iPhone nu ook te verkrijgen bij Duitse webshop Lidl

iPhone nu ook te verkrijgen bij Duitse webshop Lidl

Het Amerikaanse Apple zet een merkwaardige stap en verkoopt voortaan zijn iPhone 5S ook in de webshop van Lidl in Duitsland. Klanten kunnen er de smartphone kopen zonder contract.

20 procent korting

De iPhone 5S wordt op de webshop van Lidl aangeboden tegen een prijs van 349 euro, inclusief verzendingskosten. De smartphone wordt er verkocht zonder abonnement of simlock: dat wil zeggen dat het toestel gebruikt kan worden met elke telecomprovider. Er wordt wel een simkaart van Lidl Connect meegeleverd, maar die moet dus niet gebruikt worden.

 

De aanbieding van Lidl is echter niet helemaal wat het lijkt: de iPhone 5S is immers bij heel wat andere webshops ook verkrijgbaar tegen de prijs van Lidl, of zelfs goedkoper.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Filet Pur: Gratis is het nieuwe duur

22/09/2017

Wat een week! De ene na de andere retailer wordt onder curatele geplaatst, en een omgekeerde driehoek zet de foodsector op z’n kop. Klinkt mysterieus? Lees dan gauw het FMCG-overzicht van RetailDetail Food.

Spar Good Food verbindt retail met horeca

22/09/2017

Beleving is essentieel voor het succes van de buurtwinkel. Spar Lambrechts bedacht daarom het onderscheidende concept Spar Good Food, dat een bruggetje legt richting buitenhuisconsumptie.

RetailDetail Food #22 staat online

22/09/2017

In het nieuwe nummer van RetailDetail Food maken we een stand van zaken op met enkele franchiseformules. Waar zijn ze momenteel mee bezig, bij Spar Colruyt Group, Lambrechts, Delhaize, Carrefour en Alvo?  

Passendale. Proef de traditie van bij ons.

22/09/2017

(publireportage) Passendale, een Belgische kaas, traditioneel bereid volgens een origineel recept. Elke Passendale bol wordt met de nodige zorg en vakkundigheid vervaardigd onder het wakend oog van onze kaasmeesters. 

Breaking: François-Melchior de Polignac weg bij Carrefour Belgium

22/09/2017

De redactie verneemt dat de CEO van Carrefour Belgium het bedrijf verlaat. Guillaume de Colonges, zopas benoemd tot directeur exécutif Europe du Nord et de l’Est, zal rechtstreeks de directie van Carrefour Belgium op zich nemen. 

Louis Delhaize lanceert huismerk ‘Louis’

22/09/2017

In het groeiende segment van buurtwinkels en petrolshops zet Delfood meer dan ooit in op differentiatie. Het nieuwe huismerk Louis wil een merk op mensenmaat zijn, met een uitgesproken Belgisch karakter. 

Back to top