Passendale. Proef de traditie van bij ons. | RetailDetail

Passendale. Proef de traditie van bij ons.

Passendale. Proef de traditie van bij ons.

(publireportage) Passendale, een Belgische kaas, traditioneel bereid volgens een origineel recept. Elke Passendale bol wordt met de nodige zorg en vakkundigheid vervaardigd onder het wakend oog van onze kaasmeesters. 

Nieuwe verpakkingen

De Passendale kazen onderscheiden zich van andere harde en halfharde kazen dankzij hun witte eetbare korst, de smeuïge en fijne textuur en de typische fijne gaatjesstructuur.
 

De nieuwe Passendale verpakkingen zetten de unieke en authentieke eigenschappen zoals de ronde vorm, de kleine gaatjes, de witte korst en de smeuïge textuur van het merk Passendale in de kijker. Ook het lokaal vakmanschap, de natuurlijkheid en het boterham moment worden mooi in de verf gezet.
 

Tenslotte hebben we een divers assortiment van Passendale kazen: de Classic, een zacht en smeuïg recept; de Fruitig die rijker smaakt; de Caractère met een karaktervolle smaak en tot slot de Lightesse met een lager vetgehalte. Naast sneetjes op de boterham is Passendale ook beschikbaar in blok, heerlijk voor bij het aperitief.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Colruyt zet volop in op ‘vleesloos vlees’

20/04/2018

Vleesvervangers zijn hot, en dat heeft ook Colruyt begrepen. De Belgische retailer gaat samen met het Ierse voedingsbedrijf Kerry plantaardige vleesvervangers maken, een jaar nadat het al 'soja-kippenvleesproducent' Ojah overnam.

Filet Pur: Hete standjes in het versrayon

20/04/2018

De meteorologische experts van RetailDetail Food voorspellen nu al: het wordt een gloeiend hete zomer voor de FMCG-branche. Waarom? Dat onthult ons ongezouten en flink gepeperde weekoverzicht.

EU stemt wet voor betere biolabels

20/04/2018

Het Europees Parlement heeft een wet aangenomen om de biosector strenger, maar eerlijker en duidelijker te reglementeren. Met onder meer een biolabel en importregels wil Europa vooral bioproductie van eigen bodem een duwtje in de rug geven.

Heineken en Bavaria zoeken geluk buiten Europa

19/04/2018

Hoewel de Europese biermarkt het lastig blijft hebben, tekenen brouwerijgroepen Heineken en Bavaria groeiende omzetcijfers op. Bavaria haalde vorig jaar een recordomzet, bij Heineken steeg het volume in het voorbije kwartaal met 4,3%.

Danone boekt sterkste vergelijkbare omzetgroei in 5 jaar

19/04/2018

De Franse voedingsreus Danone heeft er een beresterk eerste kwartaal op zitten. De omzet groeide op vergelijkbare basis met 4,9%, meteen de sterkste prestatie van de voorbije vijf jaar.

Sligro dankt omzetgroei aan overnames

19/04/2018

Sligro Food Group zag in het eerste kwartaal zijn omzet groeien met 8% tegenover dezelfde periode vorig jaar. De goede cijfers dankt het groothandelsbedrijf, dat begin vorige maand zijn supermarktketen Emté van de hand deed, volledig aan overnames.