Jumbo komt op de proppen met seizoensaanbiedingen

Jumbo komt op de proppen met seizoensaanbiedingen

Supermarktketen Jumbo gaat naast de weekaanbiedingen en jaaraanbiedingen voortaan ook seizoensaanbiedingen brengen. Het gaat daarbij om producten die van pas komen in het seizoen dat aan de gang is. Ze zullen ook het hele seizoen in promotie blijven.

 

Twee maanden geldig

De seizoensproducten, die momenteel in de aanbieding staan, variëren van verschillende wijnen naar bieren, bepaalde groenten en fruit en chocomelk. Het gaat daarbij zowel over huismerken als producten van A-merken. Het assortiment dat voor de winter werd geselecteerd blijft in de aanbieding van 3 februari tot en met 29 maart. Waarschijnlijk volgen daarna nieuwe producten voor de lente.

 

Jumbo kwam eind vorig jaar al op de proppen met de jaaraanbiedingen, waarbij het producten, die vaak door gezinnen worden gebruikt, het hele jaar tegen een lagere prijs verkoopt. Denk daarbij aan producten als koffie, wasmiddelen, kaas en toiletpapier. In november van 2015 was er ook al een test met maandaanbiedingen, waarbij de aanbiedingen vijf weken geldig bleven.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Filet Pur: Gratis is het nieuwe duur

22/09/2017

Wat een week! De ene na de andere retailer wordt onder curatele geplaatst, en een omgekeerde driehoek zet de foodsector op zijn kop. Klinkt mysterieus? Lees dan gauw het FMCG-overzicht van RetailDetail Food.

Spar Good Food verbindt retail met horeca

22/09/2017

Beleving is essentieel voor het succes van de buurtwinkel. Spar Lambrechts bedacht daarom het onderscheidende concept Spar Good Food, dat een bruggetje legt richting buitenhuisconsumptie.

RetailDetail Food #22 staat online

22/09/2017

In het nieuwe nummer van RetailDetail Food maken we een stand van zaken op met enkele franchiseformules. Waar zijn ze momenteel mee bezig, bij Spar Colruyt Group, Lambrechts, Delhaize, Carrefour en Alvo?  

Passendale. Proef de traditie van bij ons.

22/09/2017

(publireportage) Passendale, een Belgische kaas, traditioneel bereid volgens een origineel recept. Elke Passendale bol wordt met de nodige zorg en vakkundigheid vervaardigd onder het wakend oog van onze kaasmeesters. 

François-Melchior de Polignac weg bij Carrefour Belgium

22/09/2017

De redactie verneemt dat de CEO van Carrefour Belgium het bedrijf verlaat. Guillaume de Colonges, zopas benoemd tot directeur exécutif Europe du Nord et de l’Est, zal rechtstreeks de directie van Carrefour Belgium op zich nemen. 

Louis Delhaize lanceert huismerk ‘Louis’

22/09/2017

In het groeiende segment van buurtwinkels en petrolshops zet Delfood meer dan ooit in op differentiatie. Het nieuwe huismerk Louis wil een merk op mensenmaat zijn, met een uitgesproken Belgisch karakter. 

Back to top