Flink wat carrièremoves in de food

Flink wat carrièremoves in de food

Bij het begin van een nieuw jaar hebben nogal wat fmcg-professionals de sprong gewaagd naar een nieuwe uitdaging. Niet voor niets noemen ze de sector 'fast moving'...

• An Caers adverteerde als marketingmanager bij Continental Foods voor Devos Lemmens vaak op de radio. Nu is ze Head of Marcoms Radio bij Medialaan.


• Gunther Deckers maakte de overstap van koekjes naar chocolade: de marketingmanager van United Biscuits (Delacre) is nu marketing director bij Guylian, bekend van de chocolade zeevruchten.


• Heel wat beweging is er bij Lotus Bakeries. Zoals we eerder al schreven, is William Du Pré nu Corporate Director Quality, Procurement & R&D en lid van het Executive Committee. Zijn opvolger als general manager België is voormalig COO John van de Par. Category Development Manager Pascal Deckers van Lotus Bakeries werd bovendien gepromoveerd tot Director Category Development.


• Lies Eeckman ruilde Alken-Maes in voor Continental Foods, waar ze nu marketing director is.


• Aurelie Gerth verlaat de fast-movingsector: na PR-functies bij Unilever en Coca-Cola verzorgt ze voortaan de relaties voor Toyota-Lexus Belux.


• Arnaud Lesne, tot voor kort Directeur eCommerce Food bij Carrefour Belgium, is nu Directeur Business-to-Business & Innovation. Hij zal er Carrefour PRO ontwikkelen, een digitaal verkoopplatform dat mikt op professionele klanten uit de horeca, administratie, retailers onder eigen naam en bedrijven.


• Ex-Unilever marketeer Hans Verwimp was tot december marketingdirecteur van Studio 100 en mag daar op zijn visitekaartje sinds januari een woordje aan toevoegen: hij is nu sales- én marketingdirecteur.

Tags: