Carrefour toont allergenen in app | RetailDetail

Carrefour toont allergenen in app

Carrefour toont allergenen in app

Carrefour heeft een extra functie toegevoegd aan zijn app: gebruikers kunnen voortaan producten scannen om meer informatie te krijgen over allergenen, zodat ze beter kunnen inschatten of er mogelijk problemen mee zijn.

 

Uitbreiding app

Klanten kunnen dankzij de nieuwe functie niet alleen sneller kijken welke allergenen een product bevat, ze krijgen ook meteen een beter zicht op de ingrediënten. Ze moeten de lijst immers niet meer aflezen van de verpakking, maar kunnen die nu gedetailleerd bekijken via de app.

 

Carrefour blijft zo sterk inzetten op de uitbreiding van de eigen app. Begin vorige maand werden er al zes nieuwe functionaliteiten toegevoegd. Zo verwerkt de app nu ook kortingsbonnen en kan de klant onder andere de eigen aankoopgeschiedenis raadplegen. Eerder was het al mogelijk om de Carrefour Bonus Card te digitaliseren en volledig te gebruiken via de app. Daarnaast bevat ze ook meer dan duizend recepten en de folders van Carrefour.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Filet Pur: Een wervelende slechtnieuwsshow

22/06/2018

Ook al deden flink wat foodspelers hafslachtige pogingen om hun beroerde berichten weg te moffelen, Filet Pur achterhaalde ze wel. Hier is het ietwat pijnlijke maar alweer leerrijke weekoverzicht van RetailDetail Food!

Panos vervangt klantenkaart door app

21/06/2018

Na bijna een kwarteeuw heeft broodjesketen Panos zijn klantenprogramma gedigitaliseerd: exit plastic kaart, welkom app. “Op korte termijn mikken we erop om via het kanaal 150.000 klanten te bereiken en te leren kennen”, klinkt het.

Kellogg’s aangeklaagd wegens misleidende verpakking

21/06/2018

Test-Aankoop heeft bij de FOD Economie een klacht ingediend tegen Kellogg’s, omdat volgens de consumentenorganisatie de informatie op de verpakking van de Special K-graanreep met rode vruchten misleidend is.

Dure voeding duwt consument over de grens

20/06/2018

Terwijl de export van Belgische voedingsproducten boomt, daalt de consumptie op de binnenlandse markt omdat de prijzen stijgen. Een onrustwekkende trend, zegt de industrie: het beleid moet ingrijpen.

Avontuurlijke bierliefhebbers vormen uitdaging voor kleine brouwers

20/06/2018

Wereldwijd blijft de consumptie van ‘craft beer’ flink stijgen, maar merktrouw is voor de liefhebbers van artisanale speciaalbieren een erg relatief begrip. Dat betekent een uitdaging voor de producenten.

Albert Frère lust wel een Vanreusel frikandel

20/06/2018

Ergon, een investeringsfonds van de holding GBL, neemt een participatie in Beltaste, het bedrijf achter frikandellenfabrikant Vanreusel. Dat was al een tijd op zoek naar een financiële partner.