New York Pizza groeit gestaag dankzij online | RetailDetail

New York Pizza groeit gestaag dankzij online

New York Pizza groeit gestaag dankzij online

De omzet van New York Pizza groeit gestaag verder dankzij de verdubbeling van de online omzet vorig jaar, maar ook het aantal vestigingen stijgt. De omzet van de pizzaketen groeide zo al voor het zesde achtereenvolgende jaar: vorig jaar met 16%.

Ook nieuwe vestigingen

Ook het eerste kwartaal van het lopende boekjaar kent een vergelijkbare omzetgroei. New York Pizza wil dit jaar in Nederland 20 nieuwe vestigingen openen. Eind 2018 moeten er in totaal 200 restaurants in ons land zijn.

 

De formule begon eind vorig jaar ook nog met hamburgerconcept Burger Kitchen, dat luxehamburgers bereidt en bezorgt. De hamburgermarkt zal in Nederland immers sterk toenemen, voorspelt directeur Philippe Vorst.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Binnenkort geen sigaretten meer in de supermarkt?

23/05/2018

Supermarkten moeten stoppen met de verkoop van sigaretten, vindt Waals minister van Volksgezondheid Greoli. In een nieuw anti-tabaksplan zet Wallonië vooral op preventie in, maar de minister vraagt om tabak ook uit de rekken te halen.

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Lidl opent restaurant voor blokkende studenten

22/05/2018

Lidl wil studenten in de ‘blok’ helpen om gezond te eten: de supermarktketen opent een pop-uprestaurant in Gent, dat 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 open is om studenten door de examenperiode te loodsen.

Carrefour genoodzaakt om honderden Dia-winkels te sluiten

22/05/2018

Carrefour vindt geen kopers voor honderden van zijn voormalige Dia-winkels in Frankrijk. Bijna 230 vestigingen zullen daardoor waarschijnlijk de deuren moeten sluiten. 

Carrefour en Tencent openen hightechwinkel in Shanghai

22/05/2018

In het zopas geopende winkelconcept ‘Le Marché’, het eerste resultaat van het recente partnership tussen Carrefour en Tencent, kunnen klanten betalen via gezichtsherkenning aan onbemande check-outs.

Carrefour geeft meer details over transformatieplan

22/05/2018

Gezondheid en digitalisering zijn speerpunten in de plannen van Carrefour Belgium. Binnenkort kunnen klanten e-commerce bestellingen afhalen of terugbrengen in alle Express buurtwinkels. In de hypermarkten maakt non-food plaats voor bio en horeca.