Colruyt vernieuwt website

Colruyt vernieuwt website

Supermarktketen Colruyt heeft zijn website vernieuwd: de site kreeg een responsive design en een aantal nieuwe functies.

Nieuwe zoekfunctie

“De digitale wereld staat niet stil en onze klanten evolueren mee. Het is dan ook logisch dat wij hier aandacht voor hebben, zodat we onze klanten ook digitaal op de meest efficiënte manier kunnen dienen. Onze site zet zich nu automatisch goed op de desktop, de tablet of de smartphone, wat het gebruiksgemak voor de klanten uiteraard verhoogt”, zegt marketingdirecteur Guy Elewaut.

 

Daarnaast werden er ook een aantal andere functies aangepast. Zo is er een nieuwe zoekfunctie, waarmee voortaan ook recepten kunnen worden gevonden. Bezoekers die een zoekopdracht uitvoeren, krijgen ook meteen een boel gerelateerde inhoud te zien. “We willen het onze klanten extra makkelijk maken om gericht informatie te zoeken en ze meteen ook inspireren, zodat ze weten dat ze bij ons altijd meer vinden dan ze zoeken.”

 

Tot slot wordt ook het delen op sociale media gemakkelijker gemaakt. “Via Facebook, Twitter en dergelijke kunnen klanten makkelijk met ons in contact komen en info uitwisselen. Die interactie is enorm interessant voor ons, omdat we zo onze dienstbaarheid alleen maar kunnen optimaliseren.”

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Popsss verkoopt Belgische topwijnen in pop(sss)-up store

17/11/2017

Wijndistributeur Popsss, die uitsluitend wijnen van Belgische wijnboeren online verdeelt, opent een tijdelijke winkel in hartje Brussel. Tot het einde van het jaar vinden wijnliefhebbers er onder andere de fijnproeverscollectie "Crazy Belgians".

Filet Pur: Een kwestie van indigestie

17/11/2017

In sommige hoofdkwartieren stijgt de nervositeit zienderogen, maar voor fijnproevers was het geen al te kwade week. Iets gemist? Met het pittig gekruide overzicht van RetailDetail Food bent u weer helemaal mee!

‘Back to the future’ in food met Jean-Pierre Roelands

17/11/2017

In food gaan we ‘back to the future’, gelooft Jean-Pierre Roelands, die meer dan 20 jaar lang commercieel directeur van de Colruyt Group was en exclusief op de RetailDetail Night zijn visie op de toekomt van foodretail deelt.

 

"Onthaalmoeder wordt winkelier"

17/11/2017

Marieke Vermeire runt met haar man de Carrefour Express aan de Luikersteenweg in Hasselt. "Toevallig was Carrefour, net op het moment dat wij de stap overwogen, op zoek naar franchisenemers om het pand uit te baten en zo hebben we elkaar gevonden."

Delhaize schenkt zeven miljoen maaltijden weg

17/11/2017

Tegen 2020 wil Delhaize de helft van haar onverkochte voedingsproducten kunnen schenken aan sociale verenigingen. Daarmee zet de supermarktketen een tandje bij in de strijd tegen voedselverspilling.

RetailDetail Food #25 staat online

17/11/2017

Hoe gaan foodwinkeliers om met agressieve klanten in de winkel? Dat is één van de thema’s in het 25e nummer van RetailDetail Food, de gepersonaliseerde krant voor supermarktondernemers.

Back to top