Jumbo komt op de proppen met seizoensaanbiedingen

Jumbo komt op de proppen met seizoensaanbiedingen

Supermarktketen Jumbo gaat naast de weekaanbiedingen en jaaraanbiedingen voortaan ook seizoensaanbiedingen brengen. Het gaat daarbij om producten die van pas komen in het seizoen dat aan de gang is. Ze zullen ook het hele seizoen in promotie blijven.

 

Twee maanden geldig

De seizoensproducten, die momenteel in de aanbieding staan, variëren van verschillende wijnen naar bieren, bepaalde groenten en fruit en chocomelk. Het gaat daarbij zowel over huismerken als producten van A-merken. Het assortiment dat voor de winter werd geselecteerd blijft in de aanbieding van 3 februari tot en met 29 maart. Waarschijnlijk volgen daarna nieuwe producten voor de lente.

 

Jumbo kwam eind vorig jaar al op de proppen met de jaaraanbiedingen, waarbij het producten, die vaak door gezinnen worden gebruikt, het hele jaar tegen een lagere prijs verkoopt. Denk daarbij aan producten als koffie, wasmiddelen, kaas en toiletpapier. In november van 2015 was er ook al een test met maandaanbiedingen, waarbij de aanbiedingen vijf weken geldig bleven.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Schotland voert als eerste minimumprijs in voor alcohol

21/11/2017

Schotland heeft een wereldprimeur te pakken, want het mag eindelijk een minimumprijs voor alcohol invoeren. De wet werd in 2012 al goedgekeurd, maar werd sindsdien tegengehouden door de whiskystokers.

Europa keurt bio-hervorming goed, België onthoudt zich

21/11/2017

De Europese Commissie heeft nieuwe regels goedgekeurd om biologische landbouw in Europa te vereenvoudigen. De wetgeving treedt vanaf juli 2020 in werking. Belgische politici konden geen overeenstemming bereiken en daarom onthield ons land zich.

Carrefour aanvaardt herbruikbare verpakkingen van klanten aan bedieningstogen

20/11/2017

Na een geslaagd testproject in de hypermarkt van Carrefour in Bierges, aanvaarden alle vestigingen van Carrefour Hypermarket en Market in eigen beheer vanaf nu herbruikbare zakjes en dozen die klanten zelf meebrengen aan de bedieningstogen van de winkels.

Greenpeace komt met kritische parodie op kerstreclame Coca-Cola

20/11/2017

Voor veel mensen betekent de kerstreclame van Coca-Cola op tv de echte start van de kerstperiode. Dit jaar heeft Greenpeace echter een parodie daarop gemaakt, waarin de organisatie de aandacht legt op de vervuiling waarvoor de frisdrankmaker verantwoordelijk is.

Tweede Leuvense foodhal De Smidse geopend

20/11/2017

Leuven is een foodhal rijker: dit weekend opende De Smidse aan het nieuwe Sluispark. In de voormalige smederij van Stella Artois zijn nu een verpakkingsvrije winkel, aperobags van Jeroen De Pauw, een pasta-atelier en meer te vinden.

Alibaba investeert 2,5 miljard in Auchan-dochter

20/11/2017

De Chinese e-commercereus Alibaba heeft een belang van 36% genomen in supermarktbedrijf Sun Art Retail Group. Met 450 supermarkten is dat de tweede grootste supermarktketen van China, en de Franse retailer Auchan is er de grootste aandeelhouder.

Back to top