Collect&Go lanceert vernieuwde app

Colruyt Group

Collect&Go, de online boodschappendienst van Colruyt, heeft zijn app vernieuwd. Vanaf nu kunnen gebruikers ook assortiment van Bio-Planet bestellen en hun bestellingen tot de dag op voorhand aanpassen.

 

Nieuwe features

De app van Collect&Go steekt in een nieuw jasje. De online boodschappendienst van Colruyt geeft zijn mobiele app een nieuw design, die de flexibiliteit en het gebruikersgemak van de website zou moeten evenaren. De interface om een ophaalpunt en -tijd te selecteren is veranderd, maar de supermarktketen belooft ook in het algemeen een betere ‘user experience’.


Nieuw is de mogelijkheid om ook producten van Bio-Planet online te bestellen, de Nutri-score van voedingswaren te zien en recepten op het startscherm van de smartphone te plaatsen. Als gebruikers het recept willen maken, kunnen ze met een tik op het scherm de ingrediënten aan hun winkelmandje toevoegen.

 

Grootste update sinds 2011

Alle lopende promoties zijn voortaan te zien op een nieuwe actiepagina, terwijl klanten hun bestelling vanaf nu kunnen wijzigen tot negen uur ’s ochtends de dag voor afhaling. Dit wil zeggen dat ze producten kunnen toevoegen of verwijderen uit hun bestelling, hoeveelheden aanpassen of de volledige bestelling annuleren.


De supermarktgroep begreep naar eigen zeggen wat er moest veranderen door de data van gebruikers nauwgezet te analyseren. Voortaan belooft de retailer doorlopende updates. Collect&Go voelt ook de concurrentie van andere supermarktketens. Bij Albert Heijn kunnen klanten hun onlinebestelling bijvoorbeeld nog tot de avond op voorhand aanpassen. Colruyt Group ziet de huidige vernieuwing als een van de belangrijkste aanpassingen sinds de lancering van de app in 2011.