Deen breidt online uit met verstassen

Deen breidt online uit met verstassen

Deen breidt het online aanbod uit met een beperkt assortiment vers. Klanten kunnen verstassen samenstellen met daarin drie hardlopende versartikelen. 

 

Vullen voor vaste prijs

Online klanten kunnen de verstassen vullen voor een vaste prijs. Een tas met drie groenten- en zuivelproducten kost 2 euro, een verstas met fruit kost 4 euro. Een vlees-vis-vegatas met bijvoorbeeld biologisch gehakt, zalmfilet en vegetarische hamburgers bestelt de online klant voor 5 euro.

 

Binnenkort wordt ook een broodtas aan het online versassortiment toegevoegd. De klant kan de verstassen samen met de uit de webshop bestelde kruidenierswaren afhalen in de winkel of laten bezorgen. Deen voorziet met de verstassen met een selectief assortiment in de basisbehoefte van klanten, stelt directeur Leendert van Eck.

 

Webwinkel groeide fors

Deen ging ruim een jaar geleden van start met de webwinkel. Het online assortiment van de regionale supermarktketen bevatte tot voor kort uitsluitend kruidenierswaren en voorraadproducten als frisdrank, bier en papierwaren.

 

Niettemin groeide de webshop vorig jaar met 800 tot 900 procent. Deen speelt hiermee bijna break-even, aldus Van Eck.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Macron wil Franse baguette werelderfgoed maken

15/01/2018

De Franse president Macron wil samen met de bond van Franse bakkers het Franse stokbrood tot Unesco-werelderfgoed laten uitroepen. Het wil zo het voorbeeld volgen van het Belgische bier en de Napolitaanse pizza.

Meer buurtsupermarkten de hele dag open op zondag?

15/01/2018

Buurtwinkels met meer dan vijf medewerkers moeten op zondag de hele dag open kunnen blijven, vindt het NSZ. De zelfstandigenvereniging pleit ervoor om de personeelslimiet op te trekken naar tien. Maar dat is minder evident dan het klinkt, zegt Unizo.

Lactalis roept 12 miljoen verpakkingen babymelk terug

15/01/2018

In Frankrijk is een heus schandaal ontstaan rond babymelk van zuivelproducent Lactalis, die besmet is geraakt met salmonella. Daarbij heeft het bedrijf maar liefst 12 miljoen verpakkingen in 83 landen uit de winkelrekken moeten halen.

Ophef over etnisch profilerende klantenprofielen bij Albert Heijn

15/01/2018

Een blanke man met bril staat symbool voor de premiumklant bij Albert Heijn, een vrouw en kind met donkere huidskleur voor de budgetklant. Met deze klantenprofielen leerden medewerkers bij AH de klanten kennen, tot er vrijdag ophef over ontstond.

Johma-salades tijdelijk uit winkelrekken bij Albert Heijn

15/01/2018

Supermarktketen Albert Heijn kampt momenteel met een tekort aan Johma-salades. Producent en supermarkt komen immers niet tot een vergelijk tijdens nieuwe contractbesprekingen, waardoor Johma niet meer levert.

Biscuiterie Seghers neemt Nederlandse Euro Patisserie over

15/01/2018

Koekjesbakkerij Biscuiterie Seghers uit Temse neemt zijn Nederlandse sectorgenoot Euro Patisserie over. De nieuwe groep wordt een van de tien grootste koekjesproducenten in de Benelux.

Back to top