Hoogvliet start bezorgpilot in Den Haag

Hoogvliet start bezorgpilot in Den Haag

Hoogvliet bezorgt sinds gisteren ook in Den Haag. De formule werkt ook voor deze nieuwe pilot van een half jaar samen met PostNL. Eerder startte Hoogvliet een proef met thuisbezorgen in Amsterdam en Hendrik-Ido-Ambacht.

 

Bezorgtijden kiezen

Klanten kunnen voor thuisbezorging van online bestelde boodschappen in een groot deel van Den Haag kiezen voor bezorgtijden tussen 18.00 en 21.30 uur op dinsdag, donderdag en vrijdag. Een sms laat vooraf tot op een uur nauwkeurig weten hoe laat de bezorger voor de deur staat.

 

Kiest de klant voor thuisbezorgen via PostNL, dan ziet hij een selectie van de weekaanbiedingen, aangevuld met online-only aanbiedingen. Bij iedere bestelling zit tenminste een gratis inspirerend product. De bezorgkosten bedragen 4,99 euro. Om deze kosten zo laag mogelijk te houden hanteert Hoogvliet voor de bezorgservice een minimale besteding van 50,00 euro.

 

Hoogvliet, dat vijf supermarkten in Den Haag heeft, begon drie jaar geleden met e-commerce met de opening van Hoogvliet-websuper, samen met afhaalpunten in de supermarkten.

 

De formule ging in oktober vorig jaar samenwerken met PostNL en begon toen een  bezorgpilot in de Amsterdamse wijken IJburg, Watergraafsmeer en de Rivierenbuurt.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Meer dan helft Amerikaanse huishoudens in de ban van Amazon

21/10/2017

Liefst 90 miljoen Amerikanen zijn lid van Amazon Prime, het getrouwheidsprogramma van Amazon, op een totaal van 126 miljoen geschatte huishoudens in de VS. Amazon heeft zijn thuismarkt dus stevig in de greep. Wat kunnen we daar in Europa van leren?

 

Filet Pur: Het kan altijd nog erger

20/10/2017

Het is geen feestje hoor, werken in FMCG. Slechts enkelen komen er vrolijk mee weg, de meerderheid lijdt in stilte. Zoals nogmaals blijkt uit het ironische weekoverzicht van RetailDetail Food, dat vandaag vol nuttig advies staat.

RetailDetail Food #24 staat online

20/10/2017

Zijn winkels in drukke stadscentra steeds moeilijker bereikbaar? Voelen ze het aan de omzet, nemen ze maatregelen? Het nieuwe nummer van de gepersonaliseerde RetailDetail Food krant gaat er dieper op in.

Vleesvervangers bezig aan sterke opmars

20/10/2017

De verkoop van vleesvervangers is de voorbij drie jaar met maar liefst 40% gestegen. Ondertussen koopt een kwart van de Belgische huishoudens wel eens een vleesvervanger en is het aanbod sterk gegroeid.

Metro kent kleine groei in 2016/2017

20/10/2017

Uit de voorlopige cijfers van het Duitse Metro blijkt dat het bedrijf in het boekjaar 2016/2017 met 1,6% is gegroeid. Ook op vergelijkbare basis was er nog net sprake van groei. Metro spreekt van een succesvol jaar.

Emté blijft wegen op resultaten Sligro Food Group

19/10/2017

Bij de bekendmaking van de resultaten voor het derde kwartaal heeft Sligro Food Group laten verstaan dat het nog steeds op zoek is naar een oplossing voor Emté. Ondertussen blijft de omzet van die bedrijfstak dalen.

Back to top