M&M’s® onthult zijn grootste innovatie in meer dan tien jaar

Een reep M&M

(publireportage) M&M’s® is verheugd een van de opmerkelijkste productinnovaties in de geschiedenis van het merk te kunnen aankondigen. Het blockbustermerk van de chocoladecategorie betreedt een nieuw segment: chocoladetabletten! Als het op drie na grootste chocolademerk in België is M&M’s® ontegensprekelijk geknipt voor het segment van chocoladetabletten. Vijf variëteiten die allemaal tegelijk op de markt komen: de lancering van het tablet is tekenend voor de ambitie van M&M’s®.

 

Een blockbustermerk in een blockbustersegment

Als topspeler in de chocoladecategorie is M&M’s® al jaar en dag de sterkhouder van het ‘bitesize’-segment. M&M’s® heeft de smakelijke ervaring van een individueel hapje plezier gecreëerd, waar meer dan een kwart van de Belgische huishoudens van geniet . Blockbusters en innovaties combineren is doorheen de jaren voor M&M’s® een succesformule gebleken.

 

Met 127 MIO CSV zijn chocoladetabletten net niet het grootste chocoladesegment in België . Ze vormen dus een grote opportuniteit binnen de markt. Het populaire merk past perfect in het tablettensegment omdat het zijn handelsmerk, kleurrijk plezier, combineert met de deelervaring van chocolade. M&M’s® brengt een significante innovatie naar het tablettensegment, creëert nieuwe momenten en trekt de aandacht van de klant.

 

Ervaar de smaak van M&M’s® op een totaal nieuwe manier

De lancering van de nieuwe tabletten was reeds een groot succes in het Verenigd Koninkrijk, waar ze in 2019 werden uitgeroepen tot ‘Product van het jaar’. M&M’s® België bouwt verder op dit succes om een ambitieus plan te lanceren.

 

Voor de allereerste keer komen er vijf variëteiten tegelijk uit: Pinda, Melkchocolade, Hazelnoot, Amandel en Crispy. De M&M’s® zullen omhuld zijn met smeuïge en romige chocolade. Omdat de M&M’s®-personages elk hun eigen smaak vertegenwoordigen, zal aan hun heerlijke smaak een kleurrijke klantenervaring worden toegevoegd.

 

Om de historische lancering te ondersteunen zal M&M’s® een volledig 360° activeringsplan lanceren, dat klantencommunicatie van sociale mediakanalen tot promoties in de winkel zal omvatten.

 

De tabletten zullen vanaf midden mei geleidelijk in de winkelrekken verschijnen. Tegen het einde van de zomer zouden ze zowat overal in België beschikbaar moeten zijn.