Carrefour toont allergenen in app | RetailDetail

Carrefour toont allergenen in app

Carrefour toont allergenen in app

Carrefour heeft een extra functie toegevoegd aan zijn app: gebruikers kunnen voortaan producten scannen om meer informatie te krijgen over allergenen, zodat ze beter kunnen inschatten of er mogelijk problemen mee zijn.

 

Uitbreiding app

Klanten kunnen dankzij de nieuwe functie niet alleen sneller kijken welke allergenen een product bevat, ze krijgen ook meteen een beter zicht op de ingrediënten. Ze moeten de lijst immers niet meer aflezen van de verpakking, maar kunnen die nu gedetailleerd bekijken via de app.

 

Carrefour blijft zo sterk inzetten op de uitbreiding van de eigen app. Begin vorige maand werden er al zes nieuwe functionaliteiten toegevoegd. Zo verwerkt de app nu ook kortingsbonnen en kan de klant onder andere de eigen aankoopgeschiedenis raadplegen. Eerder was het al mogelijk om de Carrefour Bonus Card te digitaliseren en volledig te gebruiken via de app. Daarnaast bevat ze ook meer dan duizend recepten en de folders van Carrefour.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Coca-Cola groeit dankzij Light en Zero

25/04/2018

In zijn eerste kwartaal noteerde Coca-Cola een omzetdaling met 16%, maar dat is voor de frisdrankenproducent nog steeds beter dan verwacht. Op eigen kracht verhoogt Coca-Cola de omzet met 5%, onder meer door de herlancering van zijn suikervrije drankjes.

Carrefour België rondt kaap van 300 Express-winkels

24/04/2018

Morgenavond opent Carrefour zijn 300ste Express-winkel in België, nummer 92 alweer in de Brusselse regio. Dat is een belangrijke mijlpaal voor de winkelketen, die in de nieuwe Express ook zijn herwerkt winkelconcept voor doorgaande klanten lanceert.

Albert Heijn test ‘rustig-aan-kassa’

24/04/2018

Albert Heijn heeft een proefproject opgestart met een ‘rustig-aan-kassa’. De supermarktketen geeft daarmee gehoor aan de verzuchtingen van klanten die net niét snel willen winkelen en graag tijd maken voor een praatje aan de kassa.

Mayonaisemerk Hellmann’s opent eigen deli in Antwerpen

23/04/2018

Op de Antwerpse Grote Markt heeft Unilever voor haar sauzenmerk Hellmann’s een deli in New Yorkse stijl geopend. De broodjes- en burgerbar “Richard’s by Hellmann’s” is wel slechts een pop-up, die zes weken open blijft.

Nestlé is de vier vingers van KitKat kwijt

23/04/2018

De vier ‘vingers’ van de chocoladereep KitKat zijn niet typisch genoeg om Nestlé het alleenrecht ervoor toe te kennen. Het Europees Gerechtshof beslecht zo een lange juridische strijd tussen KitKat en Leo.

Picnic bouwt distributiecentrum vlakbij België

23/04/2018

Vorige week nog maakte Picnic bekend zijn service uit te breiden naar twee nieuwe Noord-Brabantse steden; vandaag kondigt de online supermarkt de bouw van een distributiecentrum in Eindhoven aan. Het magazijn moet in mei al operationeel zijn.