CRU Overijse opent eethuis Cuit

CRU Overijse opent eethuis Cuit

CRU Overijse, de versmarkt van Colruyt Group, breidt uit. Naast de tien bestaande metiers krijgt de winkel er vanaf vandaag een elfde metier bij: een eethuis.

 

Eerlijke producten

Het nieuwe eethuis krijgt de naam Cuit, gekozen na een brainstorm met klanten. Cuit bereidt de producten van de versmarkt volgens de visie van CRU: kwaliteitsvolle, eerlijke producten in hun meest pure en onbewerkte vorm.

 

“We werken met componenten in plaats van een klassieke menukaart, vertelt Martijn Soen, één van de drijvende krachten achter CRU. “Zo kan je bijvoorbeeld een eenvoudig stuk vlees bestellen, zonder extra’s, zonder sauzen of marinades, maar perfect gebakken en van de best mogelijke kwaliteit. Je zal op de kaart ook groenten, vis en andere producten vinden.”

 

Ontbijt, lunch of apero

CRU koos voor een semi-zelfbedieningsconcept: klanten bestellen aan de toog, rekenen daar af en krijgen een nummertje. Wanneer de bestelling klaar is, wordt dat nummer afgeroepen en kan je je bestelling ophalen. Afruimen doen de Cuit-medewerkers.

 

De eerste Cuit opent op vrijdag 29 juli de deuren. Het eethuis volgt de openingsuren van de markt: van 11.30 tot 18.30 uur op weekdagen, van 9 tot 18.30 uur op vrijdagen, weekenddagen en feestdagen. Klanten kunnen er elke dag doorlopend terecht voor lunch of apero. Van vrijdag tot zondag is er, gezien het vroegere openingsuur, ook ontbijt. De aangeboden producten evolueren doorheen de dag. 

Fotogalerij

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Emté blijft wegen op resultaten Sligro Food Group

19/10/2017

Bij de bekendmaking van de resultaten voor het derde kwartaal heeft Sligro Food Group laten verstaan dat het nog steeds op zoek is naar een oplossing voor Emté. Ondertussen blijft de omzet van die bedrijfstak dalen.

Unilever verkoopt minder ijsjes in magere zomer

19/10/2017

De voorbije zomer was er maar weinig sprake van stralend weer en dat heeft ook zijn effect gehad op de ijsverkoop van Unilever. Dat onderdeel van het Brits-Nederlandse bedrijf zag zijn omzet met 6,7% dalen.

Danone wijzigt managementstructuur

19/10/2017

Danone heeft besloten om de managementstructuur aan de top van het bedrijf aan te passen. De functie van voorzitter van de raad van bestuur en die van CEO worden voortaan gecombineerd door huidig CEO Emmanuel Faber.

Lastig derde kwartaal voor Carrefour

18/10/2017

De kwartaalresultaten die Carrefour woensdagavond publiceerde, illustreren de grote uitdagingen waar de nieuwe CEO en zijn team voor staan, vooral dan in West-Europa. Ook in België daalde de vergelijkbare omzet.

Delhaize opent stadsmoestuin

18/10/2017

Voortaan kunnen de klanten van Delhaize Boondael in Elsene groenten kopen die net geplukt zijn op het dak van hun supermarkt. Geen marketingstunt, wel een onderdeel van de duurzaamheidsstrategie van de retailer.

Sainsbury’s gaat 2.000 banen schrappen

18/10/2017

De Britse supermarktketen Sainsbury’s gaat in het Verenigd Koninkrijk ongeveer 2.000 banen schrappen. Zo wil het tot 500 miljoen pond (560 miljoen euro) besparen, in een poging om de concurrentie met de discounters aan te gaan.

Back to top