Colruyt vernieuwt website

Colruyt vernieuwt website

Supermarktketen Colruyt heeft zijn website vernieuwd: de site kreeg een responsive design en een aantal nieuwe functies.

Nieuwe zoekfunctie

“De digitale wereld staat niet stil en onze klanten evolueren mee. Het is dan ook logisch dat wij hier aandacht voor hebben, zodat we onze klanten ook digitaal op de meest efficiënte manier kunnen dienen. Onze site zet zich nu automatisch goed op de desktop, de tablet of de smartphone, wat het gebruiksgemak voor de klanten uiteraard verhoogt”, zegt marketingdirecteur Guy Elewaut.

 

Daarnaast werden er ook een aantal andere functies aangepast. Zo is er een nieuwe zoekfunctie, waarmee voortaan ook recepten kunnen worden gevonden. Bezoekers die een zoekopdracht uitvoeren, krijgen ook meteen een boel gerelateerde inhoud te zien. “We willen het onze klanten extra makkelijk maken om gericht informatie te zoeken en ze meteen ook inspireren, zodat ze weten dat ze bij ons altijd meer vinden dan ze zoeken.”

 

Tot slot wordt ook het delen op sociale media gemakkelijker gemaakt. “Via Facebook, Twitter en dergelijke kunnen klanten makkelijk met ons in contact komen en info uitwisselen. Die interactie is enorm interessant voor ons, omdat we zo onze dienstbaarheid alleen maar kunnen optimaliseren.”

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Neemt Unilever tonicmerk Fever-Tree over?

19/01/2018

Het tonicmerk Fever-Tree heeft een nieuwe bestuurder aangesteld: Kevin Havelock, hoofd van de afdeling frisdranken van Unilever. De benoeming leidt tot speculaties dat Unilever moederbedrijf Fevertree Drinks wil overnemen en stuwt het aandeel de hoogte in.

Filet Pur: Een haar in de plastieksoep

19/01/2018

Zijn retailers ruziemakers en bedriegers? Moeten energiedrankjes verboden worden? Staat Carrefour voor een sanering en wordt Delhaize zo Hollands als kaas? Alweer een bewogen week, zoals blijkt uit het plasticvrije overzicht van RetailDetail Food.

Colruyt en PepsiCo begraven de strijdbijl: weer Pepsi in de rekken

19/01/2018

Het vertrouwde assortiment van Pepsi en Lay’s komt weer in de rekken bij Colruyt. In november startte de keten een boycot tegen 29 producten van PepsiCo, omdat de merkproducent geen lagere prijzen wilde geven, maar de supermarktketen stopt daar nu mee.

Recordomzet voor BelOrta

19/01/2018

Groente- en fruitbedrijf BelOrta heeft in 2017 een recordomzet gehaald van 439 miljoen euro, een stijging van 7% ten opzichte van een jaar eerder. Het volume steeg met 2,5% en nadert de 500 miljoen kilogram.

Aldi Nord en Aldi Süd werken samen voor dierenwelzijn

18/01/2018

Aldi Nord en Aldi Süd slaan de handen in elkaar voor een unieke samenwerking: de discountbroers lanceren samen een eigen keurmerk voor dierenwelzijn. Het label Fair & Gut start enkel in Duitsland en voor gevogelteproducten, maar wordt later uitgebreid.

Hoe weinig suiker is te weinig? Rewe test de limieten met chocoladepudding

18/01/2018

Hoe weinig suiker kan een mens verdragen? Dat test de Duitse supermarktketen Rewe met een klantenbevraging. Het wil het suikergehalte in huismerkproducten verlagen, maar de consument beslist zelf hoeveel.

Back to top