Carrefour verlaagt bezorgkosten online bestellingen | RetailDetail

Carrefour verlaagt bezorgkosten online bestellingen

Carrefour verlaagt bezorgkosten online bestellingen

Carrefour België wil meer klanten aanzetten om online te winkelen en verlaagt daarom de bezorgkosten. Naar eigen zeggen biedt het zo de goedkoopste thuislevering in de Belgische retail aan.

 

Gratis vanaf 150 euro

Voorheen kostte de thuislevering van een online bestelling bij Carrefour 14,45 euro, maar voortaan is dat nog maar 9,50 euro. Voor bestellingen boven 150 euro is de levering zelfs volledig gratis. Bij concurrent Delhaize kost thuislevering 9,95 euro, al is dat maar half zoveel bij promoties. 

 

“Met deze verschillende distributiekanalen biedt Carrefour elke klant de mogelijkheid om zijn boodschappen (food of non-food) te doen wanneer en hoe hij dat wil, geleverd op het moment dat hem het beste past, voor de laagste prijs in België of gratis”, aldus Carrefour. De groep breidde onlangs ook al de mogelijkheden van de mobiele app uit, waardoor gebruikers onder andere eenvoudiger kortingen kunnen gebruiken en hun aankoopgeschiedenis kunnen bekijken.

 

De thuislevering blijft overigens gratis voor de Simply You Box. Bestellingen als multimedia, huishoudapparaten, baby, speelgoed, cultuur & vrije tijd, doe-het-zelf & tuin worden gratis geleverd vanaf 50 euro.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Dure voeding duwt consument over de grens

20/06/2018

Terwijl de export van Belgische voedingsproducten boomt, daalt de consumptie op de binnenlandse markt omdat de prijzen stijgen. Een onrustwekkende trend, zegt de industrie: het beleid moet ingrijpen.

Avontuurlijke bierliefhebbers vormen uitdaging voor kleine brouwers

20/06/2018

Wereldwijd blijft de consumptie van ‘craft beer’ flink stijgen, maar merktrouw is voor de liefhebbers van artisanale speciaalbieren een erg relatief begrip. Dat betekent een uitdaging voor de producenten.

Albert Frère lust wel een Vanreusel frikandel

20/06/2018

Ergon, een investeringsfonds van de holding GBL, neemt een participatie in Beltaste, het bedrijf achter frikandellenfabrikant Vanreusel. Dat was al een tijd op zoek naar een financiële partner.

Colruyt Group presteert beter dan verwacht

19/06/2018

Mede dankzij een sterk eindejaar kon Colruyt Group afgelopen boekjaar zijn marktaandeel opnieuw licht verhogen. Een beetje tegen de verwachtingen in bleven de marges op peil. Ook de onlineactiviteiten deden het goed.

Delhaize krijgt saladebars van Foodmaker

19/06/2018

In de Delhaize-supermarkt van de Antwerpse Stadsfeestzaal is voortaan een saladbar van Foodmaker te vinden. De gezonde fastfoodketen zal daarnaast ook andere eilanden in Delhaizes krijgen: er liggen al een vijftal projecten vast.

Melkmerk Joyvalle gaat op in Campina

19/06/2018

Zuivelproducent FrieslandCampina wil de focus voortaan op één sterk melkmerk leggen: Joyvalle wordt geïntegreerd onder de Campina-paraplu.