Hoogvliet start bezorgpilot in Den Haag

Hoogvliet start bezorgpilot in Den Haag

Hoogvliet bezorgt sinds gisteren ook in Den Haag. De formule werkt ook voor deze nieuwe pilot van een half jaar samen met PostNL. Eerder startte Hoogvliet een proef met thuisbezorgen in Amsterdam en Hendrik-Ido-Ambacht.

 

Bezorgtijden kiezen

Klanten kunnen voor thuisbezorging van online bestelde boodschappen in een groot deel van Den Haag kiezen voor bezorgtijden tussen 18.00 en 21.30 uur op dinsdag, donderdag en vrijdag. Een sms laat vooraf tot op een uur nauwkeurig weten hoe laat de bezorger voor de deur staat.

 

Kiest de klant voor thuisbezorgen via PostNL, dan ziet hij een selectie van de weekaanbiedingen, aangevuld met online-only aanbiedingen. Bij iedere bestelling zit tenminste een gratis inspirerend product. De bezorgkosten bedragen 4,99 euro. Om deze kosten zo laag mogelijk te houden hanteert Hoogvliet voor de bezorgservice een minimale besteding van 50,00 euro.

 

Hoogvliet, dat vijf supermarkten in Den Haag heeft, begon drie jaar geleden met e-commerce met de opening van Hoogvliet-websuper, samen met afhaalpunten in de supermarkten.

 

De formule ging in oktober vorig jaar samenwerken met PostNL en begon toen een  bezorgpilot in de Amsterdamse wijken IJburg, Watergraafsmeer en de Rivierenbuurt.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Private-equitybedrijf KKR dicht bij overname margarines Unilever

15/12/2017

Unilever en het private-equitybedrijf KKR hebben een deal bereikt voor de overname van de margarinedivisie van Unilever. KKR zou ongeveer 6,8 miljard euro neertellen en de transactie moet midden volgend jaar afgerond zijn.

Filet Pur: Hallucinante waanbeelden? Eén adres!

15/12/2017

Jef Colruyt is een onverstoorbaar toonbeeld van sereniteit, en de pata negra ham is de bitcoin van de charcuterie. Slechts twee conclusies uit een alweer leerrijke FMCG-week, voor u op smaak gebracht door RetailDetail Food!

Is gratis thuislevering met uitsterven bedreigd?

15/12/2017

Met het stijgend aantal online bestellingen, groeit ook de druk op de logistieke sector. Gratis thuislevering is niet lang meer vol te houden, meent onderzoeksbureau ECC Köln. In plaats daarvan moeten meer flexibele opties komen. 

 

Ellis Gourmet Burger zoekt partner voor internationale expansie

15/12/2017

De Belgische hamburgerketen Ellis Gourmet Burger wil na België, Nederland en Frankrijk ook andere landen veroveren en is daarom op zoek naar een investeerder om die expansie te financieren. Mogelijk komt er een nieuwe meerderheidsaandeelhouder.

Heineken gaat Mort Subite internationaal uitrollen

15/12/2017

Heineken gaat het Belgische biermerk Mort Subite wereldwijd aan de man proberen te brengen. Dat deed het eerder ook al met Affligem en dat werd een groot succes. Mort Subite wordt beschikbaar in alle landen waar Heineken te vinden is.

RetailDetail Food #26 staat online

15/12/2017

Zijn sales reps nog welkom op de winkelvloer? Die vraag stelden we in het 26ste nummer van RetailDetail Food, de gepersonaliseerde krant voor supermarktondernemers. De antwoorden liepen uiteen.

Back to top