Carrefour zet in op gadgets van M&M’s

Carrefour zet in op gadgets van M&M’s

Fans van M&M’s kunnen voortaan terecht bij twaalf hypermarkten van Carrefour: de keten biedt in exclusiviteit een tiental unieke gadgets aan met een beeltenis van de chocoladesnoepjes.

Bij succes van 12 naar 45 hypermarkten

Een verkoopsmuur met M&M’s-artikelen staat al aan de ingang van de hypermarkt in Oudergem en binnenkort komen er ook M&M’s Walls in de hypermarkten van Schoten, Oostakker, Brugge B park, Kuringen, Froyennes, Herstal, Mont Saint-Jean, Bierges, Sint-Agatha-Berchem, Kraainem en Drogenbos. Als het opzet veel bijval kent, is het de bedoeling om het project uit te breiden naar alle 45 hypermarkten van de keten.

 

Overal zal hetzelfde aanbod te verkrijgen zijn. Het gaat onder meer om een M&M’s-verdeler tegen 14,99 euro en een M&M’s Lunchbox voor 7,49 euro. Het gaat om een primeur voor België: tot nog toe waren de M&M’s-gadgets enkel te koop in het buitenland.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Filet Pur: Het kan altijd nog erger

20/10/2017

Het is geen feestje hoor, werken in FMCG. Slechts enkelen komen er vrolijk mee weg, de meerderheid lijdt in stilte. Zoals nogmaals blijkt uit het ironische weekoverzicht van RetailDetail Food, dat vandaag vol nuttig advies staat.

RetailDetail Food #24 staat online

20/10/2017

Zijn winkels in drukke stadscentra steeds moeilijker bereikbaar? Voelen ze het aan de omzet, nemen ze maatregelen? Het nieuwe nummer van de gepersonaliseerde RetailDetail Food krant gaat er dieper op in.

Vleesvervangers bezig aan sterke opmars

20/10/2017

De verkoop van vleesvervangers is de voorbij drie jaar met maar liefst 40% gestegen. Ondertussen koopt een kwart van de Belgische huishoudens wel eens een vleesvervanger en is het aanbod sterk gegroeid.

Metro kent kleine groei in 2016/2017

20/10/2017

Uit de voorlopige cijfers van het Duitse Metro blijkt dat het bedrijf in het boekjaar 2016/2017 met 1,6% is gegroeid. Ook op vergelijkbare basis was er nog net sprake van groei. Metro spreekt van een succesvol jaar.

Emté blijft wegen op resultaten Sligro Food Group

19/10/2017

Bij de bekendmaking van de resultaten voor het derde kwartaal heeft Sligro Food Group laten verstaan dat het nog steeds op zoek is naar een oplossing voor Emté. Ondertussen blijft de omzet van die bedrijfstak dalen.

Unilever verkoopt minder ijsjes in magere zomer

19/10/2017

De voorbije zomer was er maar weinig sprake van stralend weer en dat heeft ook zijn effect gehad op de ijsverkoop van Unilever. Dat onderdeel van het Brits-Nederlandse bedrijf zag zijn omzet met 6,7% dalen.

Back to top