Carrefour verlaagt bezorgkosten online bestellingen | RetailDetail

Carrefour verlaagt bezorgkosten online bestellingen

Carrefour verlaagt bezorgkosten online bestellingen

Carrefour België wil meer klanten aanzetten om online te winkelen en verlaagt daarom de bezorgkosten. Naar eigen zeggen biedt het zo de goedkoopste thuislevering in de Belgische retail aan.

 

Gratis vanaf 150 euro

Voorheen kostte de thuislevering van een online bestelling bij Carrefour 14,45 euro, maar voortaan is dat nog maar 9,50 euro. Voor bestellingen boven 150 euro is de levering zelfs volledig gratis. Bij concurrent Delhaize kost thuislevering 9,95 euro, al is dat maar half zoveel bij promoties. 

 

“Met deze verschillende distributiekanalen biedt Carrefour elke klant de mogelijkheid om zijn boodschappen (food of non-food) te doen wanneer en hoe hij dat wil, geleverd op het moment dat hem het beste past, voor de laagste prijs in België of gratis”, aldus Carrefour. De groep breidde onlangs ook al de mogelijkheden van de mobiele app uit, waardoor gebruikers onder andere eenvoudiger kortingen kunnen gebruiken en hun aankoopgeschiedenis kunnen bekijken.

 

De thuislevering blijft overigens gratis voor de Simply You Box. Bestellingen als multimedia, huishoudapparaten, baby, speelgoed, cultuur & vrije tijd, doe-het-zelf & tuin worden gratis geleverd vanaf 50 euro.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Supermarkten rekenen af met Europees voorstel voor boerenwelzijn

20/02/2018

Het zint sommige supermarkten niet dat de Europese Commissie boeren hogere prijzen wil geven bij onderhandelingen. Distributeurs uit Nederland, Duitsland en Oostenrijk waarschuwen voor prijsstijgingen voor de consument.

Deze foodinnovaties gaan het maken

20/02/2018

Vernieuwing in voeding is de kern van de wedstrijd Gouden Tavola. Vallen dit jaar in de prijzen: Belberry Preserves, BelOrta, Kaasboerderij ‘t Groendal en J.L. Lambert. Hun producten komen morgen op het bord of in het glas van de consument.

bpost vergroot zijn netwerk aan afhaalpunten

20/02/2018

(publireportage) Gemak speelt een steeds grotere rol bij online shopping en de huidige consument weet exact wat hij wil: zelf bepalen waar en wanneer zijn aankopen geleverd worden. bpost blijft dan ook zijn netwerk aan afhaalpunten verder uitbreiden.

Belgische noedelshops Umamido trekken naar buurlanden

20/02/2018

De Belgische keten van noedelrestaurants Umamido trekt volgend jaar naar het buitenland en opent ook nieuwe vestigingen in ons land. Umamido serveert ramen, een Japans geïnspireerde noedelsoep. 

Jupiler verdwijnt voor enkele maanden uit de rekken

20/02/2018

AB InBev pakt uit met een ongewone marketingstunt: succesmerk Jupiler verdwijnt voor enkele maanden uit de rekken. Om de Rode Duivels te "steunen" op het WK voetbal (of, er een graantje van mee te pikken) heet het merk tot deze zomer Belgium. 

Colruyt stapt in boodschappendienst van PostNL

20/02/2018

Tweewekelijks brengt de postbode voortaan boodschappen aan huis: in samenwerking met PostNL gaat in Nederland de nieuwe boodschappendienst Stockon van start. De huismerkproducten zijn van Boni (van het Belgische Colruyt).

Back to top