Carrefour Market Groenplaats levert binnen uur aan huis

Carrefour Market Groenplaats levert binnen uur aan huis

De Carrefour Market aan de Groenplaats in Antwerpen is in een volledig nieuw jasje gestoken, met aandacht voor milieu en doorstroming. Bijzonder is dat de winkel voortaan binnen het uur aan huis levert bij zijn klanten.

Duurzaam

De Carrefour Market heeft een oppervlakte van 2.050 m² en werd volledig opnieuw ingericht. De gangen zijn nu breder, wat het winkelcomfort moet verhogen en voor betere doorstroming moet zorgen. Daarbij werd er ook voor milieuvriendelijke oplossingen gekozen, zoals ledverlichting, duurzame materialen en nieuwe energiezuinige koelinstallaties op CO2. Dankzij een nieuw kassasysteem moeten de wachttijden aan de kassa ook korter worden.

 

Qua assortiment koos Carrefour voor veel lokale producten en snelle maaltijdoplossingen. Klanten van de supermarkt kunnen er alles vinden voor het ontbijt tot het avondeten, met een broodjesbar, een yoghurtmachine, vers brood en koffiekoeken. Er is ook een volledige sushibar en een ruim aanbod aan slaatjes, wraps en bereide maaltijden, waaronder verse pizza.

 

Boodschappen aan huis geleverd

Ook voor de online klant zijn er wat vernieuwingen, want bestellingen van drive.be kunnen voortaan in de winkel afgehaald worden. Daarnaast lanceert Carrefour een volledig nieuwe service: klanten krijgen immers de mogelijkheid om hun boodschappen in de winkel te doen en daar achter te laten. Die kunnen dan binnen het uur gratis aan huis worden geleverd. Carrefour wil zo inspelen op de klant in de stad, die vaak met de fiets of het openbaar vervoer komt. Klanten moeten wel voor minstens 30 euro aankopen en in de Antwerpse regio wonen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Filet Pur: Hallucinante waanbeelden? Eén adres!

15/12/2017

Jef Colruyt is een onverstoorbaar toonbeeld van sereniteit, en de pata negra ham is de bitcoin van de charcuterie. Slechts twee conclusies uit een alweer leerrijke FMCG-week, voor u op smaak gebracht door RetailDetail Food!

Ellis Gourmet Burger zoekt partner voor internationale expansie

15/12/2017

De Belgische hamburgerketen Ellis Gourmet Burger wil na België, Nederland en Frankrijk ook andere landen veroveren en is daarom op zoek naar een investeerder om die expansie te financieren. Mogelijk komt er een nieuwe meerderheidsaandeelhouder.

Heineken gaat Mort Subite internationaal uitrollen

15/12/2017

Heineken gaat het Belgische biermerk Mort Subite wereldwijd aan de man proberen te brengen. Dat deed het eerder ook al met Affligem en dat werd een groot succes. Mort Subite wordt beschikbaar in alle landen waar Heineken te vinden is.

Telenet opent flagshipstore op Antwerpse Meir

15/12/2017

Telecombedrijf Telenet heeft gisteren in Antwerpen op de Meir een flagshipstore geopend met een volledig nieuw winkelconcept. Telenet noemt het zelf een belevingswinkel, waar klanten veel meer kunnen dan enkel shoppen.

RetailDetail Food #26 staat online

15/12/2017

Zijn sales reps nog welkom op de winkelvloer? Die vraag stelden we in het 26ste nummer van RetailDetail Food, de gepersonaliseerde krant voor supermarktondernemers. De antwoorden liepen uiteen.

Amazon brengt zijn huismerken naar Europa

14/12/2017

Nu Amazon Prime in steeds meer Europese landen beschikbaar is, haalt Amazon ook zijn FMCG-huismerken naar boven. De voorbije weken lanceerde het online warenhuis een aantal nieuwe producten onder private label in Europa en meer is op komst. 

Back to top