Colruyt Group opent nieuwe Academy in Hasselt

Colruyt Group opent nieuwe Academy in Hasselt

Colruyt Group opent nieuwe Academy in Hasselt

De Colruyt Group heeft dit weekend een nieuwe Academy geopend in Hasselt, ondertussen al de achtste locatie voor het concept. In zo'n Colruyt Acadamy biedt de groep meer dan duizend workshops aan.

1.000 workshops

De Academy bevat twee volledig uitgeruste keukens en twee grote multifunctionele zalen, waar verschillende workshops zullen gegeven worden. De Colruyt Group Academy is in het najaar van 2012 gestart en biedt momenteel meer dan 1.000 workshops in 111 thema’s, onderverdeeld in zes categorieën: Eten & drinken, Huis & tuin, Welzijn & ontspanning, Maatschappij, Kids & co en Baby's.

 

De nieuwe locatie bevindt zich boven de Bio-Planet in Hasselt, de andere academies zijn te vinden in Bergen, Grimbergen, Halle, Heulenberg, Leuven, Luik en Namen. Tegen 2019 wil Colruyt nog eens vijf Academy's openen in Antwerpen, Brugge, Kortrijk, Melle en Ukkel. Vorig jaar namen ongeveer 20.000 mensen deel aan workshops. Daarnaast volgden nog eens 14.500 medewerkers van de Colruyt Group een interne opleiding of vorming.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Heineken en Bavaria zoeken geluk buiten Europa

19/04/2018

Hoewel de Europese biermarkt het lastig blijft hebben, tekenen brouwerijgroepen Heineken en Bavaria groeiende omzetcijfers op. Bavaria haalde vorig jaar een recordomzet, bij Heineken steeg het volume in het voorbije kwartaal met 4,3%.

Danone boekt sterkste vergelijkbare omzetgroei in 5 jaar

19/04/2018

De Franse voedingsreus Danone heeft er een beresterk eerste kwartaal op zitten. De omzet groeide op vergelijkbare basis met 4,9%, meteen de sterkste prestatie van de voorbije vijf jaar.

Sligro dankt omzetgroei aan overnames

19/04/2018

Sligro Food Group zag in het eerste kwartaal zijn omzet groeien met 8% tegenover dezelfde periode vorig jaar. De goede cijfers dankt het groothandelsbedrijf, dat begin vorige maand zijn supermarktketen Emté van de hand deed, volledig aan overnames.

Lidl breidt huismerkassortiment uit met babyproducten

19/04/2018

Lidl mag stilaan het jasje van discounter inruilen voor dat van een complete retailer. De warenhuisketen ontwikkelt nu ook voor zijn babyassortiment producten van de huismerken Lupilu en Cien, die alvast sterk scoren bij de klanten.

Lage dollar speelt Unilever parten

19/04/2018

Unilever zag zijn omzet over het eerste kwartaal met ruim 5% teruglopen als gevolg van negatieve wisselkoerseffecten. Zonder die impact zou de omzet van het levensmiddelen- en verzorgingsproductenconcern gestegen zijn met 3,4%.

Greenyard verzekert verslogistiek voor zelfstandige winkels Carrefour

19/04/2018

Een exclusieve samenwerking tussen Carrefour Belgium en versleverancier Greenyard moet het aanbod verse producten in de kleinere verkooppunten naar een hoger niveau tillen.