Kellogg’s opent pop-upcafé

Kellogg’s opent pop-upcafé

Steeds meer foodmerken ontdekken de marketingkracht van een verrassend pop-upconcept. Ook ontbijtgranenproducent Kellogg’s zag de mogelijkheden en opent een ontbijtcafé in Sydney.

Verrassende recepten

In het Kellogg’s Kawa Cereal Café, dat volgende week de deuren opent in Sydney, kunnen consumenten terecht voor maaltijden met verrassende recepten op basis van ontbijtgranen. De eerste foto’s en menu’s die werden vrijgegeven, zien er alvast veelbelovend uit: zo is er een salade met boerenkool, spinazie, groene appel, gepocheerd ei en glutenvrije Special K. Klanten kunnen ook kiezen voor een croque met banaan, ahornsiroop, krokant spek en Rice Bubbles, of een kippenburger in een korstje van Corn Flakes met tomaat, sla en chilimayonaise.

 

Het eetcafé kadert in een ruimere campagne onder het motto “Open for Breakfast”, met een interactief online platform dat verhalen bundelt over de Kellogg’s-producten en waar alle consumenten terecht kunnen met vragen en suggesties. Kellogg’s wil mensen inspireren tot een ruimere kijk op ontbijtgranen: het merk vindt immers dat zijn producten meer mogelijkheden bieden dan enkel een snel ontbijt. 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Popsss verkoopt Belgische topwijnen in pop(sss)-up store

17/11/2017

Wijndistributeur Popsss, die uitsluitend wijnen van Belgische wijnboeren online verdeelt, opent een tijdelijke winkel in hartje Brussel. Tot het einde van het jaar vinden wijnliefhebbers er onder andere de fijnproeverscollectie "Crazy Belgians".

Filet Pur: Een kwestie van indigestie

17/11/2017

In sommige hoofdkwartieren stijgt de nervositeit zienderogen, maar voor fijnproevers was het geen al te kwade week. Iets gemist? Met het pittig gekruide overzicht van RetailDetail Food bent u weer helemaal mee!

‘Back to the future’ in food met Jean-Pierre Roelands

17/11/2017

In food gaan we ‘back to the future’, gelooft Jean-Pierre Roelands, die meer dan 20 jaar lang commercieel directeur van de Colruyt Group was en exclusief op de RetailDetail Night zijn visie op de toekomt van foodretail deelt.

 

"Onthaalmoeder wordt winkelier"

17/11/2017

Marieke Vermeire runt met haar man de Carrefour Express aan de Luikersteenweg in Hasselt. "Toevallig was Carrefour, net op het moment dat wij de stap overwogen, op zoek naar franchisenemers om het pand uit te baten en zo hebben we elkaar gevonden."

Delhaize schenkt zeven miljoen maaltijden weg

17/11/2017

Tegen 2020 wil Delhaize de helft van haar onverkochte voedingsproducten kunnen schenken aan sociale verenigingen. Daarmee zet de supermarktketen een tandje bij in de strijd tegen voedselverspilling.

RetailDetail Food #25 staat online

17/11/2017

Hoe gaan foodwinkeliers om met agressieve klanten in de winkel? Dat is één van de thema’s in het 25e nummer van RetailDetail Food, de gepersonaliseerde krant voor supermarktondernemers.

Back to top