Derde Emte 3.0 opent in Berlicum | RetailDetail

Derde Emte 3.0 opent in Berlicum

Derde Emte 3.0 opent in Berlicum
Emté

Emté opent woensdag in Berlicum haar derde supermarkt van de nieuwe 3.0-generatie. De winkel start in een voormalige Aldi. De vierde Emté 3.0 opent binnenkort in Nieuwegein de deuren.

 

Nadruk op vers en service  

Emté 3.0, onderdeel van Sligro Food Group, opende eind vorig jaar in Dieren en Uden de eerste winkels van de nieuwe formule. Het nieuwe 3.0-format geeft op ongeveer 1.300 vierkante meter veel ruimte aan uitgebreidere versassortimenten, ambachtelijke versspecialiteiten en bediening. Zo heeft de winkel vernieuwde versafdelingen, waaronder een bakkerij, een slagerij en een uitgebreide kaasafdeling. Diverse producten werden in prijs verlaagd.

 

In de keuken, centraal in de winkel, worden verse maaltijden, pizza’s, versproducten, salades en desserts om mee te nemen gemaakt. In het nieuwe concept ligt de nadruk op de elementen assortiment, lage prijzen, service, goed en lekker eten, beleving en inspiratie.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Filet Pur: Snoep maar lekker verder!

18/05/2018

Hoe Colruyt zo goedkoop kan blijven, wat Albert Heijn bekokstooft in het versrayon, waarom Delhaize glutenvrij wordt en hoe vrolijk het er bij Aldi aan toe gaat? Dat verneemt u in het pittig gekruide weekoverzicht van RetailDetail Food.

Hoegaarden verhuist deel productie naar Vietnam en China

18/05/2018

Het witbier Hoegaarden groeit sterk in Azië, maar verliest zijn pluimen in Europa. AB InBev verhuist daarom een deel van de productie naar China en Vietnam: in de brouwerij in Hoegaarden zelf wordt twee dagen per week minder gebrouwen.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.

Coca-Cola blijft sterkste wereldmerk, lokale merken groeien

17/05/2018

Coca-Cola, Colgate en Maggi zijn wereldwijd de populairste FMCG-merken, blijkt uit een nieuw rapport van Kantar Worldpanel. Lokale merken knabbelen echter aan het marktaandeel van de grote jongens.