Mymuesli maakt fsyieke start in Utrecht | RetailDetail

Mymuesli maakt fysieke start in Utrecht

Mymuesli  maakt fysieke start in Utrecht

De Duitse ontbijtgranenwebshop Mymuesli maakt met een fysieke winkel in Utrecht en straks een pop-upwinkel in Amsterdam een start in de Nederlandse winkelstraat.

Uitbreiden met winkel

De online aanbieder van muesliproducten begint in de Utrechtse binnenstad in een winkel van 60m²,  de locatie in Amsterdam is nog niet bekend. De formule wil hier begin december van start gaan en tot de Kerst geopend blijven.   

 

Mymuesli is al enkele jaren online actief in Nederland: de formule biedt een assortiment biologische mueslimixen en ruim tachtig ingrediënten met onder meer granola, fruit en chocolade, waarmee de klant zelf zijn muesli kan samenstellen. De retailer brengt daarnaast servies, bestek, geschenksets, accessoires en cadeaubonnen voor de muesliklant.

 

Mymuesli, dat in 2007 in het Zuid-Duitse Passau werd opgericht, verkoopt de muesliproducten online in ruim tien landen. Er zijn bovendien op dit moment in totaal vijftig winkels in diverse steden in Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en Zweden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Lidl opent restaurant voor blokkende studenten

22/05/2018

Lidl wil studenten in de ‘blok’ helpen om gezond te eten: de supermarktketen opent een pop-uprestaurant in Gent, dat 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 open is om studenten door de examenperiode te loodsen.

Carrefour genoodzaakt om honderden Dia-winkels te sluiten

22/05/2018

Carrefour vindt geen kopers voor honderden van zijn voormalige Dia-winkels in Frankrijk. Bijna 230 vestigingen zullen daardoor waarschijnlijk de deuren moeten sluiten. 

Carrefour en Tencent openen hightechwinkel in Shanghai

22/05/2018

In het zopas geopende winkelconcept ‘Le Marché’, het eerste resultaat van het recente partnership tussen Carrefour en Tencent, kunnen klanten betalen via gezichtsherkenning aan onbemande check-outs.

Carrefour geeft meer details over transformatieplan

22/05/2018

Gezondheid en digitalisering zijn speerpunten in de plannen van Carrefour Belgium. Binnenkort kunnen klanten e-commerce bestellingen afhalen of terugbrengen in alle Express buurtwinkels. In de hypermarkten maakt non-food plaats voor bio en horeca.

Filet Pur: Snoep maar lekker verder!

18/05/2018

Hoe Colruyt zo goedkoop kan blijven, wat Albert Heijn bekokstooft in het versrayon, waarom Delhaize glutenvrij wordt en hoe vrolijk het er bij Aldi aan toe gaat? Dat verneemt u in het pittig gekruide weekoverzicht van RetailDetail Food.