PepsiCo lanceert nieuw premium watermerk | RetailDetail

PepsiCo lanceert nieuw premium watermerk

PepsiCo lanceert nieuw premium watermerk

Drankenproducent PepsiCo gaat een nieuw premium watermerk lanceren met Lifewtr, waarmee het blijkbaar vooral de concurrentie wil aangaan met het Smartwater van eeuwige concurrent Coca-Cola.

Wisselend design

Het nieuwe merk zal in februari gelanceerd worden en moet volgens PepsiCo vooral opvallen dankzij het label. Het logo zal immers vaak veranderen, waarbij verschillende opkomende artiesten de kans krijgen om nieuwe ontwerpen te creëren. PepsiCo wil het design verschillende keren per jaar aanpassen, waarbij er steeds drie nieuwe ontwerpen worden gelanceerd. De eerste drie ontwerpen zijn van de hand van Jason Woodside, het duo Craig & Karl en Momo.

 

“Lifewtr is een grote opportuniteit voor ons en een opwindende grote wereldwijde gok, en we hebben er hard aan gewerkt om een ervaring te creëren die de juiste mix van een pure smaak combineert met een in het oog springende verpakking”, zegt Brad Jakeman, voorzitter van de drankendivisie bij PepsiCo.

 

PepsiCo heeft trouwens al een water dat verkocht wordt onder de naam SoBe Lifewater. Dat merk zal in de toekomst een herlancering krijgen, waarbij het woord Lifewater uit de merknaam zal verdwijnen, om verwarring bij de consument te vermijden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Binnenkort geen sigaretten meer in de supermarkt?

23/05/2018

Supermarkten moeten stoppen met de verkoop van sigaretten, vindt Waals minister van Volksgezondheid Greoli. In een nieuw anti-tabaksplan zet Wallonië vooral op preventie in, maar de minister vraagt om tabak ook uit de rekken te halen.

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Lidl opent restaurant voor blokkende studenten

22/05/2018

Lidl wil studenten in de ‘blok’ helpen om gezond te eten: de supermarktketen opent een pop-uprestaurant in Gent, dat 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 open is om studenten door de examenperiode te loodsen.

Carrefour genoodzaakt om honderden Dia-winkels te sluiten

22/05/2018

Carrefour vindt geen kopers voor honderden van zijn voormalige Dia-winkels in Frankrijk. Bijna 230 vestigingen zullen daardoor waarschijnlijk de deuren moeten sluiten. 

Carrefour en Tencent openen hightechwinkel in Shanghai

22/05/2018

In het zopas geopende winkelconcept ‘Le Marché’, het eerste resultaat van het recente partnership tussen Carrefour en Tencent, kunnen klanten betalen via gezichtsherkenning aan onbemande check-outs.

Carrefour geeft meer details over transformatieplan

22/05/2018

Gezondheid en digitalisering zijn speerpunten in de plannen van Carrefour Belgium. Binnenkort kunnen klanten e-commerce bestellingen afhalen of terugbrengen in alle Express buurtwinkels. In de hypermarkten maakt non-food plaats voor bio en horeca.