Mister Spaghetti zet stap naar Nederland

Mister Spaghetti zet stap naar Nederland

Eind juli opent de Belgische horecaformule Mister Spaghetti een restaurant in Oosterhout. Voor de keten is het de eerste stap over de landsgrenzen.

Spaghetti in soorten

Mister Spaghetti heeft een kaart met daarop gerechten van meerdere soorten spaghetti, een dertigtal verschillende sauzen en enkele andere schotels. De formule besteedt met gluten- en lactosevrije gerechten aandacht voor klanten met allergieën. Het restaurant heeft tevens een afhaalpunt voor bestellingen en geeft 'doggy bags' mee.

 

De horecaformule, opgezet door Samuel Van Opdenbosch en Veerle Jacobs, begon drie jaar geleden in het West-Vlaamse Roeselare en telt inmiddels ook franchiserestaurants in Hasselt, Aalst en Sint-Truiden. Deze twee laatste locaties openden in februari van dit jaar.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Filet Pur: Hallucinante waanbeelden? Eén adres!

15/12/2017

Jef Colruyt is een onverstoorbaar toonbeeld van sereniteit, en de pata negra ham is de bitcoin van de charcuterie. Slechts twee conclusies uit een alweer leerrijke FMCG-week, voor u op smaak gebracht door RetailDetail Food!

Ellis Gourmet Burger zoekt partner voor internationale expansie

15/12/2017

De Belgische hamburgerketen Ellis Gourmet Burger wil na België, Nederland en Frankrijk ook andere landen veroveren en is daarom op zoek naar een investeerder om die expansie te financieren. Mogelijk komt er een nieuwe meerderheidsaandeelhouder.

Heineken gaat Mort Subite internationaal uitrollen

15/12/2017

Heineken gaat het Belgische biermerk Mort Subite wereldwijd aan de man proberen te brengen. Dat deed het eerder ook al met Affligem en dat werd een groot succes. Mort Subite wordt beschikbaar in alle landen waar Heineken te vinden is.

RetailDetail Food #26 staat online

15/12/2017

Zijn sales reps nog welkom op de winkelvloer? Die vraag stelden we in het 26ste nummer van RetailDetail Food, de gepersonaliseerde krant voor supermarktondernemers. De antwoorden liepen uiteen.

Amazon brengt zijn huismerken naar Europa

14/12/2017

Nu Amazon Prime in steeds meer Europese landen beschikbaar is, haalt Amazon ook zijn FMCG-huismerken naar boven. De voorbije weken lanceerde het online warenhuis een aantal nieuwe producten onder private label in Europa en meer is op komst. 

Analyse: Hoe Colruyt Group zich wapent voor een prijsoorlog

14/12/2017

Ondanks krimpende marges zal Colruyt niet afstappen van zijn laagsteprijsgarantie: om een eventuele prijsoorlog te financieren zoekt de retailer zijn heil in automatisering, productiviteitswinst en iets kleinere winkels.

Back to top