Colruyt lanceert maaltijdbox | RetailDetail

Colruyt lanceert maaltijdbox

Colruyt lanceert maaltijdbox
Colruyt

Colruyt brengt een maaltijdbox voor gezinnen met kinderen op de markt, met alle nodige ingrediënten voor drie maaltijden. Een box met drie porties kost 52 euro, een met vier porties 59 euro. De keten maakt geen gebruik van een abonnementsformule.

Kindvriendelijk en eenvoudig

De nieuwe maaltijdbox bestaat er in twee formaten: de ene box bevat drie porties (2 volwassenen + 1 à 2 kinderen) en de andere vier porties (2 volwassenen + 2 à 3 kinderen). “Alle recepten zijn kindvriendelijk, eenvoudig en klaar binnen maximaal dertig minuten. We testen ze zelf uitgebreid in een gezinssituatie, zo zijn we zeker dat ze bij kinderen in de smaak vallen. Denk maar aan kip-kerrie, visbrochettes of een groentepizza”, zegt Hélène Thonnart van het kookteam.

 

De recepten worden elke maandag aangepast en zijn een week op voorhand te raadplegen op de website collectandgo.be. Klanten die een maaltijdbox bestellen moeten ook niet wachten tot die op een bepaalde dag wordt geleverd. De box kan immers een dag later al worden opgehaald bij een van de dertien deelnemende afhaalpunten van Collect&Go. Colruyt heeft zo naar eigen zeggen de enige box die een dag later al kan worden afgehaald. 

 

Ook bij de maaltijdbox belooft Colruyt de laagste prijs. “We hebben alle concurrenten uitgebreid geanalyseerd en dit is de laagste prijs van het moment. Komt er een goedkopere maaltijdbox van vergelijkbare kwaliteit op de markt, dan passen wij onze prijs aan.”, zegt marketingdirecteur Guy Elewaut. De maaltijdbox is vanaf 25 oktober verkrijgbaar.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Amazon wil nog zes kassaloze winkels openen

23/02/2018

Er komen na de opening van de eerste Amazon Go-winkel vorige maand nog minstens zes van de hoogtechnologische en kassaloze winkels gemakswinkels bij. Onder meer Los Angeles en Seattle krijgen nieuwe Amazon Go-winkels.

Belgische CEO Le Pain Quotidien verlaat bedrijf

23/02/2018

Vincent Herbert heeft na 17 jaar besloten om zijn functie als CEO van Le Pain Quotidien neer te leggen. Hij wordt opgevolgd door Jerry Gamez, die flink wat ervaring heeft bij fastfoodketen Burger King en Walmart.

Filet Pur: Uw portie speculatieve onzin

23/02/2018

Here we go again: foodretail is in essentie slechts een loopgravenoorlog. Maar wie haalt de consument uit z’n winterdepressie? Hier ligt een ondankbare taak voor het wekelijkse nieuwsoverzicht van RetailDetail Food!

Ontdek de smaak van morgen op Tavola 2018: 11-12-13 maart 2018 in Kortrijk Xpo

23/02/2018

(publireportage) Delicatessen & hoge kwaliteit maken van Tavola een topevent voor de foodretail,  met 450 marktleiders én ambachtelijke fabrikanten, en veel nieuwigheden. We stellen u graag de winnaars van de Gouden Tavola voor.

Takeaway.com neemt Oost-Europese concurrenten over

23/02/2018

Fastfoodleveraar Takeaway.com heeft zijn Bulgaarse sectorgenoot BGmenu en het Roemeense Oliviera overgekocht en komt zo weer een stap dichter bij zijn doel Europees marktleider te worden.

Spar test dit voorjaar contactloos en kassaloos betalen

22/02/2018

Retail Partners Colruyt Group – de zelfstandigentak van Colruyt Group – werkt voor Spar aan een app waarmee klanten hun eigen boodschappen kunnen scannen en afrekenen via hun smartphone.

Back to top