CRU Overijse opent eethuis Cuit | RetailDetail

CRU Overijse opent eethuis Cuit

CRU Overijse opent eethuis Cuit

CRU Overijse, de versmarkt van Colruyt Group, breidt uit. Naast de tien bestaande metiers krijgt de winkel er vanaf vandaag een elfde metier bij: een eethuis.

 

Eerlijke producten

Het nieuwe eethuis krijgt de naam Cuit, gekozen na een brainstorm met klanten. Cuit bereidt de producten van de versmarkt volgens de visie van CRU: kwaliteitsvolle, eerlijke producten in hun meest pure en onbewerkte vorm.

 

“We werken met componenten in plaats van een klassieke menukaart, vertelt Martijn Soen, één van de drijvende krachten achter CRU. “Zo kan je bijvoorbeeld een eenvoudig stuk vlees bestellen, zonder extra’s, zonder sauzen of marinades, maar perfect gebakken en van de best mogelijke kwaliteit. Je zal op de kaart ook groenten, vis en andere producten vinden.”

 

Ontbijt, lunch of apero

CRU koos voor een semi-zelfbedieningsconcept: klanten bestellen aan de toog, rekenen daar af en krijgen een nummertje. Wanneer de bestelling klaar is, wordt dat nummer afgeroepen en kan je je bestelling ophalen. Afruimen doen de Cuit-medewerkers.

 

De eerste Cuit opent op vrijdag 29 juli de deuren. Het eethuis volgt de openingsuren van de markt: van 11.30 tot 18.30 uur op weekdagen, van 9 tot 18.30 uur op vrijdagen, weekenddagen en feestdagen. Klanten kunnen er elke dag doorlopend terecht voor lunch of apero. Van vrijdag tot zondag is er, gezien het vroegere openingsuur, ook ontbijt. De aangeboden producten evolueren doorheen de dag. 

Fotogalerij

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Filet Pur: Een wervelende slechtnieuwsshow

22/06/2018

Ook al deden flink wat foodspelers hafslachtige pogingen om hun beroerde berichten weg te moffelen, Filet Pur achterhaalde ze wel. Hier is het ietwat pijnlijke maar alweer leerrijke weekoverzicht van RetailDetail Food!

Panos vervangt klantenkaart door app

21/06/2018

Na bijna een kwarteeuw heeft broodjesketen Panos zijn klantenprogramma gedigitaliseerd: exit plastic kaart, welkom app. “Op korte termijn mikken we erop om via het kanaal 150.000 klanten te bereiken en te leren kennen”, klinkt het.

Kellogg’s aangeklaagd wegens misleidende verpakking

21/06/2018

Test-Aankoop heeft bij de FOD Economie een klacht ingediend tegen Kellogg’s, omdat volgens de consumentenorganisatie de informatie op de verpakking van de Special K-graanreep met rode vruchten misleidend is.

Dure voeding duwt consument over de grens

20/06/2018

Terwijl de export van Belgische voedingsproducten boomt, daalt de consumptie op de binnenlandse markt omdat de prijzen stijgen. Een onrustwekkende trend, zegt de industrie: het beleid moet ingrijpen.

Avontuurlijke bierliefhebbers vormen uitdaging voor kleine brouwers

20/06/2018

Wereldwijd blijft de consumptie van ‘craft beer’ flink stijgen, maar merktrouw is voor de liefhebbers van artisanale speciaalbieren een erg relatief begrip. Dat betekent een uitdaging voor de producenten.

Albert Frère lust wel een Vanreusel frikandel

20/06/2018

Ergon, een investeringsfonds van de holding GBL, neemt een participatie in Beltaste, het bedrijf achter frikandellenfabrikant Vanreusel. Dat was al een tijd op zoek naar een financiële partner.