Lidl begint aanwervingen voor conceptwinkel in Geel | RetailDetail

Lidl begint aanwervingen voor conceptwinkel in Geel

Lidl begint aanwervingen voor conceptwinkel in Geel

Discounter Lidl is gestart met de aanwervingen voor de nieuwe conceptwinkel die binnenkort open gaat in Geel. De bouw van die winkel is al gestart en het moet de eerste van zijn soort in België worden.

Primeur

Geel krijgt zo de primeur voor een volledig nieuw concept, dat volgens Lidl ‘het warenhuis van de toekomst’ is. De werkzaamheden zijn wel al gestart, maar zullen nog minstens een half jaar in beslag nemen. De nieuwe winkel zal zijn deuren openen vlakbij het huidige filiaal in de Dr. Vandeperrestraat.

 

Al het personeel dat momenteel al aan de slag is in Geel zal mee verhuizen naar de nieuwe winkel, maar Lidl is ook op zoek naar negen nieuwe medewerkers. Daarvoor organiseert het op 30 juni een jobdag in de gemeente.

 

Geel zal niet de enige plek in België zijn waar het nieuwe concept geïntroduceerd wordt. Later moeten ook andere gemeenten volgen. De keuze voor Geel is er gekomen omdat daar voldoende ruimte aanwezig was.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Belgische noedelshops Umamido trekken naar buurlanden

20/02/2018

De Belgische keten van noedelrestaurants Umamido trekt volgend jaar naar het buitenland en opent ook nieuwe vestigingen in ons land. Umamido serveert ramen, een Japans geïnspireerde noedelsoep. 

Jupiler verdwijnt voor enkele maanden uit de rekken

20/02/2018

AB InBev pakt uit met een ongewone marketingstunt: succesmerk Jupiler verdwijnt voor enkele maanden uit de rekken. Om de Rode Duivels te "steunen" op het WK voetbal (of, er een graantje van mee te pikken) heet het merk tot deze zomer Belgium. 

Colruyt stapt in boodschappendienst van PostNL

20/02/2018

Tweewekelijks brengt de postbode voortaan boodschappen aan huis: in samenwerking met PostNL gaat in Nederland de nieuwe boodschappendienst Stockon van start. Opvallend: de huismerkproducten zijn van Boni, het eigenmerklabel van Belgische supermarktketen Colruyt.

Carrefour: Kies zelf hoeveel je meer betaalt voor ‘faire’ melk

19/02/2018

Naar Frans voorbeeld lanceert Carrefour melk van ‘Het merk van de consument’, een nieuw merk waarvan consumenten zelf de prijs hebben bepaald. De melk gaat 1,05 euro kosten, zodat boeren een grotere marge krijgen.

Minister De Block wil gezondheidscodes op verpakkingen

19/02/2018

Minister van Volksgezondheid Maggie De Block bekijkt of het mogelijk is om eenvoudige labels op voedselverpakkingen te plaatsen, waardoor consumenten in een oogopslag kunnen zien of een product gezond is.

Europese inkoopgroep Agecore zet Nestlé onder druk

16/02/2018

De Europese inkoopgroep Agecore heeft ermee gedreigd om 160 producten van Nestlé van zijn lijst te schrappen, tenzij de Zwitsers betere voorwaarden toestaan. Onder andere Colruyt, Coop en Edeka maken deel uit van Agecore.

Back to top