Colruyt vernieuwt website | RetailDetail

Colruyt vernieuwt website

Colruyt vernieuwt website

Supermarktketen Colruyt heeft zijn website vernieuwd: de site kreeg een responsive design en een aantal nieuwe functies.

Nieuwe zoekfunctie

“De digitale wereld staat niet stil en onze klanten evolueren mee. Het is dan ook logisch dat wij hier aandacht voor hebben, zodat we onze klanten ook digitaal op de meest efficiënte manier kunnen dienen. Onze site zet zich nu automatisch goed op de desktop, de tablet of de smartphone, wat het gebruiksgemak voor de klanten uiteraard verhoogt”, zegt marketingdirecteur Guy Elewaut.

 

Daarnaast werden er ook een aantal andere functies aangepast. Zo is er een nieuwe zoekfunctie, waarmee voortaan ook recepten kunnen worden gevonden. Bezoekers die een zoekopdracht uitvoeren, krijgen ook meteen een boel gerelateerde inhoud te zien. “We willen het onze klanten extra makkelijk maken om gericht informatie te zoeken en ze meteen ook inspireren, zodat ze weten dat ze bij ons altijd meer vinden dan ze zoeken.”

 

Tot slot wordt ook het delen op sociale media gemakkelijker gemaakt. “Via Facebook, Twitter en dergelijke kunnen klanten makkelijk met ons in contact komen en info uitwisselen. Die interactie is enorm interessant voor ons, omdat we zo onze dienstbaarheid alleen maar kunnen optimaliseren.”

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Minister Peeters toch akkoord met brugpensioenplan Carrefour

18/07/2018

Zoals verwacht heeft economieminister Kris Peeters het herstructureringsplan van Carrefour goedgekeurd, inclusief de 'brugpensioen'-regeling. De minister zei dat hij zekerheid voor werknemers verkoos boven het bestrijden van "een verkeerd signaal".

Illy wordt opgevrijd door Douwe Egberts en Nestlé

18/07/2018

Er komt voorlopig geen einde aan de consolidatiebewegingen in de koffiesector. Zowel JAB als Nestlé tonen interesse in het Italiaanse Illycaffè, maar het is niet zeker of de familie het bedrijf wil verkopen.

Kweekvlees tegen 2021 in de winkel?

18/07/2018

De commercialisering van laboratoriumvlees komt een stap dichterbij. Pionier Mosa Meat heeft 7,5 miljoen euro opgehaald voor de bouw van een fabriek die binnen drie jaar een betaalbaar product op de markt zal brengen.

Aldi zet in op hernieuwbare energie

17/07/2018

Aldi Nord publiceerde zopas een ambitieus internationaal klimaatbeleid: de retailer wil de uitstoot van broeikasgassen met 40% terugdringen tegen 2021 en onthult in zijn tweede duurzaamheidsrapport enkele sprekende cijfers.

Nog flink wat groeipotentieel voor discounters in West-Europa

16/07/2018

Ondanks overbewinkeling in heel wat Europese markten plannen discounters tegen 2023 tien miljoen vierkante meter bijkomende winkeloppervlakte op het continent. Ook in zogenaamd verzadigde markten als de Duitse en de Britse liggen er mooie groeikansen, meent LZ Retailytics.

Delhaize-café siert hoofdkantoor Ahold Delhaize

16/07/2018

Sinds kort is het merk Delhaize sterker aanwezig op het hoofdkantoor van Ahold Delhaize in Zaandam: de retailer opende er een café dat versierd is met stukken uit de rijke geschiedenis van De Leeuw.