Jumbo komt op de proppen met seizoensaanbiedingen

Jumbo komt op de proppen met seizoensaanbiedingen

Supermarktketen Jumbo gaat naast de weekaanbiedingen en jaaraanbiedingen voortaan ook seizoensaanbiedingen brengen. Het gaat daarbij om producten die van pas komen in het seizoen dat aan de gang is. Ze zullen ook het hele seizoen in promotie blijven.

 

Twee maanden geldig

De seizoensproducten, die momenteel in de aanbieding staan, variëren van verschillende wijnen naar bieren, bepaalde groenten en fruit en chocomelk. Het gaat daarbij zowel over huismerken als producten van A-merken. Het assortiment dat voor de winter werd geselecteerd blijft in de aanbieding van 3 februari tot en met 29 maart. Waarschijnlijk volgen daarna nieuwe producten voor de lente.

 

Jumbo kwam eind vorig jaar al op de proppen met de jaaraanbiedingen, waarbij het producten, die vaak door gezinnen worden gebruikt, het hele jaar tegen een lagere prijs verkoopt. Denk daarbij aan producten als koffie, wasmiddelen, kaas en toiletpapier. In november van 2015 was er ook al een test met maandaanbiedingen, waarbij de aanbiedingen vijf weken geldig bleven.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Carrefour schrapt duizenden jobs ten voordele van e-commerce

23/01/2018

De Franse hypermarktgroep Carrefour gaat enkele duizenden werknemers op straat zetten, kondigde CEO Alexandre Bompard vandaag aan. Dankzij een nieuw transformatieplan, met nadruk op e-commerce, wil Carrefour "wereldleider in voedseltransitie" worden.

Unilever schrapt banen bij Belgisch retailsalesteam

22/01/2018

Unilever Belgium reorganiseert haar team van winkelvertegenwoordigers. Er gaan daarbij elf banen verloren, bevestigt het bedrijf aan de RetailDetail-redactie.

Zo hard groeit Amazon in food

22/01/2018

E-commerce vertegenwoordigt nog steeds een beperkt aandeel in de foodverkopen, maar de Amerikaanse én Europese groeicijfers van Amazon voor het jaar 2017 ogen bepaald indrukwekkend. Is het kantelpunt nabij?

Amazon opent eerste winkel zonder kassa’s voor grote publiek

22/01/2018

Amazon opent vandaag in Seattle, nabij zijn hoofdkantoor, de eerste winkel zonder kassa’s voor het grote publiek. Het was al langer bezig met een test bij het eigen personeel, maar nu krijgt dus iedereen toegang.

Neemt Unilever tonicmerk Fever-Tree over?

19/01/2018

Het tonicmerk Fever-Tree heeft een nieuwe bestuurder aangesteld: Kevin Havelock, hoofd van de afdeling frisdranken van Unilever. De benoeming leidt tot speculaties dat Unilever moederbedrijf Fevertree Drinks wil overnemen en stuwt het aandeel de hoogte in.

Filet Pur: Een haar in de plastieksoep

19/01/2018

Zijn retailers ruziemakers en bedriegers? Moeten energiedrankjes verboden worden? Staat Carrefour voor een sanering en wordt Delhaize zo Hollands als kaas? Alweer een bewogen week, zoals blijkt uit het plasticvrije overzicht van RetailDetail Food.

Back to top