Lidl opent beachclub in Middelkerke | RetailDetail

Lidl opent beachclub in Middelkerke

Lidl opent beachclub in Middelkerke
#LidlBeach

Gedurende vier dagen laat Lidl de consumenten proeven van de zomer, in een pop-upwinkel aan het strand. Bovendien gaat de retailer nu ook van start op Instagram. 

Actief en gezond genieten

Met de keuze voor de beachclub wil Lidl haar productgamma voorstellen tijdens toegankelijke en gratis zomerse activiteiten. “In onze beachhouse tonen we gedurende 4 dagen dat gezond en actief genieten tijdens de zomer helemaal niet duur hoeft te zijn. Een dermatoloog geeft uitleg over de juiste zonnebescherming, we gaan aan de slag met vers fruit om gezonde smoothies te maken. De iets actievere strandliefhebber kan zijn of haar evenwicht uittesten tijdens het paddleboarden” , zegt woordvoerder Isabelle Colbrandt.

 

Hieraan koppelt Lidl ook de nodige activiteiten op sociale media. Begin mei 2017 overschreed de keten de kaap van 400.000 volgers op Facebook. Daarmee is Lidl Facebookkampioen onder de Belgische supermarkten. De retailer zet sterk in op interactie: Lidl-fans kunnen bijvoorbeeld beslissen welk product er volgende maand in promotie zal staan en zelf de korting meebepalen op bepaalde producten. Nu gaat Lidl van start op Instagram om recepten en andere tips te delen met de klant. 

 

De #LidlBeach Club is open voor het publiek van 25 tot en met 28 mei vanaf 11u aan de Koning Ridderdijk 100 in Westende.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Britten kunnen kassaloos shoppen bij Sainsbury’s

14/08/2018

Ook bij de Britse supermarktketen Sainsbury’s loopt nu een proefproject met mobiel scannen en betalen: met behulp van hun smartphone kunnen klanten boodschappen doen zonder langs de kassa te hoeven.

HelloFresh gaat toch nog niet voor winst

14/08/2018

Hoewel HelloFresh winst had beloofd voor het einde van dit jaar, geeft de leverancier van maaltijdboxen nu toch de voorkeur aan nieuwe investeringen. Na een sterk tweede kwartaal gaat het bedrijf voor extra groei in de Verenigde Staten.

Kassaloos shoppen en betalen nu ook naar OKay

13/08/2018

Na de Spar-winkels van Colruyt Group kan je nu ook kassaloos winkelen bij OKay en OKay Compact. Met de app ‘Scan. Pay. Go.’ lopen shoppers de winkel uit zonder nog aan een kassa aan te hoeven schuiven.

United Petfood blijft op overnamepad

09/08/2018

United Petfood, fabrikant van honden- en kattenbrokken en hofleverancier van menig huismerk van supermarkten, rijgt de overnames aan elkaar. Een maand na de overname van een Spaanse concurrent doen de Gentenaars dat kunstje nog eens over in Roemenië.

AB InBev wil Afrika aan de drank krijgen

09/08/2018

Het groeipotentieel van AB InBev ligt in Afrika. De brouwerij heeft hoge verwachtingen van het continent: de welvaart en de bevolking, die steeds vaker een biertje lust, groeien er snel. 

Concurrentiewaakhond eist uitleg rond comeback Albert Heijn in Lokeren

09/08/2018

De Belgische Mededingingsautoriteit heeft Ahold Delhaize om informatie gevraagd nu dochter Albert Heijn nog dit jaar een winkel in Lokeren zal openen. Eerder moest het supermarktconcern zijn vestiging daar immers sluiten om groen licht te krijgen voor de megafusie.