Klant is zelf de kok in pop-uprestaurant Ikea

Klant is zelf de kok in pop-uprestaurant Ikea

De Zweedse woonketen Ikea gaat in Londen een pop-uprestaurant openen waar de klant zelf de chef-kok zal zijn. In The Dining Club kunnen klanten verschillende kookklassen krijgen, waarbij ze kunnen koken voor hun vrienden.

Volledig gratis

Het restaurant zal vanaf 10 september twee weken geopend blijven. Klanten krijgen er onder begeleiding van professionele koks de mogelijkheid om een brunch, lunch of diner te maken voor een groep van maximaal twintig personen.

 

“Terwijl mensen in het Verenigd Koninkrijk steeds minder tijd maken om te koken of om samen te eten, geeft Ikea foodies, wannabe-koks, nieuwelingen en fijnproevers de kans om zichzelf uit te drukken en indruk te maken op hun vrienden in een restaurant”, zegt Ikea over het concept.

 

Klanten die er in slagen om te kunnen deelnemen aan één van de workshops zullen dan bovendien volledig gratis kunnen. Al het eten en de bediening is volledig op kosten van Ikea.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Neemt Unilever tonicmerk Fever-Tree over?

19/01/2018

Het tonicmerk Fever-Tree heeft een nieuwe bestuurder aangesteld: Kevin Havelock, hoofd van de afdeling frisdranken van Unilever. De benoeming leidt tot speculaties dat Unilever moederbedrijf Fevertree Drinks wil overnemen en stuwt het aandeel de hoogte in.

Filet Pur: Een haar in de plastieksoep

19/01/2018

Zijn retailers ruziemakers en bedriegers? Moeten energiedrankjes verboden worden? Staat Carrefour voor een sanering en wordt Delhaize zo Hollands als kaas? Alweer een bewogen week, zoals blijkt uit het plasticvrije overzicht van RetailDetail Food.

Colruyt en PepsiCo begraven de strijdbijl: weer Pepsi in de rekken

19/01/2018

Het vertrouwde assortiment van Pepsi en Lay’s komt weer in de rekken bij Colruyt. In november startte de keten een boycot tegen 29 producten van PepsiCo, omdat de merkproducent geen lagere prijzen wilde geven, maar de supermarktketen stopt daar nu mee.

Recordomzet voor BelOrta

19/01/2018

Groente- en fruitbedrijf BelOrta heeft in 2017 een recordomzet gehaald van 439 miljoen euro, een stijging van 7% ten opzichte van een jaar eerder. Het volume steeg met 2,5% en nadert de 500 miljoen kilogram.

Aldi Nord en Aldi Süd werken samen voor dierenwelzijn

18/01/2018

Aldi Nord en Aldi Süd slaan de handen in elkaar voor een unieke samenwerking: de discountbroers lanceren samen een eigen keurmerk voor dierenwelzijn. Het label Fair & Gut start enkel in Duitsland en voor gevogelteproducten, maar wordt later uitgebreid.

Hoe weinig suiker is te weinig? Rewe test de limieten met chocoladepudding

18/01/2018

Hoe weinig suiker kan een mens verdragen? Dat test de Duitse supermarktketen Rewe met een klantenbevraging. Het wil het suikergehalte in huismerkproducten verlagen, maar de consument beslist zelf hoeveel.

Back to top