Hoogvliet nieuwe stijl opent in Cadenza Zoetermeer | RetailDetail

Eerste Hoogvliet nieuwe stijl opent in Zoetermeer

Eerste Hoogvliet nieuwe stijl opent in Zoetermeer

Hoogvliet opende vanmorgen haar eerste winkel in de nieuwe stijl in Stadshart Cadenza in Zoetermeer. De afdelingen agf en slijterij kregen een nieuwe uitstraling en hier en daar probeert de keten digitale posterborden uit.

Geslaagde tests in Den Haag

De nieuwe brengt op 2.150 m² onder andere verse noten, diepvriesvis en -zeevruchten en losse eieren. Aan de koffietafel kan de klant een gratis kopje koffie drinken. Deze elementen zijn het resultaat van tests in de winkel aan de Theresiastraat in Den Haag. Verder bestaat het assortiment uit snelle maaltijden zoals verse traiteurmaaltijden, pizza’s, gegrilde kip, snacks en spareribs.

 

Op de nieuwe digitale posterborden - bestaand uit twee of drie schermen - zijn aanbiedingen, korte sfeerbeelden en filmpjes te zien. De nieuwe aankleding heeft een strakke en duidelijke uitstraling en is een vervolg van de vernieuwde huisstijl van Hoogvliet. Deze werd doorgevoerd in de folder- en prijscommunicatie die deze week in alle winkels van start is gegaan.

 

De supermarkt in Zoetermeer is de 67ste winkel van de supermarktketen, dit najaar volgt nummer 68 met de opening aan de Badhuisstraat in Scheveningen. Dat wordt de tweede nieuwe vestiging in de vernieuwde stijl van Hoogvliet. Daarnaast zet de keten ook in op online: naast de afhaalpunten in bestaande winkels, wordt het gebied van thuisbezorgen uitgebreid. Vanaf april kunnen ook klanten in Rijswijk, Voorburg en Leidschendam boodschappen laten bezorgen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Europese inkoopgroep Agecore zet Nestlé onder druk

16/02/2018

De Europese inkoopgroep Agecore heeft er mee gedreigd om 160 producten van Nestlé van zijn lijst te schrappen, tenzij ze betere voorwaarden krijgen. Onder andere Colruyt, Coop en Edeka maken deel uit van Agecore.

Kraft Heinz voldoet niet aan verwachtingen

16/02/2018

Het Amerikaanse Kraft Heinz heeft in het vierde kwartaal zowel op vlak van omzet als op vlak van winst niet kunnen voldoen aan de verwachtingen van de analisten. De winst vernegenvoudigde wel, maar dat overtuigde de analisten niet.

Sterke tweede jaarhelft stuwt Danone in 2017

16/02/2018

Danone heeft het boekjaar 2017 kunnen afsluiten met een vergelijkbare groei van 2,5%, die het vooral te danken heeft aan een sterke tweede jaarhelft. Daarin ging de vergelijkbare omzet er met 4,2% op vooruit.

Aldi Nord en Süd fuseren niet, maar gaan wel samenwerken

16/02/2018

Tot een fusie komt het momenteel nog niet, maar Aldi Nord en Aldi Süd bekijken wel de mogelijkheid om in Duitsland nauw samen te werken op vlak van inkoop en marketing. Een toekomstige fusie wordt wel ontkend.

Filet Pur: Er staat een olifant aan de kassa

16/02/2018

Hoe de Spaanse voedingsindustrie zich van haar mooiste zijde laat kennen, waarom de foodconcurrentie naar ongekende hoogten stijgt en tegen wanneer de job van kassamedewerker verdwijnt? Dat vertelt het ongezouten weekoverzicht van RetailDetail Food!

Aldi richt de blik op Italië

16/02/2018

Aldi is klaar om vanaf volgende maand ook de Italiaanse markt te veroveren: dan opent het in een klap tien nieuwe winkels in het Zuid-Europese land. Het bouwde ook een eerste distributiecentrum nabij Verona.

Back to top