Duo Penotti opent winkel in Amsterdam

Duo Penotti opent winkel in Amsterdam

Het Nederlandse chocopastamerk Duo Penotti opent op 19 maart een eigen winkel in Amsterdam. Daar wil het laten zien wat er allemaal mogelijk is met de hazelnootpasta van het merk. Het is de eerste eigen winkel van Duo Penotti.

Proefproject

In de winkel aan het Rokin zullen verschillende producten verkocht worden die Duo Penotti als basis hebben. Zo komen er macarons, bonbons en koffie, maar ook muffins, wafels, softijs en milkshakes. Peeters Produkten, het bedrijf achter Duo Penotti, werkt daarvoor samen met horecabedrijf Kiro Beheer.

 

Als de eerste winkel een succes is, dan wordt het concept mogelijk nog verder uitgerold in Nederland of andere landen. Duo Penotti wordt momenteel al verkocht in meer dan 40 landen wereldwijd, schrijft Evmi. Duo Penotti is niet het eerste chocopastamerk dat een eigen winkel opent: ook het Italiaanse Nutella heeft al een aantal winkels waar het eigen producten verkoopt.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Private-equitybedrijf KKR dicht bij overname margarines Unilever

15/12/2017

Unilever en het private-equitybedrijf KKR hebben een deal bereikt voor de overname van de margarinedivisie van Unilever. KKR zou ongeveer 6,8 miljard euro neertellen en de transactie moet midden volgend jaar afgerond zijn.

Filet Pur: Hallucinante waanbeelden? Eén adres!

15/12/2017

Jef Colruyt is een onverstoorbaar toonbeeld van sereniteit, en de pata negra ham is de bitcoin van de charcuterie. Slechts twee conclusies uit een alweer leerrijke FMCG-week, voor u op smaak gebracht door RetailDetail Food!

Ellis Gourmet Burger zoekt partner voor internationale expansie

15/12/2017

De Belgische hamburgerketen Ellis Gourmet Burger wil na België, Nederland en Frankrijk ook andere landen veroveren en is daarom op zoek naar een investeerder om die expansie te financieren. Mogelijk komt er een nieuwe meerderheidsaandeelhouder.

Heineken gaat Mort Subite internationaal uitrollen

15/12/2017

Heineken gaat het Belgische biermerk Mort Subite wereldwijd aan de man proberen te brengen. Dat deed het eerder ook al met Affligem en dat werd een groot succes. Mort Subite wordt beschikbaar in alle landen waar Heineken te vinden is.

RetailDetail Food #26 staat online

15/12/2017

Zijn sales reps nog welkom op de winkelvloer? Die vraag stelden we in het 26ste nummer van RetailDetail Food, de gepersonaliseerde krant voor supermarktondernemers. De antwoorden liepen uiteen.

Amazon brengt zijn huismerken naar Europa

14/12/2017

Nu Amazon Prime in steeds meer Europese landen beschikbaar is, haalt Amazon ook zijn FMCG-huismerken naar boven. De voorbije weken lanceerde het online warenhuis een aantal nieuwe producten onder private label in Europa en meer is op komst. 

Back to top