Delhaize opent winkel in tent

Delhaize opent winkel in tent

Delhaize opent in Sint-Katelijne-Waver een tijdelijke winkel in een grote tentenconstructie, omdat de lokale vestiging op 28 januari gesloten wordt. Later op het jaar opent dan een gloednieuwe winkel en mag de tent weer weg.

Modernste winkel van de regio

“Tijdens de bouw van het nieuwe pand moeten de klanten natuurlijk hun inkopen nog kunnen doen”, zegt woordvoerder Roel Dekelver van Delhaize. Daarom wordt op de parking een tent van ongeveer 1.000 m² neergepoot, waar klanten tijdelijk terecht kunnen. “Het assortiment zal tijdelijk iets kleiner zijn dan in de huidige vestiging, omdat we enkele maanden over minder plaats beschikken, maar de klanten zullen er nog wel terecht kunnen voor heel veel verschillende producten.”

 

Omdat bij de winkel in Sint-Katelijne-Waver niet wordt gekozen voor een renovatie, maar voor een volledige heropbouw, zal het de modernste winkel van de regio worden. Zo komen er onder andere grotere ramen en bredere gangpaden. De nieuwe winkel opent eind dit jaar de deuren en zal een oppervlakte hebben van 2.400 m². Delhaize wil in 2017 trouwens een twintigtal winkels renoveren of heropbouwen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Lastig derde kwartaal voor Carrefour

18/10/2017

De kwartaalresultaten die Carrefour woensdagavond publiceerde, illustreren de grote uitdagingen waar de nieuwe CEO en zijn team voor staan, vooral dan in West-Europa. Ook in België daalde de vergelijkbare omzet.

Delhaize opent z’n stadsmoestuin

18/10/2017

Voortaan kunnen de klanten van Delhaize Boondael in Elsene groenten kopen die net geplukt zijn op het dak van hun supermarkt. Geen marketingstunt, wel een onderdeel van de duurzaamheidsstrategie van de retailer.

Sainsbury’s gaat 2.000 banen schrappen

18/10/2017

De Britse supermarktketen Sainsbury’s gaat in het Verenigd Koninkrijk ongeveer 2.000 banen schrappen. Zo wil het tot 500 miljoen pond (560 miljoen euro) besparen, in een poging om de concurrentie met de discounters aan te gaan.

Colruyt lanceert maaltijdbox

18/10/2017

Colruyt brengt een maaltijdbox voor gezinnen met kinderen op de markt, met alle nodige ingrediënten voor drie maaltijden. De kleinste maaltijdbox kost 52 euro, terwijl een iets grotere 59 euro kost. De keten maakt daarbij geen gebruik van een abonnementsformule.

63 banen op de tocht bij Coca-Cola Belgium

18/10/2017

Coca-Cola is van plan om in België 63 van de 2.200 banen te schrappen. De frisdrankenproducent gaat daarover overleg plegen met de vakbonden, om zo veel mogelijk naakte ontslagen te vermijden.

Ferrero en Unilever gaan Kinder-ijsjes maken

17/10/2017

Het Italiaanse Ferrero heeft een samenwerking afgesloten met Unilever voor de creatie van Kinder-ijsjes. Unilever heeft op die markt al heel wat ervaring en is onder andere de producent van het merk Magnum.

Back to top