Delhaize La Louvière wordt AD Delhaize | RetailDetail

Delhaize La Louvière wordt AD Delhaize

Delhaize La Louvière wordt AD Delhaize

Het filiaal van Delhaize in La Louvière is het volgende dat zal uitbesteed worden aan een zelfstandige ondernemer. Het is ondertussen al de zevende winkel die de overstap maakt. De laatste twee vestigingen die moeten volgen zijn die van Genk en Eupen.

 

10 dagen gesloten

Net als bij de andere winkels die overstappen naar AD Delhaize, zal het filiaal in La Louvière tijdelijk de deuren sluiten voor renovatie. Klanten zijn nog welkom tot en met 13 augustus, maar van 14 augustus tot 24 augustus wordt er druk gewerkt aan het interieur. Op 25 augustus heropent de winkel dan onder de vlag van AD Delhaize.

 

De winkel zal voortaan uitgebaat worden door Roland Vandendries. “Ik ben erg blij dat ik een onafhankelijke partner van het Delhaize-netwerk ben geworden. Het merk heeft dan ook nog niet aan vertrouwen ingeboet bij de klanten en wij gaan er alles aan doen om dat zo te houden”, aldus Vandendries.

 

Eerder stapten ook al de supermarkten Verhaeren, Berlaar, Turnhout, Lommel, Aarschot en Oude Vest over naar AD Delhaize. In de toekomst volgen nog Genk en Eupen. De wijzingen zijn het gevolg van het hervormingsplan dat in februari van 2015 werd goedgekeurd.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Filet Pur: Een wervelende slechtnieuwsshow

22/06/2018

Ook al deden flink wat foodspelers hafslachtige pogingen om hun beroerde berichten weg te moffelen, Filet Pur achterhaalde ze wel. Hier is het ietwat pijnlijke maar alweer leerrijke weekoverzicht van RetailDetail Food!

Panos vervangt klantenkaart door app

21/06/2018

Na bijna een kwarteeuw heeft broodjesketen Panos zijn klantenprogramma gedigitaliseerd: exit plastic kaart, welkom app. “Op korte termijn mikken we erop om via het kanaal 150.000 klanten te bereiken en te leren kennen”, klinkt het.

Kellogg’s aangeklaagd wegens misleidende verpakking

21/06/2018

Test-Aankoop heeft bij de FOD Economie een klacht ingediend tegen Kellogg’s, omdat volgens de consumentenorganisatie de informatie op de verpakking van de Special K-graanreep met rode vruchten misleidend is.

Dure voeding duwt consument over de grens

20/06/2018

Terwijl de export van Belgische voedingsproducten boomt, daalt de consumptie op de binnenlandse markt omdat de prijzen stijgen. Een onrustwekkende trend, zegt de industrie: het beleid moet ingrijpen.

Avontuurlijke bierliefhebbers vormen uitdaging voor kleine brouwers

20/06/2018

Wereldwijd blijft de consumptie van ‘craft beer’ flink stijgen, maar merktrouw is voor de liefhebbers van artisanale speciaalbieren een erg relatief begrip. Dat betekent een uitdaging voor de producenten.

Albert Frère lust wel een Vanreusel frikandel

20/06/2018

Ergon, een investeringsfonds van de holding GBL, neemt een participatie in Beltaste, het bedrijf achter frikandellenfabrikant Vanreusel. Dat was al een tijd op zoek naar een financiële partner.