Nationale ambities voor maaltijdplatform All Ready | RetailDetail

Nationale ambities voor maaltijdplatform All Ready

Nationale ambities voor maaltijdplatform All Ready

Versemaaltijdenleverancier All Ready wil binnen het jaar een nationale speler worden. Vandaag beperkt de actieradius van het bedrijf zich nog tot de 19 Brusselse gemeenten en Waals en Vlaams-Brabant.  

Gezond en ecologisch

Vanuit de keuken in Sint-Gillis levert het platform verse kant-en-klaarmaaltijden in eenvoudig op te warmen verpakkingen aan huis. Bestellen kan via de website allready.be, waar men kan kiezen uit verschillende formules. Het weekmenu wordt vanaf vier gerechten gratis aan huis geleverd, maar klanten kunnen ook kiezen voor de lunch ‘Same Day’, waarvoor klanten elke dag hun bestelling voor 11 uur kunnen doorgeven. De bestellingen worden dezelfde dag tussen 11u30 en 13u geleverd op kantoor.

 

De prijs per gerecht varieert tussen 8,50 euro en 14,90 euro. Alles wordt geleverd in volledig biologisch afbreekbare verpakkingen met recycleerbaar etiket en deksel. All Ready kiest voor de meest ecologische methode om aan huis te leveren: met de fiets of met de elektrische auto.  

 

All Ready werd opgericht door zakenpartners Frédéric d’Oultremont, Gilles Molitor en François de Meester, die samen ook het cateringbedrijf Great Traiteur runnen. De heren zijn ambitieus: “In een jaar tijd willen we een nationale speler worden. We zijn nog op zoek naar een rendabele én ecologische manier om leveringen binnen heel België te kunnen garanderen. We mikken op de levering van ongeveer 2.000 maaltijden per maand binnen het half jaar.”

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

“Minder verschillende tarieven voor statiegeld nodig”

24/05/2018

De tarieven voor statiegeld op leeggoed moeten eenvoudiger, bepleit het Vlaams Innovatieplatform voor de Logistiek. Het VIL roept op om het aantal statiegeldtarieven voor glazen flessen te herleiden tot drie tarieven voor losse flessen en drie tarieven voor bakken.

Multinationals gebuisd voor gezonde voeding

24/05/2018

Voedingsmultinationals leveren nog te weinig inspanningen om hun producten gezonder te maken, zegt de Access to Nutrition Foundation. Nestlé, Unilever en Danone behoren tot de besten van de klas.  

Binnenkort geen sigaretten meer in de supermarkt?

23/05/2018

Supermarkten moeten stoppen met de verkoop van sigaretten, vindt Waals minister van Volksgezondheid Greoli. In een nieuw anti-tabaksplan zet Wallonië vooral op preventie in, maar de minister vraagt om tabak ook uit de rekken te halen.

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Lidl opent restaurant voor blokkende studenten

22/05/2018

Lidl wil studenten in de ‘blok’ helpen om gezond te eten: de supermarktketen opent een pop-uprestaurant in Gent, dat 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 open is om studenten door de examenperiode te loodsen.

Carrefour genoodzaakt om honderden Dia-winkels te sluiten

22/05/2018

Carrefour vindt geen kopers voor honderden van zijn voormalige Dia-winkels in Frankrijk. Bijna 230 vestigingen zullen daardoor waarschijnlijk de deuren moeten sluiten.