Jumbo maakt werk van vastgoed in België | RetailDetail

Jumbo maakt werk van vastgoed in België

Jumbo maakt werk van vastgoed in België

Dat Jumbo zijn oog heeft laten vallen op België is al lang geen geheim meer. Nu heeft de Nederlandse supermarktketen een vacature openstaan voor een persoon die kan helpen met de zoektocht naar gepaste locaties.

 

Nieuw team voor België

Meike Wortelboer, corporate recruiter bij Jumbo, heeft op LinkedIn de vacature voor een ‘ervaren acquisiteur’ gedeeld. “Jumbo kijkt naar mogelijkheden voor het openen van winkels in België. Aan de hand van zorgvuldig marktonderzoek inventariseren wij de wensen en behoeften van de Belgische consument. Met deze kennis bekijkt Jumbo of aanpassingen van de formule wenselijk zijn. Het lopende marktonderzoek richt zich op het selecteren van geschikte locaties in België. Door deze focus zijn wij op het moment op zoek naar een ervaren Acquisiteur België”, staat er te lezen.

 

De acquisiteur zal samen met een contractmanager, casco-manager en winkelportfoliomanager aan de slag gaan rond de expansie naar België.

 

De eerste locatie van Jumbo in België lekte een tijdje geleden al uit: de primeur zal voor Bree zijn, al is het tijdstip van de opening nog niet gekend. Jumbo heeft altijd aangegeven zijn tijd te zullen nemen voor de expansie naar België, maar zou in 2019 al 30 vestigingen willen hebben in België.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Panos vervangt klantenkaart door app

21/06/2018

Na bijna een kwarteeuw heeft broodjesketen Panos zijn klantenprogramma gedigitaliseerd: exit plastic kaart, welkom app. “Op korte termijn mikken we erop om via het kanaal 150.000 klanten te bereiken en te leren kennen”, klinkt het.

Tom&Co heeft 100 Franse locaties op het oog

21/06/2018

De Belgische dierenspeciaalzaak Tom&Co zet zijn opmars verder op de Franse markt. Zopas opende de 25ste winkel in Nantes, volgens een nieuw concept. Dit jaar zullen er nog zeven vestigingen volgen bij onze zuiderburen.

Kellogg’s aangeklaagd wegens misleidende verpakking

21/06/2018

Test-Aankoop heeft bij de FOD Economie een klacht ingediend tegen Kellogg’s, omdat volgens de consumentenorganisatie de informatie op de verpakking van de Special K-graanreep met rode vruchten misleidend is.

Dure voeding duwt consument over de grens

20/06/2018

Terwijl de export van Belgische voedingsproducten boomt, daalt de consumptie op de binnenlandse markt omdat de prijzen stijgen. Een onrustwekkende trend, zegt de industrie: het beleid moet ingrijpen.

Avontuurlijke bierliefhebbers vormen uitdaging voor kleine brouwers

20/06/2018

Wereldwijd blijft de consumptie van ‘craft beer’ flink stijgen, maar merktrouw is voor de liefhebbers van artisanale speciaalbieren een erg relatief begrip. Dat betekent een uitdaging voor de producenten.

Albert Frère lust wel een Vanreusel frikandel

20/06/2018

Ergon, een investeringsfonds van de holding GBL, neemt een participatie in Beltaste, het bedrijf achter frikandellenfabrikant Vanreusel. Dat was al een tijd op zoek naar een financiële partner.