Lidl lanceert eigen premium sportmerk

Lidl lanceert eigen premium sportmerk

Lidl lanceert eigen premium sportmerk

Discounter Lidl lanceert onder de merknaam Crivit Pro een volledige collectie sportkledij, met zowel gewone kledingstukken als loopschoenen. De collectie zal vanaf 3 oktober te vinden zijn in de winkels en de webshop van Lidl.

Minder dan 30 euro

De loopschoenen van Crivit Pro zijn verkrijgbaar voor een prijs van 29,99 euro en zijn daarmee ook meteen de duurste stukken van de hele collectie. “Het ligt niet voor de hand om een premiummerk sportkledij en loopschoenen te lanceren aan scherpe prijzen zonder dat het aan kwaliteit of comfort inboet. Met Crivit Pro slagen we erin om een volwaardig assortiment sportkleding aan te bieden waarvan geen enkel stuk meer dan 30 euro kost”, aldus woordvoerster Isabelle Colbrandt.

 

“Deze premiumcollectie kadert in de ambitie van Lidl om haar klanten te ondersteunen in het kiezen voor een gezonde levensstijl waarvan beweging en gezonde voeding de kern uitmaken”, klinkt het verder. De collectie bestaat uit sportshirts, sportjassen, mutsen, handschoenen, loopschoenen en meer.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

“Minder verschillende tarieven voor statiegeld nodig”

24/05/2018

De tarieven voor statiegeld op leeggoed moeten eenvoudiger, bepleit het Vlaams Innovatieplatform voor de Logistiek. Het VIL roept op om het aantal statiegeldtarieven voor glazen flessen te herleiden tot drie tarieven voor losse flessen en drie tarieven voor bakken.

Multinationals gebuisd voor gezonde voeding

24/05/2018

Voedingsmultinationals leveren nog te weinig inspanningen om hun producten gezonder te maken, zegt de Access to Nutrition Foundation. Nestlé, Unilever en Danone behoren tot de besten van de klas.  

Binnenkort geen sigaretten meer in de supermarkt?

23/05/2018

Supermarkten moeten stoppen met de verkoop van sigaretten, vindt Waals minister van Volksgezondheid Greoli. In een nieuw anti-tabaksplan zet Wallonië vooral op preventie in, maar de minister vraagt om tabak ook uit de rekken te halen.

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Lidl opent restaurant voor blokkende studenten

22/05/2018

Lidl wil studenten in de ‘blok’ helpen om gezond te eten: de supermarktketen opent een pop-uprestaurant in Gent, dat 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 open is om studenten door de examenperiode te loodsen.

Carrefour genoodzaakt om honderden Dia-winkels te sluiten

22/05/2018

Carrefour vindt geen kopers voor honderden van zijn voormalige Dia-winkels in Frankrijk. Bijna 230 vestigingen zullen daardoor waarschijnlijk de deuren moeten sluiten.