Deleukstestaartenshop in Zutphen gaat sluiten

Deleukstestaartenshop in Zutphen gaat sluiten

Deleukstetaartenshop in Zutphen gaat op 28 mei sluiten. De keten ziet in de Gelderse stad na vier jaar geen bestaansrecht meer voor de langere termijn en gaat zich meer richten op locaties in grotere steden.

Naar steden met groter afzetgebied

Het franchiseconcept heeft dan ook plannen om te starten in Breda, Den Bosch, Eindhoven, Emmen, Enschede, Groningen, Leeuwarden, Middelburg, Nijmegen en Venlo. De eerste vestiging  werd in 2011 geopend in Wormerveer; daarna volgden nog vestigingen in Almere, Amsterdam, Den Haag, Geleen, Haarlem, Naaldwijk, Ommen, Utrecht en Veenendaal. De formule heeft tevens een webshop.

 

Deleukstetaartenshop, ontwikkeld door Inge en Danny Nijboer, is een winkel voor alles op het gebied van het zelf maken van taarten, cupcakes en koekjes, aangevuld met een assortiment A-merkingrediënten en taartdecoratieproducten. Iedere winkel heeft een ruimte waar workshops en cursussen in taartdecoratie worden gegeven.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Private-equitybedrijf KKR dicht bij overname margarines Unilever

15/12/2017

Unilever en het private-equitybedrijf KKR hebben een deal bereikt voor de overname van de margarinedivisie van Unilever. KKR zou ongeveer 6,8 miljard euro neertellen en de transactie moet midden volgend jaar afgerond zijn.

Filet Pur: Hallucinante waanbeelden? Eén adres!

15/12/2017

Jef Colruyt is een onverstoorbaar toonbeeld van sereniteit, en de pata negra ham is de bitcoin van de charcuterie. Slechts twee conclusies uit een alweer leerrijke FMCG-week, voor u op smaak gebracht door RetailDetail Food!

Ellis Gourmet Burger zoekt partner voor internationale expansie

15/12/2017

De Belgische hamburgerketen Ellis Gourmet Burger wil na België, Nederland en Frankrijk ook andere landen veroveren en is daarom op zoek naar een investeerder om die expansie te financieren. Mogelijk komt er een nieuwe meerderheidsaandeelhouder.

Heineken gaat Mort Subite internationaal uitrollen

15/12/2017

Heineken gaat het Belgische biermerk Mort Subite wereldwijd aan de man proberen te brengen. Dat deed het eerder ook al met Affligem en dat werd een groot succes. Mort Subite wordt beschikbaar in alle landen waar Heineken te vinden is.

RetailDetail Food #26 staat online

15/12/2017

Zijn sales reps nog welkom op de winkelvloer? Die vraag stelden we in het 26ste nummer van RetailDetail Food, de gepersonaliseerde krant voor supermarktondernemers. De antwoorden liepen uiteen.

Amazon brengt zijn huismerken naar Europa

14/12/2017

Nu Amazon Prime in steeds meer Europese landen beschikbaar is, haalt Amazon ook zijn FMCG-huismerken naar boven. De voorbije weken lanceerde het online warenhuis een aantal nieuwe producten onder private label in Europa en meer is op komst. 

Back to top