Carrefour opent nieuwe Carrefour Express vlakbij Brusselse Grote Markt

Carrefour opent nieuwe Carrefour Express vlakbij Brusselse Grote Markt

Vandaag opent Carrefour een nieuwe vestiging van Carrefour Express tegenover het Centraal Station in Brussel. Het nieuwe filiaal van uitbater Emmanuel Visart mikt daarmee vooral op voorbijgangers die snel kleine inkopen willen doen.

Ruime openingsuren

In de winkel wordt dan ook een breed assortiment aan kant-en-klaarmaaltijden aangeboden, maar er is ook ruimte voor vlees, gevogelte, vis en groenten voor het avondeten. Voor het overige wordt het assortiment aangevuld met producten die 'onmisbaar' zijn bij elke drogist en supermarkt.

 

De winkel heeft een oppervlakte van 210 m² en beschikt over drie kassa’s. Klanten zullen in de Carrefour Express ook toegang hebben tot vers gebak, versgeperst fruitsap en een microgolfoven om maaltijden snel op te warmen.

 

Het is ook de eerste Carrefour Express met zeer ruime openingsuren. De supermarkt is elke dag geopend van 7u tot 20u en op vrijdag tot 21u; op zaterdag, zondag en feestdagen is de vestiging geopend van 10u tot 20u.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Jumbo opent nieuw concept Foodmarkt City by Jumbo

24/05/2017

In Groningen is gisteren de eerste Foodmarkt City by Jumbo geopend, waar de ideeën van Jumbo en restaurantketen La Place voor het eerst worden samengebracht. In de supermarkt zijn dan ook heel wat maaltijdoplossingen te vinden.

Biologische supermarkt Sequoia bouwt aan duurzame groei

24/05/2017

Bio-pionier Sequoia werkt geduldig aan verdere expansie: één bijkomende winkel per jaar is de ambitie. De teller staat voorlopig op zes. Ook opent de retailer binnenkort een nieuwe food-webshop. 

Tecno in Mol-Rauw is voortaan Carrefour Express

24/05/2017

De vestiging van buurtwinkelketen Tecno in Mol-Rauw is gisteren heropend als een Carrefour Express. Die opening kadert in het overnameakkoord tussen Tecno en Carrefour, waarbij negen winkels van de keten in handen komen van Carrefour.

Lidl opent beachclub in Middelkerke

23/05/2017

Gedurende vier dagen laat Lidl de consumenten proeven van de zomer, in een pop-upwinkel aan het strand. Bovendien gaat de retailer nu ook van start op Instagram. 

Discount zet de toon in private label

23/05/2017

De 'emancipatie' van discountformules, in gang gezet door Lidl, heeft ook gevolgen voor de evolutie in private labelproducten. Van prijsbreker tot onderscheidend element in een formule die sterk leunt op eigen of fancy merken.

Lidl start webshop in China

22/05/2017

De Duitse supermarktketen Lidl heeft in China een eigen webshop opgericht. Net als vele andere Westerse bedrijven kiest het daarbij voor Tmall Global, het online platform van het Chinese Alibaba.

Back to top