Henk Kessen verlaat Detailresult Groep | RetailDetail

Henk Kessen verlaat Detailresult Groep

Henk Kessen verlaat Detailresult Groep

Commercieel directeur Henk Kessen verlaat per vandaag Detailresult Groep. Over de invulling van de functie wordt op korte termijn meer duidelijkheid gegeven.

 

Organisatieveranderingen bij Dekamarkt en Dirk

Kessen stond mede aan de basis van organisatorische aanpassingen binnen de afdeling Commercie bij de supermarktorganisatie. Zo is het team van unitmanagers uitgebreid en werden de units Vers en AGF geoptimaliseerd. Hij heeft tevens een bijdrage geleverd aan de invulling van Dekamarkt World of Food. Kessen trad op 1 april 2014 als commercieel directeur in dienst bij Detailresult Groep. Hij was hiervoor directeur bij Deen.

 

Detailresult Groep NV telt ruim 19.000 medewerkers en omvat 189 winkels van Dekamarkt en Dirk van den Broek. Deze bedrijven worden ondersteund door Detailresult Logistiek, door productiebedrijven - zoals slagerij en bakkerijen - en door Detailresult Services (ICT, administraties, HR en bouwbureau).

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Heineken en Bavaria zoeken geluk buiten Europa

19/04/2018

Hoewel de Europese biermarkt het lastig blijft hebben, tekenen brouwerijgroepen Heineken en Bavaria groeiende omzetcijfers op. Bavaria haalde vorig jaar een recordomzet, bij Heineken steeg het volume in het voorbije kwartaal met 4,3%.

Danone boekt sterkste vergelijkbare omzetgroei in 5 jaar

19/04/2018

De Franse voedingsreus Danone heeft er een beresterk eerste kwartaal op zitten. De omzet groeide op vergelijkbare basis met 4,9%, meteen de sterkste prestatie van de voorbije vijf jaar.

Sligro dankt omzetgroei aan overnames

19/04/2018

Sligro Food Group zag in het eerste kwartaal zijn omzet groeien met 8% tegenover dezelfde periode vorig jaar. De goede cijfers dankt het groothandelsbedrijf, dat begin vorige maand zijn supermarktketen Emté van de hand deed, volledig aan overnames.

Lidl breidt huismerkassortiment uit met babyproducten

19/04/2018

Lidl mag stilaan het jasje van discounter inruilen voor dat van een complete retailer. De warenhuisketen ontwikkelt nu ook voor zijn babyassortiment producten van de huismerken Lupilu en Cien, die alvast sterk scoren bij de klanten.

Lage dollar speelt Unilever parten

19/04/2018

Unilever zag zijn omzet over het eerste kwartaal met ruim 5% teruglopen als gevolg van negatieve wisselkoerseffecten. Zonder die impact zou de omzet van het levensmiddelen- en verzorgingsproductenconcern gestegen zijn met 3,4%.

Greenyard verzekert verslogistiek voor zelfstandige winkels Carrefour

19/04/2018

Een exclusieve samenwerking tussen Carrefour Belgium en versleverancier Greenyard moet het aanbod verse producten in de kleinere verkooppunten naar een hoger niveau tillen.