Duo Penotti opent winkel in Amsterdam

Duo Penotti opent winkel in Amsterdam

Het Nederlandse chocopastamerk Duo Penotti opent op 19 maart een eigen winkel in Amsterdam. Daar wil het laten zien wat er allemaal mogelijk is met de hazelnootpasta van het merk. Het is de eerste eigen winkel van Duo Penotti.

Proefproject

In de winkel aan het Rokin zullen verschillende producten verkocht worden die Duo Penotti als basis hebben. Zo komen er macarons, bonbons en koffie, maar ook muffins, wafels, softijs en milkshakes. Peeters Produkten, het bedrijf achter Duo Penotti, werkt daarvoor samen met horecabedrijf Kiro Beheer.

 

Als de eerste winkel een succes is, dan wordt het concept mogelijk nog verder uitgerold in Nederland of andere landen. Duo Penotti wordt momenteel al verkocht in meer dan 40 landen wereldwijd, schrijft Evmi. Duo Penotti is niet het eerste chocopastamerk dat een eigen winkel opent: ook het Italiaanse Nutella heeft al een aantal winkels waar het eigen producten verkoopt.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Filet Pur: Het kan altijd nog erger

20/10/2017

Het is geen feestje hoor, werken in FMCG. Slechts enkelen komen er vrolijk mee weg, de meerderheid lijdt in stilte. Zoals nogmaals blijkt uit het ironische weekoverzicht van RetailDetail Food, dat vandaag vol nuttig advies staat.

RetailDetail Food #24 staat online

20/10/2017

Zijn winkels in drukke stadscentra steeds moeilijker bereikbaar? Voelen ze het aan de omzet, nemen ze maatregelen? Het nieuwe nummer van de gepersonaliseerde RetailDetail Food krant gaat er dieper op in.

Vleesvervangers bezig aan sterke opmars

20/10/2017

De verkoop van vleesvervangers is de voorbij drie jaar met maar liefst 40% gestegen. Ondertussen koopt een kwart van de Belgische huishoudens wel eens een vleesvervanger en is het aanbod sterk gegroeid.

Metro kent kleine groei in 2016/2017

20/10/2017

Uit de voorlopige cijfers van het Duitse Metro blijkt dat het bedrijf in het boekjaar 2016/2017 met 1,6% is gegroeid. Ook op vergelijkbare basis was er nog net sprake van groei. Metro spreekt van een succesvol jaar.

Emté blijft wegen op resultaten Sligro Food Group

19/10/2017

Bij de bekendmaking van de resultaten voor het derde kwartaal heeft Sligro Food Group laten verstaan dat het nog steeds op zoek is naar een oplossing voor Emté. Ondertussen blijft de omzet van die bedrijfstak dalen.

Unilever verkoopt minder ijsjes in magere zomer

19/10/2017

De voorbije zomer was er maar weinig sprake van stralend weer en dat heeft ook zijn effect gehad op de ijsverkoop van Unilever. Dat onderdeel van het Brits-Nederlandse bedrijf zag zijn omzet met 6,7% dalen.

Back to top