Carrefour lanceert webshop voor non-food

Carrefour lanceert webshop voor non-food

Carrefour heeft een nieuwe webshop opgericht, waar het meer dan 15.000 non-foodproducten verkoopt. Op de webshop wordt het permanente assortiment uit de winkels verkocht, maar er zijn ook exclusieve online aanbiedingen.

Gratis retourneren

Klanten die het non-food assortiment van Carrefour willen bekijken, kunnen voortaan terecht op carrefour.eu/webshop. Daar vinden ze een uitgebreid assortiment, verdeeld over verschillende categorieën, zoals multimedia, klus- en tuinmateriaal, telecom, cultuur & entertainment, groot en klein elektro, sport, huisinrichting en babyspullen.

 

Bestellingen die voor 21u worden afgerond, worden de volgende dag thuis of in een Carrefour in de buurt geleverd. Bestellingen van meer dan 50 euro worden gratis aan huis gebracht, voor kleinere bestellingen rekent de Franse groep 2,5 euro verzendingskosten. Producten kunnen binnen dertig dagen gratis geretourneerd worden.

 

Ook in de webshop kunnen klanten punten verzamelen met hun Carrefour Bonus Card en er kan ook betaald worden met de gespaarde punten. Voor voedingsproducten kunnen klanten van de Franse supermarktketen nog steeds terecht op de webshop van drive.be.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Colruyt en PepsiCo begraven de strijdbijl: weer Pepsi in de rekken

19/01/2018

Het vertrouwde assortiment van Pepsi en Lay’s komt weer in de rekken bij Colruyt. In november startte Colruyt een boycot tegen 29 producten van PepsiCo, omdat de merkproducent geen lagere prijzen wilde geven, maar de supermarktketen stopt daar nu mee.

 

Recordomzet voor BelOrta

19/01/2018

Groente- en fruitbedrijf BelOrta heeft in 2017 een recordomzet gehaald van 439 miljoen euro, een stijging van 7 procent ten opzichte van een jaar eerder. Daarbij presteerden een aantal producten zeer goed en anderen weer iets minder.

Aldi Nord en Aldi Süd werken samen voor dierenwelzijn

18/01/2018

Aldi Nord en Aldi Süd slaan de handen in elkaar voor een unieke samenwerking: de discountbroers lanceren samen een eigen keurmerk voor dierenwelzijn. Het label Fair & Gut start enkel in Duitsland en voor gevogelteproducten, maar wordt later uitgebreid.

Hoe weinig suiker is te weinig? Rewe test de limieten met chocoladepudding

18/01/2018

Hoe weinig suiker kan een mens verdragen? Dat test de Duitse supermarktketen Rewe met een klantenbevraging. Het wil het suikergehalte in huismerkproducten verlagen, maar de consument beslist zelf hoeveel.

Lidl schroeft Amerikaanse ambitie terug

18/01/2018

Lidl hoopte tegen deze zomer een honderdtal vestigingen te hebben in de Verenigde Staten, maar nu moet de discountketen zijn ambitie voor het eerste jaar over de plas terugschroeven. Momenteel hebben de Duitsers 49 vestigingen in de Verenigde Staten.

Carrefour zet punt achter moeilijk jaar

17/01/2018

Ondanks verbetering in het vierde kwartaal heeft de groep Carrefour een bijzonder moeilijk jaar achter de rug. Ook in België kon de retailer niet groeien. Het is nu uitkijken naar de maatregelen die CEO Bompard volgende week aankondigt.

Back to top