Eerste Hoogvliet nieuwe stijl opent in Zoetermeer

Eerste Hoogvliet nieuwe stijl opent in Zoetermeer

Hoogvliet opende vanmorgen haar eerste winkel in de nieuwe stijl in Stadshart Cadenza in Zoetermeer. De afdelingen agf en slijterij kregen een nieuwe uitstraling en hier en daar probeert de keten digitale posterborden uit.

Geslaagde tests in Den Haag

De nieuwe brengt op 2.150 m² onder andere verse noten, diepvriesvis en -zeevruchten en losse eieren. Aan de koffietafel kan de klant een gratis kopje koffie drinken. Deze elementen zijn het resultaat van tests in de winkel aan de Theresiastraat in Den Haag. Verder bestaat het assortiment uit snelle maaltijden zoals verse traiteurmaaltijden, pizza’s, gegrilde kip, snacks en spareribs.

 

Op de nieuwe digitale posterborden - bestaand uit twee of drie schermen - zijn aanbiedingen, korte sfeerbeelden en filmpjes te zien. De nieuwe aankleding heeft een strakke en duidelijke uitstraling en is een vervolg van de vernieuwde huisstijl van Hoogvliet. Deze werd doorgevoerd in de folder- en prijscommunicatie die deze week in alle winkels van start is gegaan.

 

De supermarkt in Zoetermeer is de 67ste winkel van de supermarktketen, dit najaar volgt nummer 68 met de opening aan de Badhuisstraat in Scheveningen. Dat wordt de tweede nieuwe vestiging in de vernieuwde stijl van Hoogvliet. Daarnaast zet de keten ook in op online: naast de afhaalpunten in bestaande winkels, wordt het gebied van thuisbezorgen uitgebreid. Vanaf april kunnen ook klanten in Rijswijk, Voorburg en Leidschendam boodschappen laten bezorgen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Filet Pur: Het kan altijd nog erger

20/10/2017

Het is geen feestje hoor, werken in FMCG. Slechts enkelen komen er vrolijk mee weg, de meerderheid lijdt in stilte. Zoals nogmaals blijkt uit het ironische weekoverzicht van RetailDetail Food, dat vandaag vol nuttig advies staat.

RetailDetail Food #24 staat online

20/10/2017

Zijn winkels in drukke stadscentra steeds moeilijker bereikbaar? Voelen ze het aan de omzet, nemen ze maatregelen? Het nieuwe nummer van de gepersonaliseerde RetailDetail Food krant gaat er dieper op in.

Vleesvervangers bezig aan sterke opmars

20/10/2017

De verkoop van vleesvervangers is de voorbij drie jaar met maar liefst 40% gestegen. Ondertussen koopt een kwart van de Belgische huishoudens wel eens een vleesvervanger en is het aanbod sterk gegroeid.

Metro kent kleine groei in 2016/2017

20/10/2017

Uit de voorlopige cijfers van het Duitse Metro blijkt dat het bedrijf in het boekjaar 2016/2017 met 1,6% is gegroeid. Ook op vergelijkbare basis was er nog net sprake van groei. Metro spreekt van een succesvol jaar.

Emté blijft wegen op resultaten Sligro Food Group

19/10/2017

Bij de bekendmaking van de resultaten voor het derde kwartaal heeft Sligro Food Group laten verstaan dat het nog steeds op zoek is naar een oplossing voor Emté. Ondertussen blijft de omzet van die bedrijfstak dalen.

Unilever verkoopt minder ijsjes in magere zomer

19/10/2017

De voorbije zomer was er maar weinig sprake van stralend weer en dat heeft ook zijn effect gehad op de ijsverkoop van Unilever. Dat onderdeel van het Brits-Nederlandse bedrijf zag zijn omzet met 6,7% dalen.

Back to top