Lidl opent webshop in Nederland | RetailDetail

Lidl opent webshop in Nederland

Lidl opent webshop in Nederland

De Duitse supermarktketen Lidl heeft nu ook in ons land een webshop geopend voor non-foodproducten. Na Duitsland en België is Nederland het derde land waar zo'n online vestiging opengaat.

"Logische stap"

Het aanbod van de webshop is momenteel nog beperkt tot kleding, klusartikelen, woonaccessoires, tuinbenodigdheden, bad- en keukengerei en sport- en vrijetijdsproducten: het non-foodgamma dat nu al te koop is in de fysieke vestigingen. "Dit is een logische stap voor Lidl Nederland. Wij zijn graag daar waar onze klanten zijn en dan is online niet meer weg te denken", aldus woordvoerdster Christine Braun.

 

Voeding is nog niet te koop in de webshop van Lidl, maar dat blijft niet zo: "In de toekomst breiden we in fases uit", voegt Braun toe.

 

De Duitse discounter vraagt een bijdrage van 2,99 euro in de verzendkosten, waarna de bestellingen binnen de twee werkdagen thuis geleverd worden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

“Minder verschillende tarieven voor statiegeld nodig”

24/05/2018

De tarieven voor statiegeld op leeggoed moeten eenvoudiger, bepleit het Vlaams Innovatieplatform voor de Logistiek. Het VIL roept op om het aantal statiegeldtarieven voor glazen flessen te herleiden tot drie tarieven voor losse flessen en drie tarieven voor bakken.

Multinationals gebuisd voor gezonde voeding

24/05/2018

Voedingsmultinationals leveren nog te weinig inspanningen om hun producten gezonder te maken, zegt de Access to Nutrition Foundation. Nestlé, Unilever en Danone behoren tot de besten van de klas.  

Binnenkort geen sigaretten meer in de supermarkt?

23/05/2018

Supermarkten moeten stoppen met de verkoop van sigaretten, vindt Waals minister van Volksgezondheid Greoli. In een nieuw anti-tabaksplan zet Wallonië vooral op preventie in, maar de minister vraagt om tabak ook uit de rekken te halen.

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Lidl opent restaurant voor blokkende studenten

22/05/2018

Lidl wil studenten in de ‘blok’ helpen om gezond te eten: de supermarktketen opent een pop-uprestaurant in Gent, dat 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 open is om studenten door de examenperiode te loodsen.

Carrefour genoodzaakt om honderden Dia-winkels te sluiten

22/05/2018

Carrefour vindt geen kopers voor honderden van zijn voormalige Dia-winkels in Frankrijk. Bijna 230 vestigingen zullen daardoor waarschijnlijk de deuren moeten sluiten.