La Place heropent morgen de deuren in Amsterdam | RetailDetail

La Place heropent morgen de deuren in Amsterdam

La Place heropent morgen de deuren in Amsterdam

Op 10 juni heropent La Place zijn restaurant in het voormalige pand van V&D aan het Rokin in Amsterdam. Dat sloot de deuren na het faillissement van warenhuisketen V&D, maar maakt nu een comeback onder nieuwe eigenaar Jumbo.

 

90 procent voormalige werknemers

“We zijn erg blij dat La Place in Amsterdam weer opengaat en dat veruit de meeste medewerkers er weer gewoon aan de slag kunnen gaan. Het is voor veel medewerkers of La Place nooit is weggeweest. Het voelt erg vertrouwd en zij hebben veel zin om weer aan het werk te gaan”, vertelt managing director Bart van den Nieuwenhof van La Place.

 

90 procent van de in totaal 125 medewerkers waren voorheen dan ook al in dienst bij La Place. Ook voor de klanten zal er weinig veranderen, want zij zullen voornamelijk bekende producten tegenkomen. Daarnaast wordt er ook gewerkt aan nieuwe gerechten, zoals zuurdesem baguettes die ter plekke worden belegd en nieuwe recepten voor de pizza’s.

 

Op 17 juni wordt bovendien ook de vestiging van La Place in Zoetermeer heropend. Ook daar wordt voor 80 procent beroep gedaan op voormalige werknemers van de restaurantketen. Begin volgende maand neemt La Place dan zijn intrek in het nieuwe hoofdkantoor in Hilversum.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Filet Pur: Een wervelende slechtnieuwsshow

22/06/2018

Ook al deden flink wat foodspelers hafslachtige pogingen om hun beroerde berichten weg te moffelen, Filet Pur achterhaalde ze wel. Hier is het ietwat pijnlijke maar alweer leerrijke weekoverzicht van RetailDetail Food!

Panos vervangt klantenkaart door app

21/06/2018

Na bijna een kwarteeuw heeft broodjesketen Panos zijn klantenprogramma gedigitaliseerd: exit plastic kaart, welkom app. “Op korte termijn mikken we erop om via het kanaal 150.000 klanten te bereiken en te leren kennen”, klinkt het.

Kellogg’s aangeklaagd wegens misleidende verpakking

21/06/2018

Test-Aankoop heeft bij de FOD Economie een klacht ingediend tegen Kellogg’s, omdat volgens de consumentenorganisatie de informatie op de verpakking van de Special K-graanreep met rode vruchten misleidend is.

Dure voeding duwt consument over de grens

20/06/2018

Terwijl de export van Belgische voedingsproducten boomt, daalt de consumptie op de binnenlandse markt omdat de prijzen stijgen. Een onrustwekkende trend, zegt de industrie: het beleid moet ingrijpen.

Avontuurlijke bierliefhebbers vormen uitdaging voor kleine brouwers

20/06/2018

Wereldwijd blijft de consumptie van ‘craft beer’ flink stijgen, maar merktrouw is voor de liefhebbers van artisanale speciaalbieren een erg relatief begrip. Dat betekent een uitdaging voor de producenten.

Albert Frère lust wel een Vanreusel frikandel

20/06/2018

Ergon, een investeringsfonds van de holding GBL, neemt een participatie in Beltaste, het bedrijf achter frikandellenfabrikant Vanreusel. Dat was al een tijd op zoek naar een financiële partner.