Carrefour zet in op gadgets van M&M’s | RetailDetail

Carrefour zet in op gadgets van M&M’s

Carrefour zet in op gadgets van M&M’s

Fans van M&M’s kunnen voortaan terecht bij twaalf hypermarkten van Carrefour: de keten biedt in exclusiviteit een tiental unieke gadgets aan met een beeltenis van de chocoladesnoepjes.

Bij succes van 12 naar 45 hypermarkten

Een verkoopsmuur met M&M’s-artikelen staat al aan de ingang van de hypermarkt in Oudergem en binnenkort komen er ook M&M’s Walls in de hypermarkten van Schoten, Oostakker, Brugge B park, Kuringen, Froyennes, Herstal, Mont Saint-Jean, Bierges, Sint-Agatha-Berchem, Kraainem en Drogenbos. Als het opzet veel bijval kent, is het de bedoeling om het project uit te breiden naar alle 45 hypermarkten van de keten.

 

Overal zal hetzelfde aanbod te verkrijgen zijn. Het gaat onder meer om een M&M’s-verdeler tegen 14,99 euro en een M&M’s Lunchbox voor 7,49 euro. Het gaat om een primeur voor België: tot nog toe waren de M&M’s-gadgets enkel te koop in het buitenland.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Filet Pur: Een wervelende slechtnieuwsshow

22/06/2018

Ook al deden flink wat foodspelers hafslachtige pogingen om hun beroerde berichten weg te moffelen, Filet Pur achterhaalde ze wel. Hier is het ietwat pijnlijke maar alweer leerrijke weekoverzicht van RetailDetail Food!

Panos vervangt klantenkaart door app

21/06/2018

Na bijna een kwarteeuw heeft broodjesketen Panos zijn klantenprogramma gedigitaliseerd: exit plastic kaart, welkom app. “Op korte termijn mikken we erop om via het kanaal 150.000 klanten te bereiken en te leren kennen”, klinkt het.

Kellogg’s aangeklaagd wegens misleidende verpakking

21/06/2018

Test-Aankoop heeft bij de FOD Economie een klacht ingediend tegen Kellogg’s, omdat volgens de consumentenorganisatie de informatie op de verpakking van de Special K-graanreep met rode vruchten misleidend is.

Dure voeding duwt consument over de grens

20/06/2018

Terwijl de export van Belgische voedingsproducten boomt, daalt de consumptie op de binnenlandse markt omdat de prijzen stijgen. Een onrustwekkende trend, zegt de industrie: het beleid moet ingrijpen.

Avontuurlijke bierliefhebbers vormen uitdaging voor kleine brouwers

20/06/2018

Wereldwijd blijft de consumptie van ‘craft beer’ flink stijgen, maar merktrouw is voor de liefhebbers van artisanale speciaalbieren een erg relatief begrip. Dat betekent een uitdaging voor de producenten.

Albert Frère lust wel een Vanreusel frikandel

20/06/2018

Ergon, een investeringsfonds van de holding GBL, neemt een participatie in Beltaste, het bedrijf achter frikandellenfabrikant Vanreusel. Dat was al een tijd op zoek naar een financiële partner.