Nationale ambities voor maaltijdplatform All Ready

Nationale ambities voor maaltijdplatform All Ready

Versemaaltijdenleverancier All Ready wil binnen het jaar een nationale speler worden. Vandaag beperkt de actieradius van het bedrijf zich nog tot de 19 Brusselse gemeenten en Waals en Vlaams-Brabant.  

Gezond en ecologisch

Vanuit de keuken in Sint-Gillis levert het platform verse kant-en-klaarmaaltijden in eenvoudig op te warmen verpakkingen aan huis. Bestellen kan via de website allready.be, waar men kan kiezen uit verschillende formules. Het weekmenu wordt vanaf vier gerechten gratis aan huis geleverd, maar klanten kunnen ook kiezen voor de lunch ‘Same Day’, waarvoor klanten elke dag hun bestelling voor 11 uur kunnen doorgeven. De bestellingen worden dezelfde dag tussen 11u30 en 13u geleverd op kantoor.

 

De prijs per gerecht varieert tussen 8,50 euro en 14,90 euro. Alles wordt geleverd in volledig biologisch afbreekbare verpakkingen met recycleerbaar etiket en deksel. All Ready kiest voor de meest ecologische methode om aan huis te leveren: met de fiets of met de elektrische auto.  

 

All Ready werd opgericht door zakenpartners Frédéric d’Oultremont, Gilles Molitor en François de Meester, die samen ook het cateringbedrijf Great Traiteur runnen. De heren zijn ambitieus: “In een jaar tijd willen we een nationale speler worden. We zijn nog op zoek naar een rendabele én ecologische manier om leveringen binnen heel België te kunnen garanderen. We mikken op de levering van ongeveer 2.000 maaltijden per maand binnen het half jaar.”

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Filet Pur: Gratis is het nieuwe duur

22/09/2017

Wat een week! De ene na de andere retailer wordt onder curatele geplaatst, en een omgekeerde driehoek zet de foodsector op zijn kop. Klinkt mysterieus? Lees dan gauw het FMCG-overzicht van RetailDetail Food.

Spar Good Food verbindt retail met horeca

22/09/2017

Beleving is essentieel voor het succes van de buurtwinkel. Spar Lambrechts bedacht daarom het onderscheidende concept Spar Good Food, dat een bruggetje legt richting buitenhuisconsumptie.

RetailDetail Food #22 staat online

22/09/2017

In het nieuwe nummer van RetailDetail Food maken we een stand van zaken op met enkele franchiseformules. Waar zijn ze momenteel mee bezig, bij Spar Colruyt Group, Lambrechts, Delhaize, Carrefour en Alvo?  

Passendale. Proef de traditie van bij ons.

22/09/2017

(publireportage) Passendale, een Belgische kaas, traditioneel bereid volgens een origineel recept. Elke Passendale bol wordt met de nodige zorg en vakkundigheid vervaardigd onder het wakend oog van onze kaasmeesters. 

Breaking: François-Melchior de Polignac weg bij Carrefour Belgium

22/09/2017

De redactie verneemt dat de CEO van Carrefour Belgium het bedrijf verlaat. Guillaume de Colonges, zopas benoemd tot directeur exécutif Europe du Nord et de l’Est, zal rechtstreeks de directie van Carrefour Belgium op zich nemen. 

Louis Delhaize lanceert huismerk ‘Louis’

22/09/2017

In het groeiende segment van buurtwinkels en petrolshops zet Delfood meer dan ooit in op differentiatie. Het nieuwe huismerk Louis wil een merk op mensenmaat zijn, met een uitgesproken Belgisch karakter. 

Back to top