Koekjesmerk Jules Destrooper duikt op in Schiphol

Koekjesmerk Jules Destrooper duikt op in Schiphol

De Belgische koekjesfabrikant Jules Destrooper lanceert een reisgamma, ‘Global Travel Retail’, en opent daarvoor ook een tijdelijke winkel op Schiphol Airport. In de zomermaanden kunnen reizigers er speciale verpakkingen kopen.

 

Reisgamma op de luchthaven

Jules Destrooper heeft voortaan een eigen gamma specifiek voor reizigers: het gaat om kleinere verpakkingen (150 gram), die makkelijk mee te nemen zijn. Er wordt in het nieuwe gamma een selectie van de ‘klassiekers’ van het label aangeboden, zoals de bekende boterwafels en amandelbrood.

 

Om de lancering te vieren, opent Jules Destrooper in juli en augustus een pop-upwinkel op de luchthaven van Schiphol, met 68,5 miljoen passagiers in 2017 een van de drukste luchthavens van Europa. De vestiging werd zopas geopend op Schiphol Plaza, het gedeelte voor de douane waar passagiers die aankomen of vertrekken kunnen winkelen.

 

Het assortiment van Jules Destrooper bevat vandaag achttien verschillende soorten koekjes, zonder conserveermiddelen of kunstmatige kleur- en smaakstoffen. Driekwart van de productie is bestemd voor export.