Nieuwe Shop & Go Delhaize opent in Brussels metrostation Hankar | RetailDetail

Delhaize opent Shop & Go in metrostation Hankar

Delhaize opent Shop & Go in metrostation Hankar

In het metrostation Hankar in Brussel is vandaag een nieuwe vestiging van Shop & Go Delhaize geopend. De winkel heeft een oppervlakte van 90 m² en zal zeven dagen op zeven geopend zijn.

Vijf nieuwe jobs

Bovendien krijgt de buurtwinkel bijzonder ruime openingsuren: van 6 uur ’s ochtends tot middernacht. De opening van de winkel brengt vijf nieuwe jobs met zich mee, die Delhaize lokaal zal proberen in te vullen.

 

“We denken dat dit al een eerste stap is naar integratie in de buurt, maar de echte integratie zal vooral komen door het contact dat onze gemotiveerde en enthousiaste medewerkers dagelijks zullen hebben met de klanten”, zegt uitbater Sevil Dogan. Die is bij Delhaize niet aan zijn proefstuk toe: hij opende eerder immers ook al een Shop & Go aan de Botanique in Brussel.

 

Het assortiment van Shop & Go bestaat voornamelijk uit gebruiksklare producten, zoals broodjes, verse en bereide gerechten, sushi, tussendoortjes, vruchtensappen, koffie of croissants. Daarnaast wordt er ook aandacht geschonken aan verse voeding.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Franprix levert de boodschappen tot in de koelkast

25/05/2018

De Franse supermarktketen Franprix test de thuislevering van boodschappen wanneer niemand thuis is: de bezorger komt zelf binnen in huis. In de toekomst wil het de boodschappen zelfs voor klanten in de koelkast opruimen.

Filet Pur: De duurste supermarkt van West-Europa

25/05/2018

Waarom Carrefour het nieuws beheerste, Colruyt failliet gaat, multinationals moeten leren rekenen en de voedingsindustrie 3.0 voor de deur staat? Dat verneemt u in het slechts min of meer GDPR-conforme weekoverzicht van RetailDetail Food!

Waarom grote FMCG-fabrikanten meer geld vrijmaken voor innovatie

25/05/2018

Zowel Nestlé als Kraft Heinz maakten zopas nieuwe investeringen bekend in onderzoek en ontwikkeling. De grote merkfabrikanten voelen de hete adem van innovatieve startups in de nek en willen sneller schakelen.

“Minder verschillende tarieven voor statiegeld nodig”

24/05/2018

De tarieven voor statiegeld op leeggoed moeten eenvoudiger, bepleit het Vlaams Innovatieplatform voor de Logistiek. Het VIL roept op om het aantal statiegeldtarieven voor glazen flessen te herleiden tot drie tarieven voor losse flessen en drie tarieven voor bakken.

Ex-Delhaizebaas Denis Knoops hoofdaandeelhouder 1PopUpStore

24/05/2018

Er is nog leven na Delhaize. Denis Knoops, die vorig jaar als CEO de baan moest ruimen bij Delhaize België, is hoofdaandeelhouder geworden van 1PopUpStore, het bedrijf achter Chronostock, de specialist in het openen van tijdelijke winkels.

Multinationals gezakt voor gezonde voeding

24/05/2018

Voedingsmultinationals leveren nog te weinig inspanningen om hun producten gezonder te maken, zegt de Access to Nutrition Foundation. Nestlé, Unilever en Danone behoren tot de besten van de klas.