Lidl start in Verenigd Koninkrijk met online ledenruimte

Lidl start in Verenigd Koninkrijk met online ledenruimte

Discounter Lidl start in het Verenigd Koninkrijk met My Lidl, een online dienst waar klanten zich kunnen inschrijven voor exclusieve content, reviews kunnen achter laten of kunnen deelnemen aan gesprekken op een forum.

Producten testen

Bovendien kunnen leden van My Lidl ook deelnemen aan verschillende wedstrijden en zullen er regelmatig producten uitgetest worden met behulp van de leden. Daarnaast zal Lidl er zelf ook een blog verzorgen. Leden van My Lidl zullen op de website ook het laatste nieuws rond Lidl kunnen vinden , met daarnaast exclusieve content van chef-kok Kevin Love.

 

“We zijn heel blij met de lancering van onze nieuwe online community My Lidl voor het grote publiek en we verwelkomen ook alle nieuwe leden. Het platform is gemaakt voor onze trouwe Lidlers en maakt het mogelijk om te chatten, productreviews achter te laten en up-to-date te blijven met al het nieuws van het bedrijf”, zegt een woordvoerster van Lidl aan Marketing Week.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Ahold en Delhaize nu ook in de Verenigde Staten één

08/12/2017

De eenmaking van Ahold en Delhaize gaat verder: in januari worden ook Ahold USA en Delhaize America samengevoegd. Zo wil het Belgisch-Nederlandse fusiebedrijf verder in de kosten snijden.

Machtsstrijd binnen familie Aldi Nord eindelijk ten einde

08/12/2017

De jarenlange machtsstrijd bij Aldi Nord, het deel van Aldi waarvan ook in België en Nederland winkels te vinden zijn, is ten einde gekomen na een uitspraak van de rechtbank. De invloed van de oprichtersfamilie wordt hierdoor beperkt.

Vakbonden Carrefour leven in angst voor transformatieplan

08/12/2017

Bij supermarktbedrijf Carrefour hebben ze de komende maanden en jaren heel wat werk voor de boeg om een herstructurering tot een goed einde te brengen. De vakbonden kijken ondertussen met een bang hart naar de toekomst.

Filet Pur: Een lege doos, vol gebakken lucht

08/12/2017

Dat de supermarkt niet meer is dan een vuilnisbak voor mislukkelingen, dat leerden we deze week, onder andere. De Sint bracht wel meer opwindend fmcg-nieuws, zoals blijkt uit dit vakkundig afgekruide nieuwsoverzicht van RetailDetail Food.

Vijf supermarkttrends voor 2018

08/12/2017

De internationale supermarktonderzoeksorganisatie IGD identificeert de vijf trends die de foodretailmarkt zullen bepalen in de komende twaalf maanden.

Bree krijgt Belgische primeur van Jumbo

07/12/2017

Supermarktketen Jumbo heeft zijn eerste Belgische vestiging beet: de retailer zal een pand betrekken in een nieuw retailpark in het Limburgse Bree, verneemt RetailDetail. De opening is wel nog niet voor morgen.

Back to top