Jumbo opent 300e afhaalpunt en 9 nieuwe winkels | RetailDetail

Jumbo opent 300e afhaalpunt en 9 nieuwe winkels

Jumbo opent 300e afhaalpunt en 9 nieuwe winkels

In januari en februari worden negen winkels van supermarktketen Jumbo heropend. De slag om online boodschappen gaat inmiddels verder met de opening van afhaalpunt nummer 300 in Rotterdam, waar de keten ook meteen aan thuislevering gaat beginnen.

Toevoeging afhaalpunt

Zo verhuizen de winkels in Haren en De Meern naar een nieuwe locatie: zij worden respectievelijk op 18 januari en 15 februari opnieuw geopend. Daarnaast werden de winkels in Den Bosch, Deventer, Maastricht en Leiden verbouwd. Tot slot krijgen de drie winkels in Etten-Leur, Moergestel en Urk een uitbreiding. Zij worden deze maand nog allemaal opnieuw geopend.

 

De vernieuwde winkels hebben veelal een afhaalpunt waar klanten hun online bestelde boodschappen kunnen ophalen en steeds meer winkels bieden de Jumbo Bezorgservice aan, waarmee bieden klanten nog meer keuze hebben om hun boodschappen te doen hoe, waar en wanneer zij willen, aldus formuledirecteur Colette Cloosterman-van Eerd.

 

Jumbo heeft momenteel ongeveer 580 winkels en nu dus ook 300 afhaalpunten, waar klanten hun online bestellingen kunnen ophalen. In een aantal gebieden levert de supermarktketen ook aan huis.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Filet Pur: Snoep maar lekker verder!

18/05/2018

Hoe Colruyt zo goedkoop kan blijven, wat Albert Heijn bekokstooft in het versrayon, waarom Delhaize glutenvrij wordt en hoe vrolijk het er bij Aldi aan toe gaat? Dat verneemt u in het pittig gekruide weekoverzicht van RetailDetail Food.

Hoegaarden verhuist deel productie naar Vietnam en China

18/05/2018

Het witbier Hoegaarden groeit sterk in Azië, maar verliest zijn pluimen in Europa. AB InBev verhuist daarom een deel van de productie naar China en Vietnam: in de brouwerij in Hoegaarden zelf wordt twee dagen per week minder gebrouwen.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.

Coca-Cola blijft sterkste wereldmerk, lokale merken groeien

17/05/2018

Coca-Cola, Colgate en Maggi zijn wereldwijd de populairste FMCG-merken, blijkt uit een nieuw rapport van Kantar Worldpanel. Lokale merken knabbelen echter aan het marktaandeel van de grote jongens.