Derde Emte 3.0 opent in Berlicum

Derde Emte 3.0 opent in Berlicum
Emté

Emté opent woensdag in Berlicum haar derde supermarkt van de nieuwe 3.0-generatie. De winkel start in een voormalige Aldi. De vierde Emté 3.0 opent binnenkort in Nieuwegein de deuren.

 

Nadruk op vers en service  

Emté 3.0, onderdeel van Sligro Food Group, opende eind vorig jaar in Dieren en Uden de eerste winkels van de nieuwe formule. Het nieuwe 3.0-format geeft op ongeveer 1.300 vierkante meter veel ruimte aan uitgebreidere versassortimenten, ambachtelijke versspecialiteiten en bediening. Zo heeft de winkel vernieuwde versafdelingen, waaronder een bakkerij, een slagerij en een uitgebreide kaasafdeling. Diverse producten werden in prijs verlaagd.

 

In de keuken, centraal in de winkel, worden verse maaltijden, pizza’s, versproducten, salades en desserts om mee te nemen gemaakt. In het nieuwe concept ligt de nadruk op de elementen assortiment, lage prijzen, service, goed en lekker eten, beleving en inspiratie.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Neemt Unilever tonicmerk Fever-Tree over?

19/01/2018

Het tonicmerk Fever-Tree heeft een nieuwe bestuurder aangesteld: Kevin Havelock, hoofd van de afdeling frisdranken van Unilever. De benoeming leidt tot speculaties dat Unilever moederbedrijf Fevertree Drinks wil overnemen en stuwt het aandeel de hoogte in.

Filet Pur: Een haar in de plastieksoep

19/01/2018

Zijn retailers ruziemakers en bedriegers? Moeten energiedrankjes verboden worden? Staat Carrefour voor een sanering en wordt Delhaize zo Hollands als kaas? Alweer een bewogen week, zoals blijkt uit het plasticvrije overzicht van RetailDetail Food.

Colruyt en PepsiCo begraven de strijdbijl: weer Pepsi in de rekken

19/01/2018

Het vertrouwde assortiment van Pepsi en Lay’s komt weer in de rekken bij Colruyt. In november startte de keten een boycot tegen 29 producten van PepsiCo, omdat de merkproducent geen lagere prijzen wilde geven, maar de supermarktketen stopt daar nu mee.

Recordomzet voor BelOrta

19/01/2018

Groente- en fruitbedrijf BelOrta heeft in 2017 een recordomzet gehaald van 439 miljoen euro, een stijging van 7% ten opzichte van een jaar eerder. Het volume steeg met 2,5% en nadert de 500 miljoen kilogram.

Aldi Nord en Aldi Süd werken samen voor dierenwelzijn

18/01/2018

Aldi Nord en Aldi Süd slaan de handen in elkaar voor een unieke samenwerking: de discountbroers lanceren samen een eigen keurmerk voor dierenwelzijn. Het label Fair & Gut start enkel in Duitsland en voor gevogelteproducten, maar wordt later uitgebreid.

Hoe weinig suiker is te weinig? Rewe test de limieten met chocoladepudding

18/01/2018

Hoe weinig suiker kan een mens verdragen? Dat test de Duitse supermarktketen Rewe met een klantenbevraging. Het wil het suikergehalte in huismerkproducten verlagen, maar de consument beslist zelf hoeveel.

Back to top