Lidl start in Verenigd Koninkrijk met online ledenruimte

Lidl start in Verenigd Koninkrijk met online ledenruimte

Discounter Lidl start in het Verenigd Koninkrijk met My Lidl, een online dienst waar klanten zich kunnen inschrijven voor exclusieve content, reviews kunnen achter laten of kunnen deelnemen aan gesprekken op een forum.

Producten testen

Bovendien kunnen leden van My Lidl ook deelnemen aan verschillende wedstrijden en zullen er regelmatig producten uitgetest worden met behulp van de leden. Daarnaast zal Lidl er zelf ook een blog verzorgen. Leden van My Lidl zullen op de website ook het laatste nieuws rond Lidl kunnen vinden , met daarnaast exclusieve content van chef-kok Kevin Love.

 

“We zijn heel blij met de lancering van onze nieuwe online community My Lidl voor het grote publiek en we verwelkomen ook alle nieuwe leden. Het platform is gemaakt voor onze trouwe Lidlers en maakt het mogelijk om te chatten, productreviews achter te laten en up-to-date te blijven met al het nieuws van het bedrijf”, zegt een woordvoerster van Lidl aan Marketing Week.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Emté blijft wegen op resultaten Sligro Food Group

19/10/2017

Bij de bekendmaking van de resultaten voor het derde kwartaal heeft Sligro Food Group laten verstaan dat het nog steeds op zoek is naar een oplossing voor Emté. Ondertussen blijft de omzet van die bedrijfstak dalen.

Unilever verkoopt minder ijsjes in magere zomer

19/10/2017

De voorbije zomer was er maar weinig sprake van stralend weer en dat heeft ook zijn effect gehad op de ijsverkoop van Unilever. Dat onderdeel van het Brits-Nederlandse bedrijf zag zijn omzet met 6,7% dalen.

Danone wijzigt managementstructuur

19/10/2017

Danone heeft besloten om de managementstructuur aan de top van het bedrijf aan te passen. De functie van voorzitter van de raad van bestuur en die van CEO worden voortaan gecombineerd door huidig CEO Emmanuel Faber.

Lastig derde kwartaal voor Carrefour

18/10/2017

De kwartaalresultaten die Carrefour woensdagavond publiceerde, illustreren de grote uitdagingen waar de nieuwe CEO en zijn team voor staan, vooral dan in West-Europa. Ook in België daalde de vergelijkbare omzet.

Delhaize opent stadsmoestuin

18/10/2017

Voortaan kunnen de klanten van Delhaize Boondael in Elsene groenten kopen die net geplukt zijn op het dak van hun supermarkt. Geen marketingstunt, wel een onderdeel van de duurzaamheidsstrategie van de retailer.

Sainsbury’s gaat 2.000 banen schrappen

18/10/2017

De Britse supermarktketen Sainsbury’s gaat in het Verenigd Koninkrijk ongeveer 2.000 banen schrappen. Zo wil het tot 500 miljoen pond (560 miljoen euro) besparen, in een poging om de concurrentie met de discounters aan te gaan.

Back to top