Foodmaker opent restaurant in conceptstore YOUR | RetailDetail

Foodmaker opent restaurant in conceptwinkel YOUR

Foodmaker opent restaurant in conceptwinkel YOUR
YOUR

In de Antwerpse conceptwinkel YOUR kunnen shoppers binnenkort ook lunchen. De winkel verwelkomt deze zomer immers een restaurant van de gezonde snackketen Foodmaker.

 

“Gezonde voeding toegankelijk maken”

Modewinkels die klanten lokken met een restaurant: de ‘blurring’ trend is al even aan de gang. Het is echter de eerste keer dat Foodmaker een restaurant opent bij een moderetailer. Daarmee is de combinatie van voeding met mode een primeur voor zowel YOUR als Foodmaker. De opening van het restaurant - mét groot zomerterras - is voorzien voor het begin van deze zomer. Klanten kunnen ter plaatse gezond lunchen, maar ook meenemen. Ideaal voor de bedrijven rondom, als een gezonde lunchbreak tijdens het shoppen, of een snelle hap onderweg. Het hele assortiment is beschikbaar, van verse broodjes tot verse soep en een saladbar.

 

“Bij Foodmaker zijn we heel blij met deze nieuwe samenwerking. We gaan steeds op zoek naar nieuwe manieren om gezonde voeding toegankelijk te maken, en dit is weer een mooi stap vooruit”, zegt CEO Lieven Vanlommel. Jorrit Baars van YOUR zegt dan weer: “Ik ben voor YOUR constant op zoek naar nieuwe dingen en naar manieren om ons concept en aanbod te verbeteren. Het Foodmakerconcept was het missende ingrediënt waar ik al een tijd naar op zoek was. We hebben al veel verschillende dingen gedaan, maar dit is de eerste keer dat we lunch aanbieden.”

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Filet Pur: Een wervelende slechtnieuwsshow

22/06/2018

Ook al deden flink wat foodspelers hafslachtige pogingen om hun beroerde berichten weg te moffelen, Filet Pur achterhaalde ze wel. Hier is het ietwat pijnlijke maar alweer leerrijke weekoverzicht van RetailDetail Food!

Panos vervangt klantenkaart door app

21/06/2018

Na bijna een kwarteeuw heeft broodjesketen Panos zijn klantenprogramma gedigitaliseerd: exit plastic kaart, welkom app. “Op korte termijn mikken we erop om via het kanaal 150.000 klanten te bereiken en te leren kennen”, klinkt het.

Kellogg’s aangeklaagd wegens misleidende verpakking

21/06/2018

Test-Aankoop heeft bij de FOD Economie een klacht ingediend tegen Kellogg’s, omdat volgens de consumentenorganisatie de informatie op de verpakking van de Special K-graanreep met rode vruchten misleidend is.

Dure voeding duwt consument over de grens

20/06/2018

Terwijl de export van Belgische voedingsproducten boomt, daalt de consumptie op de binnenlandse markt omdat de prijzen stijgen. Een onrustwekkende trend, zegt de industrie: het beleid moet ingrijpen.

Avontuurlijke bierliefhebbers vormen uitdaging voor kleine brouwers

20/06/2018

Wereldwijd blijft de consumptie van ‘craft beer’ flink stijgen, maar merktrouw is voor de liefhebbers van artisanale speciaalbieren een erg relatief begrip. Dat betekent een uitdaging voor de producenten.

Albert Frère lust wel een Vanreusel frikandel

20/06/2018

Ergon, een investeringsfonds van de holding GBL, neemt een participatie in Beltaste, het bedrijf achter frikandellenfabrikant Vanreusel. Dat was al een tijd op zoek naar een financiële partner.