deli in Antwerpen

23/04/2018

Op de Antwerpse Grote Markt heeft Unilever voor haar sauzenmerk Hellmann’s een deli in New Yorkse stijl geopend. De broodjes- en burgerbar “Richard’s by Hellmann’s” is wel slechts een pop-up, die zes weken open blijft.

Nestlé is de vier vingers van KitKat kwijt

23/04/2018

De vier ‘vingers’ van de chocoladereep KitKat zijn niet typisch genoeg om Nestlé het alleenrecht ervoor toe te kennen. Het Europees Gerechtshof beslecht zo een lange juridische strijd tussen KitKat en Leo.

Picnic bouwt distributiecentrum vlakbij België

23/04/2018

Vorige week nog maakte Picnic bekend zijn service uit te breiden naar twee nieuwe Noord-Brabantse steden; vandaag kondigt de online supermarkt de bouw van een distributiecentrum in Eindhoven aan. Het magazijn moet in mei al operationeel zijn.

Colruyt zet volop in op ‘vleesloos vlees’

20/04/2018

Vleesvervangers zijn hot, en dat heeft ook Colruyt begrepen. De Belgische retailer gaat samen met het Ierse voedingsbedrijf Kerry plantaardige vleesvervangers maken, een jaar nadat het al 'soja-kippenvleesproducent' Ojah overnam.

Filet Pur: Hete standjes in het versrayon

20/04/2018

De meteorologische experts van RetailDetail Food voorspellen nu al: het wordt een gloeiend hete zomer voor de FMCG-branche. Waarom? Dat onthult ons ongezouten en flink gepeperde weekoverzicht.

EU stemt wet voor betere biolabels

20/04/2018

Het Europees Parlement heeft een wet aangenomen om de biosector strenger, maar eerlijker en duidelijker te reglementeren. Met onder meer een biolabel en importregels wil Europa vooral bioproductie van eigen bodem een duwtje in de rug geven.