Carrefour zet in op gadgets van M&M’s

Carrefour zet in op gadgets van M&M’s

Fans van M&M’s kunnen voortaan terecht bij twaalf hypermarkten van Carrefour: de keten biedt in exclusiviteit een tiental unieke gadgets aan met een beeltenis van de chocoladesnoepjes.

Bij succes van 12 naar 45 hypermarkten

Een verkoopsmuur met M&M’s-artikelen staat al aan de ingang van de hypermarkt in Oudergem en binnenkort komen er ook M&M’s Walls in de hypermarkten van Schoten, Oostakker, Brugge B park, Kuringen, Froyennes, Herstal, Mont Saint-Jean, Bierges, Sint-Agatha-Berchem, Kraainem en Drogenbos. Als het opzet veel bijval kent, is het de bedoeling om het project uit te breiden naar alle 45 hypermarkten van de keten.

 

Overal zal hetzelfde aanbod te verkrijgen zijn. Het gaat onder meer om een M&M’s-verdeler tegen 14,99 euro en een M&M’s Lunchbox voor 7,49 euro. Het gaat om een primeur voor België: tot nog toe waren de M&M’s-gadgets enkel te koop in het buitenland.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Private-equitybedrijf KKR dicht bij overname margarines Unilever

15/12/2017

Unilever en het private-equitybedrijf KKR hebben een deal bereikt voor de overname van de margarinedivisie van Unilever. KKR zou ongeveer 6,8 miljard euro neertellen en de transactie moet midden volgend jaar afgerond zijn.

Filet Pur: Hallucinante waanbeelden? Eén adres!

15/12/2017

Jef Colruyt is een onverstoorbaar toonbeeld van sereniteit, en de pata negra ham is de bitcoin van de charcuterie. Slechts twee conclusies uit een alweer leerrijke FMCG-week, voor u op smaak gebracht door RetailDetail Food!

Ellis Gourmet Burger zoekt partner voor internationale expansie

15/12/2017

De Belgische hamburgerketen Ellis Gourmet Burger wil na België, Nederland en Frankrijk ook andere landen veroveren en is daarom op zoek naar een investeerder om die expansie te financieren. Mogelijk komt er een nieuwe meerderheidsaandeelhouder.

Heineken gaat Mort Subite internationaal uitrollen

15/12/2017

Heineken gaat het Belgische biermerk Mort Subite wereldwijd aan de man proberen te brengen. Dat deed het eerder ook al met Affligem en dat werd een groot succes. Mort Subite wordt beschikbaar in alle landen waar Heineken te vinden is.

RetailDetail Food #26 staat online

15/12/2017

Zijn sales reps nog welkom op de winkelvloer? Die vraag stelden we in het 26ste nummer van RetailDetail Food, de gepersonaliseerde krant voor supermarktondernemers. De antwoorden liepen uiteen.

Amazon brengt zijn huismerken naar Europa

14/12/2017

Nu Amazon Prime in steeds meer Europese landen beschikbaar is, haalt Amazon ook zijn FMCG-huismerken naar boven. De voorbije weken lanceerde het online warenhuis een aantal nieuwe producten onder private label in Europa en meer is op komst. 

Back to top