Lidl start in Verenigd Koninkrijk met online ledenruimte | RetailDetail

Lidl start in Verenigd Koninkrijk met online ledenruimte

Lidl start in Verenigd Koninkrijk met online ledenruimte

Discounter Lidl start in het Verenigd Koninkrijk met My Lidl, een online dienst waar klanten zich kunnen inschrijven voor exclusieve content, reviews kunnen achter laten of kunnen deelnemen aan gesprekken op een forum.

Producten testen

Bovendien kunnen leden van My Lidl ook deelnemen aan verschillende wedstrijden en zullen er regelmatig producten uitgetest worden met behulp van de leden. Daarnaast zal Lidl er zelf ook een blog verzorgen. Leden van My Lidl zullen op de website ook het laatste nieuws rond Lidl kunnen vinden , met daarnaast exclusieve content van chef-kok Kevin Love.

 

“We zijn heel blij met de lancering van onze nieuwe online community My Lidl voor het grote publiek en we verwelkomen ook alle nieuwe leden. Het platform is gemaakt voor onze trouwe Lidlers en maakt het mogelijk om te chatten, productreviews achter te laten en up-to-date te blijven met al het nieuws van het bedrijf”, zegt een woordvoerster van Lidl aan Marketing Week.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Eerste gezonde eetmuur in Amsterdam

13/07/2018

Eind augustus opent in de Kinkerstraat van Amsterdam de Health Food Wall. Goed nieuws voor de liefhebbers van gezonde voeding die een salade boven een kroket verkiezen.

Delhaize schrapt partners voor Pluskaart

12/07/2018

Delhaize-klanten gaan wat minder punten kunnen sprokkelen met hun Pluskaart, want de samenwerking met de andere retailers waar klanten punten konden verzamelen en bonnen inwisselen (DI, Planet Parfum, Q8 en Tom&Co) wordt stopgezet.

Starbucks wil af van plastic rietjes

12/07/2018

De Amerikaanse koffieketen Starbucks doet vanaf 2020 plastic rietjes in de ban. Een kleine stap voor de koffiefan, maar een grote stap voor het milieu: de koffiegigant gebruikt immers wereldwijd zo’n miljard rietjes per jaar.

AB InBev in tandem met Turkse Efes op Russische markt

12/07/2018

Om het tanende succes op de Russische markt te counteren, heeft AB InBev zijn actitviteiten in het land van Vladimir Poetin ondergebracht in een joint venture met het Turkse Anadolu Efes.

Verkoop Burberry stijgt dankzij nieuwe strategie

11/07/2018

De nieuwe strategie van het Britse modemerk Burberry begint te renderen: het bedrijf zag het afgelopen kwartaal de omzet in de eigen filialen met 3% stijgen. In totaal boekte Burberry een omzet van 479 miljoen pond (520 miljoen euro).

Jumbo Groep Holding stelt nieuwe directieleden aan

11/07/2018

Jumbo Groep Holding, het bedrijf achter supermarktketen Jumbo, maakte vandaag een aantal wissels bekend in de eigen directie. Jumbo België krijgt Peter Isaac als algemeen directeur, La Place neemt afscheid van Bart van den Nieuwenhof.