Klant is zelf de kok in pop-up restaurant Ikea

Klant is zelf de kok in pop-uprestaurant Ikea

Klant is zelf de kok in pop-uprestaurant Ikea

De Zweedse woonketen Ikea gaat in Londen een pop-uprestaurant openen waar de klant zelf de chef-kok zal zijn. In The Dining Club kunnen klanten verschillende kookklassen krijgen, waarbij ze kunnen koken voor hun vrienden.

Volledig gratis

Het restaurant zal vanaf 10 september twee weken geopend blijven. Klanten krijgen er onder begeleiding van professionele koks de mogelijkheid om een brunch, lunch of diner te maken voor een groep van maximaal twintig personen.

 

“Terwijl mensen in het Verenigd Koninkrijk steeds minder tijd maken om te koken of om samen te eten, geeft Ikea foodies, wannabe-koks, nieuwelingen en fijnproevers de kans om zichzelf uit te drukken en indruk te maken op hun vrienden in een restaurant”, zegt Ikea over het concept.

 

Klanten die er in slagen om te kunnen deelnemen aan één van de workshops zullen dan bovendien volledig gratis kunnen. Al het eten en de bediening is volledig op kosten van Ikea.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Alken-Maes verkoopt meer bier

20/07/2018

Brouwerij Alken-Maes, een onderdeel van de groep Heineken, heeft in 2017 meer bier verkocht maar wel minder winst gemaakt als gevolg van harde concurrentie in het binnenland en lagere marges voor de export.

Carrefour gaat So.bio met overname Franse bioketen

20/07/2018

Carrefour onthult zijn biologische ambities met de overname van So.bio, een lokale bioketen met acht winkels in het zuidwesten van Frankrijk. De keten wil graag nationale dekking krijgen.

Burberry ziet 100 miljoen euro in rook opgaan

20/07/2018

Niet iedereen ziet de noodzaak van duurzaamheid in: het Britse modemerk Burberry stookte vorig jaar voor meer dan dertig miljoen euro aan merkproducten op "om te vermijden dat ze in verkeerde handen zouden vallen".

Meer omzet, minder winst voor Sligro

19/07/2018

In de eerste helft van het jaar steeg de omzet van Sligro Food Group met 11% tot 1,1 miljard euro, maar de nettowinst daalde van 26 miljoen naar 25 miljoen euro.

Eerste Belgische stadswinkel voor The Belgian Chocolate House

19/07/2018

Voor het eerst opent The Belgian Chocolate House (de grootste chocoladeretailer ter wereld met liefst 1000 ton per jaar) een boetiek in een Belgische winkelstraat. Klanten kunnen er ook ter plaatse consumeren.

Carrefour lanceert personal shopper en levering binnen 1,5 uur

19/07/2018

Supermarktketen Carrefour schakelt een tandje bij in service: een personal shopper kiest je producten uit, een bakfiets levert die binnen anderhalf uur thuis. "Retailers moeten het verschil maken in service, en dit is nog maar het begin", vertelt RetailDetail-stichter Jorg Snoeck.