Ontdek de smaak van morgen op Tavola 2018 | RetailDetail

Ontdek de smaak van morgen op Tavola 2018

Ontdek de smaak van morgen op Tavola 2018

(publireportage) Delicatessen & hoge kwaliteit maken van Tavola een topevent voor de foodretail: meer dan 425 marktleiders én ambachtelijke fabrikanten, specialisatie in premium food & drinks, en aandacht voor innovaties.


Heerlijke delicatessen en producten van hoge kwaliteit

Tavola is dé vakbeurs voor foodprofessionals met een voorliefde voor premium food en drinks. Ontdek er als eerste trendy producten, vernieuwende merken of verrassende ontdekkingen van ambachtelijke, nieuwe of internationale brands.  Proef, smaak en ontmoet gelijkgestemden tijdens een van de toonaangevende en meest kwalitatieve foodbeurzen in Europa. 

 

Tijdens Tavola staan beleving, contacten en delicatessen centraal.  Van retail, groothandel, speciaalzaak tot catering: van 11 tot 13 maart brengt Tavola de foodcommunity samen.

 

“De beurs is overzichtelijk met een zeer interessant en gevarieerd aanbod."

Delhaize België

 

Een hoogstaande selectie van exposanten en van producten

Tavola 2018 presenteert in 5 sfeervolle beurshallen meer dan 425 streng geselecteerde exposanten met enkel hoogwaardige food & drinks.  Onder hen heel wat bedrijven die om de 2 jaar trouw op de afspraak zijn, maar ook steeds minimum 1/3 van de exposanten die er bij de vorige editie niet bij waren.  Dus tal van ontdekkingen gegarandeerd; ook voor trouwe bezoekers! 

 

Bepalend voor de aantrekkingskracht en de uitstraling van Tavola is de sterke mix van marktleiders van kleine ambachtelijke producenten.  Wegens het grote succes van de zones met kleine uniforme stands voor artisanale fabrikanten, worden deze editie extra zones voorzien voor deze originele en kwalitatieve producten. 

 

Er zijn opnieuw heel wat exposanten uit het buitenland, met zowel individuele deelnames als via internationale paviljoenen uit onder meer Nederland, Frankrijk, Luxemburg, Duitsland, Groot-Brittannië, Ierland, Italië, Spanje, Zwitserland, Polen, Letland, Estland, USA, Canada, Zuid-Afrika… 

 

Zo presenteert Tavola een uniek assortiment van hoogwaardige producten uit alle productsectoren.  Binnen deze categorieën ontdekt men ook biologische en ecologische voeding; streekproducten en etnische voeding; glutenvrije en allergenenvrije voeding; halal, koosjer... 

 

Op zoek naar een specifieke leverancier of een uniek product?  De Tavola-exposanten brengen een unieke mix van kennis, innovatie en ervaring samen.  Bekijk de lijst en selecteer de deelnemers en productgroepen op www.tavola-xpo.be/exposanten.

 

"Goede focus en specialisatie op leveranciers- en productniveau. Onze favoriete beurs."

Sligro Food Group

 

Hotspot voor smaak en business

Tavola is het professionele Mekka voor foodlovers en fijnproevers uit 30 landen. Aankopers en verantwoordelijken van aankoopcentrales, grootdistributie, groothandel, speciaalzaken, webshops, cateraars, producenten en vakpers ontmoeten elkaar in de beste omstandigheden.  Klaar voor nieuwe indrukken en business.

 

Haal alles uit uw bezoek:  bekijk en selecteer de deelnemers en productgroepen op www.tavola-xpo.be/exposanten

 

“In vergelijking met andere internationale beurzen is Tavola er één op mensenmaat.

In slechts 1 dag ben ik op talrijke ontdekkingen en nieuwe producten gebotst. Het was

fijn om de passie die de exposanten voor hun producten hebben, te kunnen ervaren.”

Groupe Steffen L-Steinfort G.H.Luxemburg

 

Gouden Tavola: de food innovaties van 2018

Proef en bepaal zelf de culinaire trends van de toekomst.  De Gouden Tavola bekroont de meest opmerkelijke vernieuwingen van 2018 van food en drinks in vier categorieën.  In de innovatiegalerij ontdekt u de selectie van de professionele jury en brengt u zelf uw stem uit.
 

  • Retail (producten voor zelfbediening
  • Traiteur (producten verkocht via traditionele bediening)
  • Foodservice (voor cateringorganisaties)
  • Delicatessen (voor delicatessenzaken)

 

Food Business Meetings: reserveer uw professionele tête-à-tête

Geen tijd te verliezen? Tijdens de Food Business Meetings bepaalt u het gespreksonderwerp en uw gesprekspartner. Selecteer vandaag al wie u wilt ontmoeten en maak meteen uw afspraak. Met dank aan Enterprise Europe Network.

 

Plan uw contacten: surf naar www.tavola-xpo.be/meetings, creëer uw profiel en klik uw afspraken aan (tot 9 maart).

 

Tavola in cijfers

11.000 m²

Een uitzonderlijk grote verzameling fijne voeding onder één dak.

 

15 landen

Een internationale selectie sterke merken, private brands en nieuwe ontdekkingen.

 

425 bedrijven

Van dynamische multinationals tot creatieve KMO’s en ambachtelijke fabrikanten.

 

17.000 bezoekers

Food professionals uit retail, speciaalzaken en catering uit 30 landen

 

3 dagen

Tavola is van 11 tot 13 maart het epicentrum van foodprofessionals.

 

Praktisch

Zondag 11 maart, maandag 12 maart & dinsdag 13 maart 2018

Van 10 tot 19u; op dinsdag tot 18u

Kortrijk Xpo, Doorniksesteenweg 216, 8500 Kortrijk (België)

Tavola is enkel voor foodprofessionals

Reserveer uw gratis bezoekersbadge online via www.tavola-xpo.be >>

 

Meer info:

Kortrijk Xpo

+32 56 24 11 11

tavola@kortrijkxpo.com

www.tavola-xpo.be

 

Blijf op de hoogte

Facebook.com/tavola-xpo

Twitter.com/tavola_xpo

Instagram.com/tavola_xpo

Linkedin.com/company/tavola-xpo

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Franprix levert de boodschappen tot in de koelkast

25/05/2018

De Franse supermarktketen Franprix test de thuislevering van boodschappen wanneer niemand thuis is: de bezorger komt zelf binnen in huis. In de toekomst wil het de boodschappen zelfs voor klanten in de koelkast opruimen.

Filet Pur: De duurste supermarkt van West-Europa

25/05/2018

Waarom Carrefour het nieuws beheerste, Colruyt failliet gaat, multinationals moeten leren rekenen en de voedingsindustrie 3.0 voor de deur staat? Dat verneemt u in het slechts min of meer GDPR-conforme weekoverzicht van RetailDetail Food!

Waarom grote FMCG-fabrikanten meer geld vrijmaken voor innovatie

25/05/2018

Zowel Nestlé als Kraft Heinz maakten zopas nieuwe investeringen bekend in onderzoek en ontwikkeling. De grote merkfabrikanten voelen de hete adem van innovatieve startups in de nek en willen sneller schakelen.

“Minder verschillende tarieven voor statiegeld nodig”

24/05/2018

De tarieven voor statiegeld op leeggoed moeten eenvoudiger, bepleit het Vlaams Innovatieplatform voor de Logistiek. Het VIL roept op om het aantal statiegeldtarieven voor glazen flessen te herleiden tot drie tarieven voor losse flessen en drie tarieven voor bakken.

Multinationals gezakt voor gezonde voeding

24/05/2018

Voedingsmultinationals leveren nog te weinig inspanningen om hun producten gezonder te maken, zegt de Access to Nutrition Foundation. Nestlé, Unilever en Danone behoren tot de besten van de klas.  

Binnenkort geen sigaretten meer in de supermarkt?

23/05/2018

Supermarkten moeten stoppen met de verkoop van sigaretten, vindt Waals minister van Volksgezondheid Greoli. In een nieuw anti-tabaksplan zet Wallonië vooral op preventie in, maar de minister vraagt om tabak ook uit de rekken te halen.