Carrefour lanceert webshop voor non-food

Carrefour lanceert webshop voor non-food

Carrefour heeft een nieuwe webshop opgericht, waar het meer dan 15.000 non-foodproducten verkoopt. Op de webshop wordt het permanente assortiment uit de winkels verkocht, maar er zijn ook exclusieve online aanbiedingen.

Gratis retourneren

Klanten die het non-food assortiment van Carrefour willen bekijken, kunnen voortaan terecht op carrefour.eu/webshop. Daar vinden ze een uitgebreid assortiment, verdeeld over verschillende categorieën, zoals multimedia, klus- en tuinmateriaal, telecom, cultuur & entertainment, groot en klein elektro, sport, huisinrichting en babyspullen.

 

Bestellingen die voor 21u worden afgerond, worden de volgende dag thuis of in een Carrefour in de buurt geleverd. Bestellingen van meer dan 50 euro worden gratis aan huis gebracht, voor kleinere bestellingen rekent de Franse groep 2,5 euro verzendingskosten. Producten kunnen binnen dertig dagen gratis geretourneerd worden.

 

Ook in de webshop kunnen klanten punten verzamelen met hun Carrefour Bonus Card en er kan ook betaald worden met de gespaarde punten. Voor voedingsproducten kunnen klanten van de Franse supermarktketen nog steeds terecht op de webshop van drive.be.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Hema wil stappen ondernemen tegen Hema van Alibaba

24/07/2017

De Nederlandse warenhuisketen Hema bekijkt of het iets kan doen aan de supermarktketen Hema die in China wordt uitgebaat door retailreus Alibaba. Die keten heeft ondertussen al dertien vestigingen.

Managementwissel bij Savencia Benelux

24/07/2017

Algemeen directeur Toni Di Renzo verlaat Savencia om een eigen onderneming op te richten. Hij wordt opgevolgd door Nicolas Gruener. 

Delhaize zet expansie verder

24/07/2017

De supermarktketen opende dit jaar al 13 winkels en plant nog eens 16 openingen in de tweede jaarhelft. Bovendien worden in totaal wel 120 winkels in een nieuw jasje gestoken. 

AB InBev neemt producent energiedrankjes over

24/07/2017

AB InBev heeft met Hiball een producent van energiedrankjes overgenomen. Hiball is een kleine speler in de markt die biologische energiedrankjes maakt. Daarnaast heeft het bedrijf nog een eigen merk van bruiswaters en frisdrank.

Nieuwe app Albert Heijn geeft meer info over producten

24/07/2017

De AH Productscanner, een nieuwe app van Albert Heijn, maakt het voor klanten mogelijk om door middel van augmented reality extra informatie te krijgen over producten, zoals ingrediënten, voedingswaarden, recepten en herkomst.

Lidl neemt in Turnhout intrek in voormalige Albert Heijn

24/07/2017

Op 26 juli opent in Turnhout een nieuwe vestiging van supermarktketen Lidl. Die neemt daar de intrek in een voormalig pand van Albert Heijn. In september en oktober gebeurt hetzelfde in Oudenaarde en Leuven.

Back to top