Nationale ambities voor maaltijdplatform All Ready

Nationale ambities voor maaltijdplatform All Ready

Versemaaltijdenleverancier All Ready wil binnen het jaar een nationale speler worden. Vandaag beperkt de actieradius van het bedrijf zich nog tot de 19 Brusselse gemeenten en Waals en Vlaams-Brabant.  

Gezond en ecologisch

Vanuit de keuken in Sint-Gillis levert het platform verse kant-en-klaarmaaltijden in eenvoudig op te warmen verpakkingen aan huis. Bestellen kan via de website allready.be, waar men kan kiezen uit verschillende formules. Het weekmenu wordt vanaf vier gerechten gratis aan huis geleverd, maar klanten kunnen ook kiezen voor de lunch ‘Same Day’, waarvoor klanten elke dag hun bestelling voor 11 uur kunnen doorgeven. De bestellingen worden dezelfde dag tussen 11u30 en 13u geleverd op kantoor.

 

De prijs per gerecht varieert tussen 8,50 euro en 14,90 euro. Alles wordt geleverd in volledig biologisch afbreekbare verpakkingen met recycleerbaar etiket en deksel. All Ready kiest voor de meest ecologische methode om aan huis te leveren: met de fiets of met de elektrische auto.  

 

All Ready werd opgericht door zakenpartners Frédéric d’Oultremont, Gilles Molitor en François de Meester, die samen ook het cateringbedrijf Great Traiteur runnen. De heren zijn ambitieus: “In een jaar tijd willen we een nationale speler worden. We zijn nog op zoek naar een rendabele én ecologische manier om leveringen binnen heel België te kunnen garanderen. We mikken op de levering van ongeveer 2.000 maaltijden per maand binnen het half jaar.”

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Popsss verkoopt Belgische topwijnen in pop(sss)-up store

17/11/2017

Wijndistributeur Popsss, die uitsluitend wijnen van Belgische wijnboeren online verdeelt, opent een tijdelijke winkel in hartje Brussel. Tot het einde van het jaar vinden wijnliefhebbers er onder andere de fijnproeverscollectie "Crazy Belgians".

JBC haalt e-commercemagazijn terug naar België

17/11/2017

JBC verhuist zijn e-commercemagazijn weer van Nederland naar België. Voortaan stockeert de Belgische kledingketen zijn kleding bij Bleckmann in Grobbendonk. Dat is een onverwachte opsteker voor de Belgische e-commercesector.

Filet Pur: Een kwestie van indigestie

17/11/2017

In sommige hoofdkwartieren stijgt de nervositeit zienderogen, maar voor fijnproevers was het geen al te kwade week. Iets gemist? Met het pittig gekruide overzicht van RetailDetail Food bent u weer helemaal mee!

‘Back to the future’ in food met Jean-Pierre Roelands

17/11/2017

In food gaan we ‘back to the future’, gelooft Jean-Pierre Roelands, die meer dan 20 jaar lang commercieel directeur van de Colruyt Group was en exclusief op de RetailDetail Night zijn visie op de toekomt van foodretail deelt.

 

"Onthaalmoeder wordt winkelier"

17/11/2017

Marieke Vermeire runt met haar man de Carrefour Express aan de Luikersteenweg in Hasselt. "Toevallig was Carrefour, net op het moment dat wij de stap overwogen, op zoek naar franchisenemers om het pand uit te baten en zo hebben we elkaar gevonden."

Delhaize schenkt zeven miljoen maaltijden weg

17/11/2017

Tegen 2020 wil Delhaize de helft van haar onverkochte voedingsproducten kunnen schenken aan sociale verenigingen. Daarmee zet de supermarktketen een tandje bij in de strijd tegen voedselverspilling.

Back to top