Nationale ambities voor maaltijdplatform All Ready

Nationale ambities voor maaltijdplatform All Ready

Versemaaltijdenleverancier All Ready wil binnen het jaar een nationale speler worden. Vandaag beperkt de actieradius van het bedrijf zich nog tot de 19 Brusselse gemeenten en Waals en Vlaams-Brabant.  

Gezond en ecologisch

Vanuit de keuken in Sint-Gillis levert het platform verse kant-en-klaarmaaltijden in eenvoudig op te warmen verpakkingen aan huis. Bestellen kan via de website allready.be, waar men kan kiezen uit verschillende formules. Het weekmenu wordt vanaf vier gerechten gratis aan huis geleverd, maar klanten kunnen ook kiezen voor de lunch ‘Same Day’, waarvoor klanten elke dag hun bestelling voor 11 uur kunnen doorgeven. De bestellingen worden dezelfde dag tussen 11u30 en 13u geleverd op kantoor.

 

De prijs per gerecht varieert tussen 8,50 euro en 14,90 euro. Alles wordt geleverd in volledig biologisch afbreekbare verpakkingen met recycleerbaar etiket en deksel. All Ready kiest voor de meest ecologische methode om aan huis te leveren: met de fiets of met de elektrische auto.  

 

All Ready werd opgericht door zakenpartners Frédéric d’Oultremont, Gilles Molitor en François de Meester, die samen ook het cateringbedrijf Great Traiteur runnen. De heren zijn ambitieus: “In een jaar tijd willen we een nationale speler worden. We zijn nog op zoek naar een rendabele én ecologische manier om leveringen binnen heel België te kunnen garanderen. We mikken op de levering van ongeveer 2.000 maaltijden per maand binnen het half jaar.”

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Neemt Unilever tonicmerk Fever-Tree over?

19/01/2018

Het tonicmerk Fever-Tree heeft een nieuwe bestuurder aangesteld: Kevin Havelock, hoofd van de afdeling frisdranken van Unilever. De benoeming leidt tot speculaties dat Unilever moederbedrijf Fevertree Drinks wil overnemen en stuwt het aandeel de hoogte in.

Filet Pur: Een haar in de plastieksoep

19/01/2018

Zijn retailers ruziemakers en bedriegers? Moeten energiedrankjes verboden worden? Staat Carrefour voor een sanering en wordt Delhaize zo Hollands als kaas? Alweer een bewogen week, zoals blijkt uit het plasticvrije overzicht van RetailDetail Food.

Colruyt en PepsiCo begraven de strijdbijl: weer Pepsi in de rekken

19/01/2018

Het vertrouwde assortiment van Pepsi en Lay’s komt weer in de rekken bij Colruyt. In november startte de keten een boycot tegen 29 producten van PepsiCo, omdat de merkproducent geen lagere prijzen wilde geven, maar de supermarktketen stopt daar nu mee.

Recordomzet voor BelOrta

19/01/2018

Groente- en fruitbedrijf BelOrta heeft in 2017 een recordomzet gehaald van 439 miljoen euro, een stijging van 7% ten opzichte van een jaar eerder. Het volume steeg met 2,5% en nadert de 500 miljoen kilogram.

Dit zijn de populairste webshops in België

18/01/2018

Nieuwe cijfers brengen de favoriete webwinkels in kaart van de Belgische internetgebruikers in 2017. Amazon domineert, maar naast de grote internationale spelers zijn ook de tweedehandssites opvallend populair.  

Aldi Nord en Aldi Süd werken samen voor dierenwelzijn

18/01/2018

Aldi Nord en Aldi Süd slaan de handen in elkaar voor een unieke samenwerking: de discountbroers lanceren samen een eigen keurmerk voor dierenwelzijn. Het label Fair & Gut start enkel in Duitsland en voor gevogelteproducten, maar wordt later uitgebreid.

Back to top